ספקית האינטרנט 011: "נפצה את הלקוחות שנפגעו מהתקלה"

תקלה ב-011 שפועלת בעיקר על בזק פגעה אתמול בעשרות אלפי לקוחות שנותקו מהאינטרנט

תשתיות אינטרנט ביתי / צילום: Shutterstock, א.ס.א.פ קריאייטיב
תשתיות אינטרנט ביתי / צילום: Shutterstock, א.ס.א.פ קריאייטיב

ספקית האינטרנט 011 מבטיחה לפצות את לקוחותיה שנפגעו מהתקלה שאירעה אתמול (א') ושיבשה ללקוחותיה קבלת שירותים באופן תקין. בעלי החברה אופיר ורמשטיין אישר כי אירעה תקלה, והסביר כי מקורה במעבר שרתים מפרטנר לסלקום. 

לדברי ורמשטיין, "אני סבור כי רשת אינטרנט שלנו תהיה מהמצוינות והאיכותיות. נכון, בדרך נתקלנו בתקלה. יחד עם זאת, הצלחנו להתגבר עליה. לצערי, הלקוחות סבלו מהתקלה, ובטח בימים אלה מדובר בתקלה קריטית. אני מצר על כך, זאת לא הייתה הכוונה. אנחנו ניתן פיצוי לכל הלקוחות, אשר ייתן מענה הולם לתקלה. כמו כן, אנחנו לומדים את התקלה ונסיק מסקנות נדרשות". 

011 היא אחת הספקיות הבולטות בשנים האחרונות מקרב ספקיות האינטרנט הקטנות שפועלות במסגרת "הבנדל ההפוך" של בזק, כלומר בזק היא זו שמוכרת את שירותי האינטרנט של 011 בשל האיסור החל עליה למכור אינטרנט בצורה ישירה. 011 מכרה את שירותיה במחירים מאד נמוכים, ולכן בזק שיווקה אותה בצורה אגרסיבית, ויש המעריכים כי יש לה עשרות אלפי מנויים לכל הפחות.

יומן קורונה:
ניוזלטר יומי על כל מה שצריך לדעת
הרשמה
הרישום נכשל
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988