מפברואר: פרסום מדידת הצפייה בווידיאו באתרים ישראלים

החל מהחודש הבא תפרסם ועדת המדרוג לגלישה באינטרנט נתונים שמבוססים על מערכת המדידה של חברת גמיוז, ושכוללים בין היתר זמן צפייה ממוצע, כמות צופים וכן את סוגי התוכניות הפופולריים ביותר - בידור, אקטואליה וכו'

החל מהחודש הבא תפרסם ועדת המדרוג לגלישה באינטרנט נתונים על שיעורי הצפייה בתכני וידיאו באתרים הישראלים החברים בוועדה. הנתונים מתפרסמים לאחר שבחודשים האחרונים התעכב פרסומם הרשמי לאור בעיות בהטמעת המדידה באתרים השונים. כעת, לאחר בדיקות רבות שנעשו מול האתרים, ניתן האישור לשחרר אותם באופן סופי.

הנתונים הראשונים שיתפרסמו באמצע פברואר יתייחסו לחודש ינואר ומבחינת אתרי החדשות המובילים, מדובר בחדשות מעודדות. זאת לאור העובדה כי החודש נרשמה עלייה חדה בצפייה בתכני וידיאו, במיוחד לאור מערכת הבחירות שהגיעה לשיאה ב-22 בינואר.

באתרים וואלה, ynet ומאקו, וכן בנענע10 וברשת, ליוו מקרוב את יום הבחירות, כשבאתרים המובילים אף דיווחו בשידור חי ממספר נקודות שידור וכן שידור מאולפן מיוחד. בחודשים האחרונים הושקעו משאבים רבים בהקמת האולפנים ובהבאת טאלנטים מהתחום כמו ינון מגל ויעקב אילון כדי לקדם את תחום הווידיאו באתרי האינטרנט.

נתוני הצפייה בווידיאו שתפרסם ועדת המדרוג, ושמבוססים על מערכת המדידה של חברת גמיוז, כוללים בין היתר זמן צפייה ממוצע, כמות צופים וכן את סוגי התוכניות הפופולריים ביותר - בידור, אקטואליה וכו'.

בהמשך מתכננת הוועדה להציג פילוח לפי תוכניות ספציפיות, כך שניתן יהיה למדוד ולבדוק כמה גולשים צפו בתוכנית ההדחה של The Voice וכמה צפו בתוכנית האחרונה של "ארץ נהדרת". לאחר השלמת פרסום נתוני מדידת הווידיאו, בוועדה מתכננים לשלב הבא פרסום של נתוני מדידת גלישה ממכשירי מובייל - סמארטפונים וטאבלטים.

aaaaרוצה להשאר מעודכן/ת בנושא גלובס טק?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988