כצט מעלה קמפיין תלת-ממדי בהשקעה של 250 אלף שקל

הקמפיין יעלה באמצעות חברת ‏Smart ad‏ ויציג את המותגים של כצט על מראות תלת-ממד באיכות ‏‎ HD‎במתחמי קניות מובילים בפריסה ארצית

חברת התרופות כצט משיקה קמפיין פרסום המבוסס על טכנולוגיה של שיווק חווייתי באמצעות מראות תלת-ממד.

הקמפיין, בהשקעה של כ-250 אלף שקל, יעלה באמצעות חברת ‏Smart ad‏ ויציג את המותגים של כצט על מראות תלת-ממד באיכות ‏‎ HD‎במתחמי קניות מובילים בפריסה ארצית.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
הרשמה
הרישום נכשל
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988