ענקית בגדי היוגה הקנדית Lululemon נכנסת לתחום הטיפוח

חברת בגדי הספורט תחל למכור בסוף האביב הנוכחי תחת המותג שלה מוצרי טיפוח דוגמת קרם פנים, דאודורנט, שמפו ולחות לשפתיים

מוצרי לולולמון /  צילום: אתר החברה
מוצרי לולולמון / צילום: אתר החברה

ענקית בגדי היוגה והספורט לולולמון (Lululemon) מכריזה על כניסתה לתחום מוצרי הטיפוח האישי. חברת בגדי הספורט הקנדית תחל למכור בסוף האביב הנוכחי תחת המותג שלה מוצרי טיפוח דוגמת קרם פנים, דאודורנט, שמפו ולחות לשפתיים.

מדובר בדרך נוספת להרחיב את מאמציה להפוך למותג לייף סטייל ולחדור גם לתעשיית הביוטי, שבניגוד לתעשיית האופנה לא מראה סימנים של האטה במכירות.

בינתיים בישראל אין נוכחות פיזית למותג לולולמון, חברה שכבר שווה 22 מיליארד דולר, ושמנייתה צמחה בשנה האחרונה ב-91%. עם זאת, פריטים בודדים נמכרים ביבוא מקביל באתר האיקומרס טרמינל איקס. כיום האתר הרשמי של לולולמון לא מאפשר שליחת מוצרים לישראל, וגם פלטפורמות מסחר מקוון דוגמת אסוס לא מחזיקות מוצרים של הרשת. 

מוצרי לולו למון /  צילום: אתר החברה
 מוצרי לולו למון / צילום: אתר החברה

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988