לעומק התודעה | לפני כולם

דרורי-שלומי, KDA, ו-i&m מתמודדים על תקציב BBB

היקף תקציב הפרסום של רשת ההמבורגרים עומד על כ-3 מיליון שקל בשנה, מתוכם יופנו כ-2 מיליון שקל לפעילות דיגיטלית

BBB לוגו / צילום: יחצ
BBB לוגו / צילום: יחצ

3 משרדי פרסום מתמודדים בשלב הגמר של מכרז תקציב הפרסום של רשת ההמבורגרים BBB: ל"גלובס" נודע כי המשרדים הם דרורי-שלומי, KDA, ו-i&m מקבוצת גיתם.

היקף תקציב הפרסום של הרשת עומד על כ-3 מיליון שקל בשנה, מתוכם יופנו כ-2 מיליון שקל לפעילות דיגיטלית.

כפי שנחשף ב"גלובס", משרד הפרסום האחרון של הרשת היה "לעומק התודעה", אך הפעילות המשותפת של הצדדים ארכה כ-3 חודשים בלבד. "לעומק התודעה" נאלצו לוותר על התקציב בשל דרישה שהציבה רשת מקדונלד'ס למשרד הפרסום שלה - יהושע TBWA- המחזיק ב-33% ממניות "לעומק התודעה".

מקדונלד'ס הוא לקוח גדול בהרבה, ולכן הבחירה בקבוצה הייתה לכאורה מתבקשת.

מנכ"לית רשת BBB, אהובה תורג'מן, אישרה את הידיעה.

aaaaרוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988