תוכן מקודם

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

משרדי קאסה בעיר: מוביל בהתחדשות עירונית / מדד גלובס מדלן 2016

המדד, שיתוף פעולה בין "גלובס" ואתר מדלן, מעניק מידע אובייקטיבי אודות מומחים בתחום ומידע עדכני אודות עולם התמ"א 38 ופינוי בינוי

המדד להתחדשות עירונית 2016
המדד להתחדשות עירונית 2016

חברת קאסה בעיר, המתמחה בשיווק פרויקטים בהתחדשות עירונית - תמ"א ‭ 38‬ ופינוי-בינוי - מאמינים כי תהליכי שיווק ומכירות נכונים יכולים להעצים כל חברה יזמית. לדברי מנכ"ל החברה, אסף ניר, "רוב החברות המתמחות בהתחדשות עירונית הן של יזמים הפועלים עם מטה מצומצם יחסית, דבר שמשפיע באופן ישיר על יעילות מערך השיווק והמכירות, בזמן מכירת הדירות.

בגדול, הפעולה השיווקית אשר רוב היזמים עושים היא הצבת שלטי 'למכירה' פשוטים, ו/או הסתייעות במתווכי דירות בתום בניית הפרויקט. אבל היום, בעידן שבו התחרות גוברת, וחברות נדל"ן רבות נכנסות לתחום ההתחדשות העירונית, הבידול ומינוף ההצלחה של החברה באמצעי שיווק ומדיה שונים, הם קריטיים לצמיחה, ומהווים דריסת-רגל משמעותית באזור שבו פועל היזם.

"זה אחד ההבדלים הבולטים בין יזם שיהיה עם תקרת זכוכית לבין יזם ששואף להתפתח ולגדול, תוך שהוא ממתג את עצמו כאוטוריטה בתחום", כך אסף ניר, מנכ"ל חברת השיווק "קאסה בעיר", המתמחה בשיווק פרויקטי תמ"א ‭ 38‬ופינוי-בינוי.

לעמוד החברה באתר המדד להתחדשות עירונית>>

aaaaרוצה להשאר מעודכן/ת בנושא הסיפורים הגדולים של השבוע?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988