סמנכ"לית השירות והמכירות בפלאפון פורשת במפתיע

רונית מרכוס, שהייתה אחראית על החטיבה הגדולה בפלאפון שמונה כ-2,000 נציגי שירות ומכירה, תסיים את תפקידה במחצית יוני 2013

רונית מרכוס, סמנכ"לית השירות והמכירות למגזר הפרטי בפלאפון, פורשת מתפקידה לאחר 4 שנים - כך נודע ל"גלובס".

מרכוס, שהובאה לפאלפון על-ידי המנכ"ל גיל שרון לצורך הובלת מערך השירות והמכירה עם השקת רשת High Speed Gsm, הינה בעלת ניסיון של למעלה מ-15 שנה בענף הטלקום ושימשה קודם לכן כמשנה למנכ"ל 012.

מרכוס, שהייתה אחראית על החטיבה הגדולה בפלאפון שמונה כ-2,000 נציגי שירות ומכירה, תסיים את תפקידה במחצית יוני 2013.

גיל שרון, מנכ"ל פלאפון, הודה היום (ב') למרכוס על תרומתה הרבה לפלאפון בכלל ולמהפכת השירות והמכירות בחברה בפרט.

"רונית היא מהאנשים המקצועיים בענף התקשורת", אמר שרון, "ואני מודה לה על מסירותה וקפדנותה בניהול תהליכי העבודה בחטיבת השירות והמכירות בחברה. ב-4 השנים מאז השקת הרשת עמדנו בפני אתגרים רבים: שיפור השירות ועמידה בנהלים, לצד הגדלת המכירות והשדרוגים, שימור הלקוחות, טיפול במשווקים ועוד.

"בהובלתה של רונית השתפרו התהליכים באופן ניכר, שופרה ההקפדה עלהנהלים, והתוצאות לא איחרו להגיע: פלאפון כיום היא החברה המובילה במדדי הרווחיות העיקריים, וכן בשנת 2012, שהייתה שנת תחרות עזה בענף, נטשו את פלאפון הכי פחות מנויים, רבות בזכות עבודת החטיבה שבהובלת רונית".

רונית מרכוס מסרה היום: "הייתה לי זכות גדולה לעבוד בחברת פלאפון ולהוביל תהליכים שסייעו בהצמחתה של החברה ובהפיכתה לחברה המובילה בענף בתוצאות העסקיות".

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988