עדיין באופנה: קסטרו מסכמת את 2016 עם רווח נקי של 48 מ' ש'

קסטרו פרסמה היום את דוחותיה הכספיים ומסכמת את 2016 כשהיא חוצה את רף מיליארד השקלים בהכנסותיה

הפרסומת של קסטרו עם סטטיק ובן אל / צילום:יחצ
הפרסומת של קסטרו עם סטטיק ובן אל / צילום:יחצ

חברת קסטרו  פרסמה היום (ב') את דוחותיה הכספיים לסיכום הרבעון הרביעי ושנת 2016 כולה. כעולה מהדוחות, קסטרו מסכמת את שנת 2016 כשהיא חוצה את רף מיליארד השקלים בהכנסותיה, בהשוואה לכ-917 מיליון שקל בהשוואה לשנה הקודמת.

ההכנסות ברבעון הרביעי הסתכמו בכ-272 מיליון שקל, לעומת כ-249 מיליון ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי של כל השנה הסתכם בכ-600 מיליון שקל, בהשוואה ל-541 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, וברבעון הרביעי של 2016 הרווח הגולמי הסתכם בכ-164 מיליון שקל.

הרווח התפעולי של שנת 2016 הסתכם בכ-64 מיליון שקל, לעומת 52 מיליון שקל בשנת 2015; וברבעון הרביעי של 2016 הרווח התפעולי עמד על 29 מיליון שקל, גידול של 18% מהרבעון הרביעי של שנת 2015.

הרווח הנקי של שנת 2016 הסתכם בכ-48 מיליון שקל, בהשוואה לכ-40.5 מיליון שקל בשנת 2015, גידול של כ-19%. הרווח הנקי של הרבעון הרביעי של שנת 2016 הסתכם בכ-22 מיליון שקל.

בדצמבר 2016 הודיעה קסטרו על חתימת הסכם לרכישת 50% מרשת אורבניקה תמורת 90 מיליון שקל. אורבניקה צפויה לסיים את שנת 2016 עם הכנסות בטווח של 118-120 מיליון שקל ורווח תפעולי של 10-11 מיליון שקל.

גבי רוטר, מנכ"ל משותף בקסטרו, מסר היום כי "אנו שבעי-רצון מהתוצאות שהצגנו לשנת 2016. שנת 2016 הייתה שנה מצוינת עבור החברה עם צמיחה בכל הפרמטרים התפעוליים. התוצאות הן פועל יוצא של יישום האסטרטגיה העסקית של החברה להרחיב את פעילותה בפרט ולהמשיך לבסס את מעמדה כחברת האופנה המובילה בישראל בכלל.

"קסטרו ממשיכה להשקיע משאבים רבים בקידום המותג והרחבת היקפי פעילותו. השנה השלמנו שתי עסקאות אסטרטגיות, הכוללות רכישת נתח משמעותי בקבוצת החברות שמונה את קרולינה למקה, הודיס, טופ טן ואקססורייז ומחצית מרשת אורבניקה, אשר תרמו בצורה חלקית בלבד לתוצאות השנה. אנו מאמינים כי לרכישות אלה פוטנציאל גדול אשר יאפשר לנו צמיחה נוספת מעבר לצמיחה הצפויה בקסטרו בשנים הבאות".

יומן קורונה:
ניוזלטר יומי על כל מה שצריך לדעת
הרשמה
הרישום נכשל
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988