עקף את YouTube: בארה"ב צופים יותר באתר נטפליקס

לפי סקר שערך בנק ההשקעות גולדמן זאקס, מרבית האמריקנים מעדיפים לצפות בווידיאו ברשת דרך אתר שירות השכרת הסרטים המקוון ולא דרך האתר מבית גוגל

מרבית האמריקנים מעדיפים לצפות בווידיאו ברשת דרך אתר שירות השכרת הסרטים המקוון נטפליקס ולא דרך אתר YouTube - כך עולה מסקר שערך בנק ההשקעות גולדמן זאקס.

לשירות של נטפליקס, המוביל את שוק השכרת הסרטים המקוון בארה"ב עם נתח של 61%, יש 20 מיליון מנויים בארה"ב.

הסקר של גולדמן זאקס נערך בקרב 2,000 אנשים, שנתבקשו לענות על השאלה "באיזה אתר תעדיפו לצפות בסרטוני וידיאו ברשת?". כ-35% מהנשאלים ציינו את נטפליקס כאתר המועדף עליהם למטרה זו, לעומת 20% שציינו את YouTube.

האנליסטית אינגריד צ'אנג מגולדמן זאקס ציינה כי "הצפייה הישירה בסרטי וידיאו ברשת הולכת והופכת לנפוצה בזכות הפופולריות של פלטפורמות חדשות דוגמת אייפד ואייפד 2".

לדברי צ'אנג, "אנחנו מאמינים כי הביקוש לשירותי צפייה בסרטים באמצעות טכנולוגיית סטרימינג (כמו זו שמפעילה נטפליקס) יהיה גדול מספיק, כך שהשוק יוכל להכיל מספר חברות שיתחרו זו בזו. אולם, עם כל רבעון שעובר הכניסה אל השוק תהיה קשה יותר, ונטפליקס, שלה כבר 20 מיליון מנויים, ממשיכה להוסיף כ-4 מיליון מנויים מדי רבעון".

וידאו
 וידאו

aaaaרוצה להשאר מעודכן/ת בנושא גלובס טק?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988