גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

iAd

רשת הפרסום בסלולר של אפל

עוד כתבות

בזכות הסמארטפונים: שוק הפרסום בסלולר צובר תאוצה

גוגל כבר שולטת בשוק הפרסום הסלולרי, אפל מדשדשת, ופייסבוק עדיין מתלבטת בנוגע לאסטרטגיה הנכונה ■ והמפרסם הישראלי? הוא עדיין לומד את הפוטנציאל

הקרב על הפרסום: עוד חקירת הגבלים עסקיים נגד אפל?

רשויות ההגבלים העסקיים בארה"ב עשויות לפתוח בחקירה נגד אפל בחשד כי שינויים שביצעה בהסכמים הנוגעים לפרסום באפליקציות ה-iPhone וה-iPad שלה יפגעו באפשרויות הפרסום של גוגל ומיקרוסופט

התפוח תופח: מה יעשה ה-iAd של אפל לפרסום האינטראקטיבי

סטיב ג'ובס הכריז על מערכת פרסומות המובייל iAd - ועולם הפרסום שוב כמרקחה ■ איך תשפיע המערכת על פרסום אינטראקטיבי ומי יוצא להגן על כבודו האבוד של הבאנר הישן והטוב

אריק שמידט: גוגל רוצה לסייע לעיתונים להגיע לרווחיות

מנכ"ל גוגל התייחס לצניחה בהכנסות העיתונים מפרסום, ואמר כי לדעתו שורש הבעיה הוא המודל העסקי שלהם - שאינו מותאם לעידן האינטרנט ■ "גוגל לא מצפה מחברות נוספות ללכת בעקבותיה ולהיאבק ברשויות הסיניות"

המחנה לחינוך מחדש של סטיב ג'ובס

אחרי שחינך רבים להימנע מפיראטיות מוזיקלית, הוא מאמין שילמד אותנו לאהוב פרסומות

אפל נגד גוגל: מציעה פרסום ב-iPod, ב-iPhone וב-iPad

אפל, שרכשה בינואר חברת פרסום לסלולר ב-300 מיליון דולר, יוצאת למלחמה ישירה נגד גוגל ■ מתכננת לנצל את הפופולריות של מכשיריה ולנגוס בשוק הפרסום הסלולרי