אילו הטבות מעדיפים לקבל חברי מועדוני הצרכנות השונים?

72% יצטרפו למועדון לקוחות כלשהו אם ייהנו מהנחות ברשתות מזון ובתחנות דלק - כך עולה מסקר שערך מועדון הלקוחות POWERCARD בקרב 800 נשאלים

אילו הטבות מעדיפים לקבל חברי מועדוני הצרכנות השונים? 72% יצטרפו למועדון לקוחות כלשהו אם ייהנו מהנחות ברשתות מזון ובתחנות דלק - כך עולה מסקר שערך מועדון הלקוחות POWERCARD בקרב 800 נשאלים באמצעות גוגל דוקס.

69% מהנשאלים השיבו כי התנאי להצטרפות למועדון לקוחות הוא מבצעים והנחות אטרקטיביים, וכמחצית מהנשאלים ציינו כי מה שיגרום להם להצטרף למועדון לקוחות הוא החזר כספי בשיעור מסוים מגובה הקנייה (קש בק).

מועדוני הלקוחות חולשים על תחומים רבים וקיימים כמעט בכל רשת. בחלקם ההצטרפות היא חינמית (תמורת מסירת פרטים שייכנסו למאגרי החברה), ובאחרים ההצטרפות היא בתשלום שפעמים רבות יינתן חזרה כזיכוי לרכישה בחודש העוקב. מועדונים אחרים משולבים בכרטיס אשראי, כשחלקם מעניקים הטבות בכמה בתי עסק.

60% מהמשתתפים בסקר השיבו כי ברשותם 2-4 כרטיסי מועדון שונים. 55% ציינו כי הם מעדיפים שכרטיס המועדון יהיה משולב בכרטיס אשראי.

* אליעזר פישמן הוא בעל השליטה ב"גלובס".

aaaaרוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988