תוכן מקודם
נהנים מהכתבה? מצוין.

רק רצינו לומר כי הכתבה שאתם קוראים כעת היא כתבת תוכן שיווקי. נכתבה והופקה על ידי כתבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

אנחנו, בגלובס, מקפידים לשלב בכתבות התוכן השיווקי מידע ענייני בעל ערך מוסף, לשמור על הסטנדרטים המערכתיים המקובלים בענף ועל שקיפות מרבית.

מקווים שהצלחנו לעניין אתכם, קריאה מהנה!

נועם לניר חוזר לשתף פעולה עם יאהו, הפעם באפליי

קיבו בשליטת אפליי ו-ווייטסמוק דיווחה כי חתמה עם יאהו על הסכם שיתוף-פעולה בתחום התוכן והחיפוש במובייל

נועם לניר / צילום: איל יצהר
נועם לניר / צילום: איל יצהר

נועם לניר חוזר לשתף פעולה עם יאהו, הפעם לא עם בבילון אלא עם אפליי . חברת KIBO הישראלית, הנמצאת בשליטת אפליי ו-ווייטסמוק (41.65% כל אחת) הודיעה כי חתמה עם יאהו על הסכם שיתוף-פעולה לשילוב פתרונות התוכן והחיפוש של יאהו באפליקציות המקלדת של קיבו.

במסגרת ההסכם, בין החברות יאהו וקיבו נקבע מנגנון חלוקת רווחים מהכנסות שייווצרו מכלי התוכן והחיפוש של יאהו שישולבו במקלדות.

נזכיר כי לקיבו הסכמים לפיתוח והפצת מקלדות חכמות משולבות תוכן עם מותגי על שונים בעלי מאות מיליוני עוקבים במצטבר ברשתות החברתיות, בהם מועדוני הכדורגל ריאל מדריד, ברצלונה, צ'לסי, באיירן מינכן, ליברפול ועוד, שחקן הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו, מותג תרבות הפופ הלו קיטי ועוד.

המקלדת לסמארטפונים וטאבלטים של חברת קיבו, שמרכז הפיתוח והחדשנות שלה ממוקם בתל אביב, נמצאת בשימוש במעל 100 מדינות ומותאמת ל-40 שפות.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא שוק ההון?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988