ממשיכה להתרחב: פובליסיס תרכוש חברת פרסום בדיגיטל

הקבוצה קרובה לחתימה על הסכם לרכישת חברת הפרסום הצרפתית Criteo

מוריס לוי מנכ"ל פובליסיס העולמית / צילום: רויטרס
מוריס לוי מנכ"ל פובליסיס העולמית / צילום: רויטרס

קבוצת הפרסום פובליסיס קרובה לחתימה על הסכם לרכישת חברת הפרסום הצרפתית Criteo המתמחה בדיגיטל - כך דיווח בסוף השבוע העיתון הכלכלי הצרפתי "Les Echos".

על-פי הדיווח, השיחות בין הצדדים החלו לפני 3 חודשים, וכעת החברות קרובות להודיע על חתימת ההסכם. דוברי החברות סירבו להגיב לידיעה.

נשיא פובליסיס, מוריס לוי, הודיע לאחרונה בעקבות כישלון המגעים למיזוג עם אומניקום כי הקבוצה מפנה כעת את מאמציה לשורה של רכישות של חברות פרסום קטנות יותר.

השווי של חברת Criteo הוערך ב-1.2 מיליארד אירו בסוף 2013, אך לא ברור לפי איזה שווי היא תירכש כעת. ההתמחות של החברה היא בניטור פעילות הגולשים - ניטור שמאפשר למפרסמים לפלח טוב את יותר הקמפיינים. החברה דיווחה על מחזור מכירות של 444 מיליון יורו בשנה שעברה - גידול של 63% בפעילות.

התרחבות בתחום הדיגיטל היא אחת המטרות העיקריות של קבוצות הפרסום העולמיות. הקבוצות מתבססות על הנתונים ההולכים וגדלים של הפרסום בדיגיטל ועל המשך החדירה שלו לשווקים חדשים. הפרסום בדיגיטל היוה 41% מהפעילות של פובליסיס במחצית הראשונה של 2014, גידול לעומת הנתון המקביל אשתקד שעמד על 37%.

aaaaרוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988