קבוצת בכר - מובילה בתמ"א 38 בארצי, רמת גן, הרצליה לשנת 2017-2018 לפי דירוג המדד להתחדשות עירונית

המדד להתחדשות עירונית מעניק מידע אובייקטיבי אודות מומחים בתחום ומידע עדכני אודות עולם התמ"א 38 ופינוי בינוי

המדד להתחדשות עירונית
המדד להתחדשות עירונית

תוכן שיווקי

"החלק המהותי ביותר בהתחדשות עירונית הוא אנשים, זה לא עסקי נדל"ן - אנחנו בונים בתים לאנשים, בראש ובראשונה". כך אומר ליאור בכר, מנכ"ל ובעלים של קבוצת בכר - חברת נדל"ן יזמית וקבלנית המתמחה בפרויקטים למגורים בתחום ההתחדשות העירונית לכל סוגיה. "בעלי הדירות הם שותפים שלנו לדרך בפרויקט, וחיבור טוב איתם הוא חיוני ביותר להצלחת הפרויקט" בכר מסביר שתפיסת עולמו היא שאפשר לחתור למצוינות ולשלמות מקצועית בלי לוותר על שמחת החיים - וזו היא הרוח המובילה את קבוצת בכר מאז הקמתה בשנת 2009" .תמיד הניע אותי הרצון לעשות אנשים מאושרים. בניית בית היא כנראה הדרך המשמעותית ביותר להשפיע ולהעלות את מידת האושר של משפחה. הבית שאנחנו בונים מהווה עבור המשפחות הגשמת חלום. חייבים לזכור את זה תמיד. "אני מאמין שהראייה של הלקוח במרכז התהליך, חשובה מאין כמוה. על מנת שהכול יקרה בדיוק כמו שאנחנו חושבים ומאמינים, אנו מפעילים לצד חברת היזמות גם את חברת הבנייה ‘בכר הנדסה וביצוע’. כך אנחנו בעצם עוקבים אחר כל פרט ופרט, גדול כקטן, לאורך כל הדרך - הן ברמת התכנון והן בביצוע ובגמר, ויכולים להעניק לכל לקוח שלנו את האריזה השלמה להגשמת חלומו". קבוצת בכר נמנית עם חלוצי תחום ההתחדשות העירונית. מדובר בחברה קבלנית ויזמית המלווה כיום יותר מ-40 פרויקטים בפיזור גיאוגרפי רחב , ב-10 ערים שונות (הרצליה, רעננה, רמת-גן, כפר- סבא, גני תקווה, בת-ים, חולון, תל-אביב, הוד השרון, רמת השרון) והיד עוד נטויה. "אנחנו מטפלים בפרויקטים בערים שונות, ויודעים להעביר את התובנות שנצברו מעיר אחת לאחרת ומשכונה אחת לאחרת. הפריסה הגיאוגרפית הרחבה מסייעת לנו לפיתוח ראייה רחבה, וכך יש לנו גם ניסיון והיכרות עם כל רשות מקומית לגופה, סביבת מחיה, שכונות מבוקשות, היתרי בנייה וכדומה". כקבוצה יזמית עם זרוע ביצועית, קבוצת בכר מעורבת בכל פרט בתהליך. "אנחנו יוזמים ומבצעים בעצמנו את השלבים השונים - מאיתור ההזדמנות, דרך תכנון הפרויקט, הגשת ההיתרים, מימון וליווי פיננסי ועד ביצוע הפרויקט בפועל, שיווק הדירות החדשות ומסירתן. לעולם לא נשלח לקוח לקבלן-משנה ונבקש ממנו לעבוד מולו. כל רוכש דירה, מהרגע שהגיע למשרד המכירות, ועד שהוא מקבל את דירתו, מלווה על ידינו לכל אורך הדרך. האינטגרציה שאנו מציעים נובעת מתפיסת עולם של אחריות כוללת לכל התהליך המציבה במרכז את הלקוח שלנו". חוויית הלקוח היא נושא הקרוב לליבו של בכר. "יש לנו מנהלות חוויית לקוח, המכירות את הלקוחות ואת צרכיהם לאורך זמן, שדואגות למימוש בקשותיהם בכל צעד. ההיכרות המעמיקה הזו מאפשרת נתינה אמיתית, דאגה כנה ושמחת חיים - לצד כל המשימות הכרוכות בבניית ובתכנון בית: משלב התאמת הדירה לצרכים האישיים ("שינויי דיירים"), דרך המפגש עם ספקים חיצוניים ועד לתקופת הבדק". בכר מדגיש גם את החשיבות הרבה שיש לחוויית הלקוח ברכישת דירות. "חשוב לנו להעניק לבעלי הדירות בפרויקט סט כלים כדי שהם יוכלו לעבור את החוויה בלי הוצאות ובמקסימום חוויה. מבחינתנו, זה בא לידי ביטוי במענה מיידי לשינויים שנכפים כתוצאה מתהליך הבנייה, דמי שכר-דירה על-פי האפשרות הכלכלית של הפרויקט, ומתן פתרונות מותאמים לכל סיטואציה. יצרנו מבנה ארגוני שתומך בחוויית הלקוח ואנחנו עורכים גם מפגשים עם ספקים, ומחברים את הלקוחות עם אנשי קשר כמו יועצים פיננסיים, שיוכלו לסייע להם בהיערכות הכלכלית". 

לעמוד החברה באתר המדד להתחדשות עירונית

צרו איתנו קשר *5988