קמפיין לאומי קארד - בראש דירוג הפרסומות הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: למרות שכבר אינה משודרת, הוט עדיין בראש הפרסומות האהובות

הפרסומת של לאומי קארד, באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון, מתמקמת השבוע בראש טבלת הפרסומות הזכורות. בפרסומת, המציגה את עולם הפינוקים החדש של לאומי קארד, מככבים הפרזנטורים הקבועים של המותג - קרן מור ויובל סגל, כאשר הם הולכים ברחוב ומספרים על כל הדברים שיכולים להשתבש במהלך היום. לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, בפרסומת הושקעו השבוע 585 אלף דולר.

הפרסומת של הוט, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, מובילה שוב את מדד הפרסומות האהובות, וזאת למרות שגם השבוע היא לא שודרה.

הפרסומת של עלית עבור קפה טורקי, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. לפי נתוני יפעת, סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כמיליון דולר .

עוד עולה מנתוני יפעת כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עלה מעט בהשוואה למספרן בשבועות הקודמים, כאשר מספרן עומד על 378.

גם סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים נמצא במגמת עלייה, ועומד על כ-32.5 מיליון דולר (בהשוואה ל-30 מיליון דולר בשבוע שעבר).

פרסומות
 פרסומות

aaaaרוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988