גמר המונדיאל ב"כאן" עם שיא צפייה: 37.2% וכ-1.3 מיליון צופים

בשיא הקודם החזיק גמר האירוויזיון, ששודר אף הוא בתאגיד השידור "כאן" • גמר המונדיאל רשם נתונים גבוהים יותר משל שני הגמרים הקודמים, למרות שלא שודר בשעות צפיית השיא • לאחר הגמר: ערב צפייה חזק לתאגיד, שיצטרך להיאבק כעת על שימור חלק מהצופים אצלו גם ללא הטורניר האטרקטיבי

זוכת מונדיאל 2018 - נבחרת צרפת / צילום: רויטרס
זוכת מונדיאל 2018 - נבחרת צרפת / צילום: רויטרס

גמר המונדיאל בין צרפת לקרואטיה, ששודר אמש (א') בתאגיד השידור "כאן", רשם רייטינג של 37.2% בקרב משקי-הבית היהודיים וכ-1.3 מיליון צופים בכלל האוכלוסייה. מדובר בנתון גבוה יותר מזה שנרשם במהלך משחקי הגמר של מונדיאל 2014 (36.7%) ומונדיאל 2010 (37.1%), למרות שאלה שודרו בשעות צפיית השיא, בעוד שהגמר אתמול החל ב-18:00.

נתון הצפייה של 37.2% מהווה גם את הנתון הגבוה ביותר שנרשם בטלוויזיה מאז פיצול ערוץ 2 בנובמבר, כשבשיא הקודם החזיק משדר אחר ששודר בתאגיד - גמר האירוויזיון שרשם רייטינג של 35%, ו-1.05 מיליון צופים.

בנוסף, על-פי נתוני התאגיד, במשחק צפו עוד 260 אלף איש בפלטפורמות הדיגיטליות שאותן הפעילו שם לאורך כל הטורניר - אפליקציה, אתר וטלוויזיות חכמות. גם כאן מדובר בנתון הגבוה ביותר שנרשם במהלך המונדיאל הנוכחי.

משדר הגמר דחף גם את התוכניות ששודרו בהמשך הערב בכאן 11, שכעת, עם סיום המשחקים, יחזור להיאבק מול הערוצים המסחריים, בניסיון לשמר אצלו לפחות חלק מהצופים באמצעות לוח שידורים חדש שיצא לדרך אתמול. המהדורה המרכזית בהגשת גאולה אבן רשמה שיא רייטינג מאז יציאת התאגיד לדרך במאי 2017 עם 16.8%, ו-617 אלף צופים. פרק ההשקה של הדוקו-ריאלטי החדש "יחידה מעורבת" רשם גם הוא נתונים גבוהים במונחי התאגיד: 9.4% ו-312 אלף צופים בכלל האוכלוסייה.

מנגד, בערוצים המסחריים, "האח הגדול" ברשת רשם את אחד הנתונים הגבוהים ביותר שלו העונה עם 20.6% (615 אלף צופים), כשממול הדוקו "השוטרים הנוקמים" בקשת הסתפק ב-6.8% בלבד (189 אלף צופים). בערוץ 10 הסדרה "חברות" רשמה 6.7% (178 אלף צופים), ואחריה השקת הדוקו החדש של עינב גלילי, "נגד הזמן", עם 6.1% (156 אלף צופים).

aaaaרוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988