"הכוכב הבא" ארה"ב: אכזבה ברייטינג, הצלחה בטוויטר

אכזבה לרשת ABC בהשקת הגרסה האמריקאית של הפורמט הישראלי של קשת, "Rising Star": התוכנית הצליחה למשוך רק 5.1 מיליון צופים

הכוכב הבא / צילום: יחצ
הכוכב הבא / צילום: יחצ

אכזבה לרשת ABC בהשקת הגרסה האמריקאית של הפורמט הישראלי של קשת, "הכוכב הבא" ("Rising Star"). התוכנית הצליחה למשוך רק 5.1 מיליון צופים, כשהיא לא מצליחה לגבור על ספיישל חגיגי של התוכנית "America's got talent" ששידרה מולה רשת NBC והשיגה 6 מיליון צופים.

עם זאת, בהודעה ששחררה ABC נמסר כי היא מסופקת מנתוני הרייטינג, שהם הגבוהים ביותר בעבורה לרצועת הקיץ הנוכחית מאז אוגוסט 2011. מבין הצופים שבאו לצפות בתוכנית, 1.5 מיליון צופים הם בשכבת הגיל הנחשקת של בני 18 עד 46.

למרות האכזבה היחסית בנתוני הצפייה בטלוויזיה, ההשקה של "הכוכב הבא" האמריקאית הובילה ברשתות החברתיות. 129,071 ציוצים נרשמו ברשת החברתית טוויטר סביב התוכנית, שם היא גברה על המתחרה מרשת NBC, שבערב השקתה הביאה 59,734 ציוצים.

אפליקציית התוכנית, המאפשרת הצבעה בזמן אמת, האמירה למקום הראשון באפ סטור.

אתר "דד-ליין הוליווד" מדווח כי רשת ABC ביקשה מכתבי התחום להתחשב בעובדה כי מדובר בפורמט "חדשני, מורכב ושאפתני מבחינה טכנולוגית"' בזמן שהם מבקרים את אי-הצלחתה היחסית של ההשקה.

גם הביקורות לא החמיאו לפורמט ריאליטי השירה. אתר "אנטרטיימנט וויקלי" כינה את התוכנית "תאונת ריאליטי".

aaaaרוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988