קוקה-קולה ישראל משיקה מהלך שיווקי חדש למותג "פאנטה"

משיקה סרטוני אנימציה הומוריסטיים לבני-נוער בכיכובן של דמויות מצוירות בשם "The Franco's", תחת הסלוגן: "?Want a Fanta"

קוקה-קולה ישראל משיקה מהלך חדש למותג "פאנטה" תחת הסלוגן ""Want a Fanta?",
במסגרתו יושקו סרטוני אנימציה בקונספט הומוריסטי-חדשני לבני-נוער, סביב דמויות מצוירות
"The Franco's" ("הפרנקו'ס") אשר ילוו את המהלך.

בחודשים הקרובים ייחשפו בני-הנוער לדמויות מצוירות ומשעשעות בסדרת סרטונים בטלוויזיה ובקולנוע, באינטרנט ובאמצעות אפליקציה סלולרית. הסרטונים יעבירו בצורה הומוריסטית את המסר: כשבוחרים בפאנטה, מכניסים לסיטואציה מימד של כיף כתום וצחוק.

עלילת סרטוני האנימציה תהיה סביב משפחה של דמויות מצוירות, "הפרנקו'ס". הנער המתבגר פרנקו וחבריו מנסים לשרוד את קשיי היום-יום: אהבות נכזבות, בני משפחה מעצבנים, רגעים מביכים ועוד, כאשר "פאנטה" מלווה אותם בכל מצב ועוזר להם להיחלץ מרגעים קשים, מביכים ותמיד מביא טוויסט משעשע.

בשבועות הקרובים תושק אפליקציה מיוחדת, בה ניתן יהיה להקליט גרסה מצחיקה ל"Want a Fanta", כאשר גרסאות הדיבוב המצחיקות ביותר יזכו במיני מקרר עם מלא פחיות של פאנטה ואולי גם יזכו לככב בפרסומת של פאנטה.

איך הופכים למדובבים של פאנטה?
• נכנסים לאפליקציה "Want a Fanta"
• בוחרים סרטון לדיבוב
• מקליטים גרסה מצחיקה למשפט "Want a Fanta?" עם אפקטים מגניבים
• מצרפים את ההקלטה לסרטון
• צופים בסרטון המלא עם הדיבוב המקורי - אם ייצא מצחיק ומקורי, שולחים אותו לתחרות (באמצעות טופס הרשמה חד-פעמי); ואם לא, מנסים להקליט מחדש.

aaaaרוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988