מבשלת אלכסנדר מוציאה מהודרה מוגבלת של בירה עוטף עזה

כל החיטה לייצור הבירה נרכשה מחקלאי עוטף עזה, ששדותיהם הוצתו

שריפות יער באזור מאגר ניר עם / צילום: אייל פישר
שריפות יער באזור מאגר ניר עם / צילום: אייל פישר

לדבר על שיווק עם ערכים חברתיים זה מאוד אופנתי, אך רק מעטים עושים זאת הלכה למעשה. דוגמה מצוינת לכך היא המהלך שמבצעת בימים אלה מבשלת הבירה "בירה אלכסנדר", שיוצאת במהדורה מוגבלת של "בירה עוטף עזה - בירה חיטה ישראלית משדות הדרום".

במסגרת המהלך נרכשה כל החיטה לייצור הבירה במהדורה מוגבלת זאת מחקלאי הדרום בעוטף עזה, ששדותיהם הוצתו.

בסרטון הפרסומת שמלווה את המהלך, שנוצר יחד עם משרד הפרסום ליאו ברנט, מדברים חקלאים על הכאב לצד התקווה. "מי שלא חקלאי יהיה לו קשה להבין מה זה אומר לחקלאי ששדה שלו נשרף. זה כאב אדיר", אומר אחד החקלאים בסרטון הפרסומת. "כולנו מסתובבים עם כאב על היבול שנשרף. יחד עם זאת, אנחנו חקלאים אופטימיים וממשיכים הלאה", אמור חקלאי אחר.

"אלפי דונמים של שדות חיטה הוצתו בעוטף עזה בקיץ, ונזקים עצומים נגרמו למגדלי החיטה מהדרום, אז החלטנו לתמוך בהם ולייצר בירה במהדורה מיוחדת עם החיטה שלהם", נכתב במודעה שמקדמת את המהלך.

aaaaרוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988