תוכן מקודם
נהנים מהכתבה? מצוין.

רק רצינו לומר כי הכתבה שאתם קוראים כעת היא כתבת תוכן שיווקי. נכתבה והופקה על ידי כתבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

אנחנו, בגלובס, מקפידים לשלב בכתבות התוכן השיווקי מידע ענייני בעל ערך מוסף, לשמור על הסטנדרטים המערכתיים המקובלים בענף ועל שקיפות מרבית.

מקווים שהצלחנו לעניין אתכם, קריאה מהנה!

סאני מתחילה למכור חבילת סלולר ב-14.90 שקל לחודש

החברה תמכור את השירות, הכולל 50 ג'יגה גלישה, על בסיס הרשת של הוט מובייל • כרגע מדובר על חבילת הסלולר הזולה ביותר בישראל, ויהיה מעניין לבחון את השפעתה על מחירי הסלולר בכלל

מכשירי גלקסי של סמסונג / צילום: יח"צ
מכשירי גלקסי של סמסונג / צילום: יח"צ

חברת סאני, יבואנית סמסונג בישראל, הודיעה על השקה של חבילות סלולר חדשות על בסיס שיתוף-פעולה עם הוט מובייל.

סאני תמכור חבילת סלולר עם 50 ג'יגה גלישה במחיר של 14.90 שקל לחודש.

לדברי החברה, באמצעות מהלך זה מתחילה סאני תקשורת לספק שירותים מתקדמים בישראל, על-מנת לבסס את נתח השוק שלה ולהעמיק את היקף השירותים שהיא מספקת ללקוחות החברה, תוך תמיכה מתמשכת בצמיחת החברה והעמקת נאמנות הלקוח.

שיתוף-הפעולה בין סאני להוט מובייל הופך את סאני למשווקת של הוט מובייל. המהלך מתאפשר על רקע ההתחזקות בכוחה של סאני, שצמחה וגדלה לנתח שוק של 60% בשוק. כרגע מדובר על חבילת הסלולר הזולה ביותר בישראל, ויהיה מעניין לבחון את השפעתה של החבילה על מחירי הסלולר בכלל.

הצרכן הישראלי בדרך-כלל רוכש את חבילות הסלולר שלו ישירות מהמפעילים, אך כאן המחיר האגרסיבי יכול להשפיע על אופן קניית השירות. החבילה היא למשך שנה, ובסאני מבטיחים כי בשום מקרה אין התחייבות ברורה של הלקוח לרכוש גם מכשיר או כל מוצר אחר של סמסונג.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988