תקציב הפרסום של רשת ג'נטלמן חוזר לפרסום מומה

במסגרת הפעילות עלתה ג'נטלמן לראשונה בקמפיין טלוויזיה ובחסות לפרס הראשי בתוכנית הריאליטי החדשה של ערוץ 10, "הדור הבא 24/7", בהיקף של מיליון שקל

אחרי הפסקה של שנתיים חוזר משרד הפרסום מומה לטפל בתקציב הפרסום של הרשת למוצרי גברים "ג'נטלמן".

במסגרת הפעילות עלתה ג'נטלמן לראשונה בקמפיין טלוויזיה ובחסות לפרס הראשי בתוכנית הריאליטי החדשה של ערוץ 10, "הדור הבא 24/7", בהיקף של מיליון שקל.

גם חברת הצבעים נירלט הודיעה על שיתוף-פעולה עם התוכנית, במסגרתו תצבע את הבית שבו שוהים המשתתפים.

aaaaרוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988