ריקול לבקבוקי חימום חשמלי בסופר-פארם; דיווחים על תקלה

סופר-פארם קוראת ללקוחות שרכשו את המוצר "לייף בקבוק חימום חשמלי" החל מתאריך 22.1.2017, להחזירו - זאת בעקבות 4 דיווחים של לקוחות על אפשרות של תקלה חשמלית במוצר שעלולה לגרום לנזק

בקבוק חימום חשמלי  לייף / צילום: יחצ
בקבוק חימום חשמלי לייף / צילום: יחצ

רשת סופר-פארם קוראת ללקוחות שרכשו את המוצר "לייף בקבוק חימום חשמלי" החל מתאריך 22.1.2017, להחזירו לחנות ולקבל החזר כספי מלא.

בחברה מציינים כי מקור הקריאה היא תקלה שלא מפורטת בשלב זה. עוד מציינים כי עד כה נמכרו כ-1,300 יחידות מהמוצר האמור.

הקריאה באה בעקבות 4 דיווחים של לקוחות על אפשרות של תקלה חשמלית במוצר שעלולה לגרום לנזק.

מדובר במוצר "לייף בקבוק חימום חשמלי", ברקוד: 290109316956, מספר דגם: NY0076. המוצר מיובא לארץ באישור מכון התקנים על-ידי חברת מאג'י.

למידע נוסף, לקוחות מוזמנים ליצור קשר עם שירות הלקוחות של סופר-פארם בטלפון 09-9725151 או בסניפי הרשת ברחבי הארץ.

צרו איתנו קשר *5988