דוח אמון
2019
הנקראות ביותר

ישראייר יעבדו עם זרמון גרופ

ההתקשרות מתייחסת לשירותי סטודיו וחלק מהקריאייטיב באוף-ליין ובדיגיטל • תקציב הפרסום של ישראייר נאמד במיליוני שקלים בודדים

אליקה מרחב, מנכ"לית משרד הפרסום זרמון גרופ / צילום: יוסי צוקר
אליקה מרחב, מנכ"לית משרד הפרסום זרמון גרופ / צילום: יוסי צוקר

אליקה מרחב, מנכ"לית משרד הפרסום זרמון גרופ, יכולה לסמן "וי" נאה על סיום השנה הראשונה שלה בניהול המשרד: ל"גלובס" נודע כי המשרד קיבל לטיפולו את תקציב הפרסום של חברת התעופה ישראייר.

ישראייר אומנם לא מתחייבת לנהל את מלוא הפעילות התקשורתית שלה באמצעות המשרד, אך ההתקשרות מתייחסת לשירותי סטודיו וחלק מהקריאייטיב באוף-ליין ובדיגיטל. ההתקשרות עם זרמון גרופ לא כוללת את רכישת המדיה, וישראייר תמשיך לבחון הצעות מדיה מול גופי מדיה באופן ישיר.

תקציב הפרסום של ישראייר נאמד במיליוני שקלים בודדים - החברה נחשבת למי שמנהלת תקציב מחושב ומהודק, אך ההתקשרות עם זרמון איננה נגזרת של ההוצאה במדיה אלא של ריטיינר קבוע.

למרות שלא מדובר בתקציב גדול, בעבר הוא נוהל במשרד פרסום גדול - גיתם BBDO, שהצליח להוביל את החברה להישגים קריאטיביים עם מודעות וסרטים שנכנסו למגזינים של פרסום ואפילו העפילו לשלב הגמר בתחרות הפרסום בקאן. בישראייר הפרידו בעבר את הפרסום באונליין ובאוף-ליין, ובתקציב האונליין טיפלה סוכנות Digital Cloud.

לאחר הפסקת ההתקשרות עם גיתם פעלה החברה במשך מספר שנים באופן עצמאי, ובהמשך נעזרה מעת לעת בשירותי משרדי פרסום קטנים כדוגמת בורודה-קפלן.

נזכיר כי אליקה מרחב, שמנהלת כיום את זרמון גרופ, כיהנה במשך שנים ארוכות בתפקיד בכיר בגיתם BBDO בתחום ניהול הלקוח. מאז הצטרפותה לזרמון נכנסו למשרד לפחות חמישה תקציבים חדשים, ביניהם סולגארד, סופרב, ויצו חיפה, תאטרון תל-אביב ועוד. 

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
הסיפורים הגדולים של היום
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
דין וחשבון
הסיפורים הגדולים של השבוע
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות