אמש: סמסונג העלתה קמפיין בזמן השקת אייפון 5C ו-5S

בזמן שאתרי הטכנולוגיה והחדשות דיווחו אמש על השקת הגרסאות החדשות של אייפון 5, בבאנרים מסביב לידיעות אלה התנוססו פרסומות של סמסונג המתחרה

בזמן שאתרי הטכנולוגיה והחדשות דיווחו אמש (ג') על השקת הגרסאות החדשות של אייפון 5, בבאנרים מעל ומסביב לידיעות האלה התנוססו פרסומות של היריבה הגדולה - סמסונג.

הבאנרים עלו לאוויר באתרים של "ניו-יורק טיימס", "ביזנס אינסיידר", "בלומברג" ועוד. באתר של "ביזנס אינסיידר" הדבר בלט באופן מיוחד, מאחר שהחסות הקבועה למדור הטכנולוגיה היא של סמסונג, והיא התנוססה מעל כותרת גדולה הנוגעת לאפל.

על-פי נתונים בארה"ב, סמסונג הוציאה 880 מיליון דולר על פרסום ב-2012, כ-40 מיליון מתוכם על פרסום אונליין.

גם החברות מוטורולה ו-LG עלו באחרונה בקמפיינים, אך ההערכות הן כי ההיקפים יישארו צנועים ביחס למתחרות הגדולות.

aaaaרוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988