iAd הוספה למעקב +

כתבות אחרונות

 

בזכות הסמארטפונים: שוק הפרסום בסלולר צובר תאוצה

גוגל כבר שולטת בשוק הפרסום הסלולרי, אפל מדשדשת, ופייסבוק עדיין מתלבטת בנוגע לאסטרטגיה הנכונה ■ והמפרסם הישראלי? הוא עדיין לומד את הפוטנציאל

רועי גולדנברג 16.02.2012

הקרב על הפרסום: עוד חקירת הגבלים עסקיים נגד אפל?

רשויות ההגבלים העסקיים בארה"ב עשויות לפתוח בחקירה נגד אפל בחשד כי שינויים שביצעה בהסכמים הנוגעים לפרסום באפליקציות ה-iPhone וה-iPad שלה יפגעו באפשרויות הפרסום של גוגל ומיקרוסופט

שירות גלובס 10.06.2010

התפוח תופח: מה יעשה ה-iAd של אפל לפרסום האינטראקטיבי

סטיב ג'ובס הכריז על מערכת פרסומות המובייל iAd - ועולם הפרסום שוב כמרקחה ■ איך תשפיע המערכת על פרסום אינטראקטיבי ומי יוצא להגן על כבודו האבוד של הבאנר הישן והטוב

נועה פרג ורותם דנון, ניו-יורק 22.05.2010

אריק שמידט: גוגל רוצה לסייע לעיתונים להגיע לרווחיות

מנכ"ל גוגל התייחס לצניחה בהכנסות העיתונים מפרסום, ואמר כי לדעתו שורש הבעיה הוא המודל העסקי שלהם - שאינו מותאם לעידן האינטרנט ■ "גוגל לא מצפה מחברות נוספות ללכת בעקבותיה ולהיאבק ברשויות הסיניות"

שירות גלובס 13.04.2010

המחנה לחינוך מחדש של סטיב ג'ובס

אחרי שחינך רבים להימנע מפיראטיות מוזיקלית, הוא מאמין שילמד אותנו לאהוב פרסומות

פייננשל טיימס 13.04.2010

אפל נגד גוגל: מציעה פרסום ב-iPod, ב-iPhone וב-iPad

אפל, שרכשה בינואר חברת פרסום לסלולר ב-300 מיליון דולר, יוצאת למלחמה ישירה נגד גוגל ■ מתכננת לנצל את הפופולריות של מכשיריה ולנגוס בשוק הפרסום הסלולרי

פייננשל טיימס וצחי הופמן 12.04.2010
צרו איתנו קשר *5988