תקציב הפרסום של פלסאון עובר לגליקמן-שמיר-סמסונוב

התקציב, בהיקף 2 מיליון שקל, נוהל בשנתיים האחרונות במשרד הפרסום y&r ישראל ■ לאחרונה התפטרו אנשי הניהול המובילים של y&r, שהיו אלה שגייסו את תקציב פלסאון

נטלי עטיה / צילום: רפי דלויה
נטלי עטיה / צילום: רפי דלויה

תקציב הפרסום של חברת פלסאון עובר למשרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב. התקציב, בהיקף 2 מיליון שקל, נוהל בשנתיים האחרונות במשרד הפרסום y&r ישראל.

פלסאון עוסקת בייצור מוצרים טכניים מפלסטיק, אביזרי חיבור לצנרת, כלים סניטריים ומוצרים לענף הלול, ולכן במשך שנים לא הייתה לה נגיעה ישירה לפרסום. כשנכנסה לתחום של עיצוב אביזרי אמבט - היא התקשרה עם y&r, וזה הגדיר קו מיתוגי לפעילות החדשה וליהק את הדוגמנית נטלי עטיה לפרזנטורית.

הקמפיין עם עטיה צולם ממש לפני שנכנסה כדיירת לבית "האח הגדול" בעונת ה-VIP, ונהנה מיחסי ציבור מרשימים. בהמשך הושקה סדרת רשת שעקבה אחרי משפחות שזכו לשדרוג האמבטיה ברוח "אקסטרים מייקאובר".

בחודשים האחרונים עבר y&r כמה שינויים - המשמעותי שבהם הוא התפטרות אנשי הניהול המובילים שגייסו את תקציב פלסאון. במקביל, פלסאון המשיכה להרחיב את פעילותיה ובין השאר רכשה את פעילות היבוא והשיווק של ברזי מדגל.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988