נתניהו הפך את "ארץ נהדרת" לנצפית ביותר ביום העצמאות

התוכנית של קשת רשמה אמש רייטינג של 31.2% ו-1.4 מיליון צופים, ומדובר בתוכנית הפריים-טיים הנצפית ביותר אי-פעם ביום העצמאות מאז תחילת המדידה

מעל 900 אלף ישראל צפו אמש (ג') בראש הממשלה מתארח בתוכנית "ארץ נהדרת". תוכנית הסאטירה של זכיינית ערוץ 2 קשת, שסיימה אתמול את עונתה העשירית, זכתה לרייטינג של 31.2%. ברגע השיא - הראיון עם בנימין נתניהו - הגיע הנתון ל-34.6%.

לתוכנית אמש נחשפו 1.4 מיליון צופים, ומדובר בתוכנית הפריים-טיים הנצפית ביותר אי-פעם ביום העצמאות (כלומר מאז תחילת המדידה בראשית שנות ה-2000).

התוכנית מסיימת עונה עם ממוצע של 33% ו-831 אלף צופים לתוכנית, כש-4 מכל 5 משקי-בית נחשפו לעונה ה-10 של "ארץ נהדרת". למעשה, לאורך העונה כ-80% ממשקי-הבית היהודיים בישראל ולמעלה מ-3 מיליון צופים נחשפו לתוכנית.

עוד אתמול, יום העצמאות, ברייטינג: מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2 עם אלעד שימחיוף הביאה 26.9% צפייה, בעוד מהדורת חדשות 10 רשמה 7.7% צפייה. קדם משחק היורוליג בערוץ 10 עמד על 8.2%, ואילו המשחק עצמו, בו הפסידה מכבי תל-אביב לריאל מדריד, הביא 12.4% צפייה.

חידון התנ"ך העולמי לנוער יהודי, ששודר בערוץ 1, רשם אתמול רייטינג ממוצע של 10.9% ופיק צפייה של 12.3%. בחידון צפו בממוצע 334 אלף צופים, וכחצי מיליון צופים נחשפו אליו. נתח הצפייה מצביע על כך שכשליש ממשקי-הבית צפו בחידון.

טקס הדלקת המשואות בערוץ 1 (כולל באפיק 511 המשדר ב-HD) הגיע לרייטינג ממוצע של 7.6% ו-229 אלף צופים בממוצע. בערוץ 10 צפו בו 8.5% ממשקי-הבית היהודיים, ואילו בערוץ 2 צפו בו 23.9%.

טקס הענקת פרס ישראל הניב רייטינג ממוצע של 8% לערוץ 1.

aaaaרוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988