רשת האופנה דפנה לוינסון משיקה רשת למידות גדולות

‎‎היעד לרשת ‏So simple‏ הוא מכירות של 15-20 מיליון שקל עד סוף 2014‏

‎‎פחות מ-3 חודשים אחרי ההצהרות על כניסה לתחום המידות הגדולות, רשת דפנה לוינסון משיקה רשת אופנה חדשה תחת השם "‏So simple‏". ‏

חנויות ראשונות ברשת נפתחו בקניון עזריאלי בתל-אביב, בקניון גבעתיים, ברחוב אלפסי בתל-אביב, במרכז המסחרי בן-גוריון בראשון-לציון ובקניון סינמול בלב המפרץ.

לדברי החברה, בתוך חודש תמנה הרשת החדשה 8 סניפים, והיקף ההשקעה בהקמת הרשת יעמוד על 8 מיליון שקל. חנויות נוספות ייפתחו בקניון ממילא בירושלים, בקניון הנגב בבאר-שבע, בקניון רחובות ובקניון בת-ים.

‏לדברי מנכ"ל החברה, צביקה לוינסון, "אנו מתכוונים תוך זמן קצר לכבוש נתח גדול משוק האופנה למידות הביניים, זאת לאור הוואקום שהשאירו הרשתות ‏מתאים לי וג'אמפ בשוק האופנה הישראלי".

‏הרשת החדשה פונה לנשים בעלות מידות 40-48, ולדברי לוינסון, הרשת תרחיב את המידות אם תהיה דרישה מצד הלקוחות.

‏‏"הקולקציות שלנו מציעות קו אופנתי, והמחירים סבירים. אנחנו מוכרים גופיות מ-70-99 שקל, מכנסיים במחירים של 199-299 שקל ושמלות ב-249-329 שקל. בהמשך ניכנס למכירות מקוונות", אומר לוינסון.

‏- מה הפוטנציאל?

‏‎‎‏"אנחנו מתכננים לפתוח 10-12 סניפים ולהגיע למכירות של 15-20 מיליון שקל עוד השנה".

‏רשת דפנה לוינסון, שנוסדה בשנת 1995, מונה היום 28 סניפים, ומחזור מכירותיה הסתכם בשנת 2013 ב-40 מיליון שקל. ‏‎‎‏

aaaaרוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988