תמונות ווידיאו: אלכסה דול תקבל 50 אלף שקל לקמפיין חדש

הדוגמנית בוגרת תוכנית הריאליטי "המירוץ למיליון" תוביל קמפיין של כצט להשקת תחליב רחצה לנשים מתוצרת "פמינה", בהשקעה של 1.5 מיליון שקל

אלכסה דול פמינה קמפיין / צילום: רון קדמי
אלכסה דול פמינה קמפיין / צילום: רון קדמי

הדוגמנית אלכסה דול (21), בוגרת תוכנית הריאליטי "המירוץ למיליון", נבחרה להוביל קמפיין של חברת כצט (CTS) להשקת סדרה חדשה של תחליב רחצה לנשים מתוצרת "פמינה".

הקמפיין יעלה בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל, ודול תקבל עבור שירותיה כ-50 אלף שקל לעונה.

אלכסה דול פמינה קמפיין / צילום: אביב חופי
 אלכסה דול פמינה קמפיין / צילום: אביב חופי

הקמפיין יעלה תחת הסיסמה: "פמינה - הביטחון שברעננות", באמצעות משרד הפרסום David, ויכלול פרסום בטלוויזיה ובאינטרנט. תחליב הרחצה יושק בפורמולה חדשה המעניקה את אפקט הדיאודורנט.

אלכסה דול פמינה קמפיין / צילום: רון קדמי
 אלכסה דול פמינה קמפיין / צילום: רון קדמי


אלכסה דול פמינה קמפיין / צילום: אביב חופי
 אלכסה דול פמינה קמפיין / צילום: אביב חופי

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
הרשמה
הרישום נכשל
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988