mako (מאקו) בחדשות - עמוד 11

סוכן חדשות
 
יונתן כיתאין / איור: גיל ג'יבלי
יונתן כיתאין
מה מחפש פולישוק באתר וואלה
אם קשת מעלה תכנים בפורטל המתחרה, מה היא מאותתת לגבי עתיד האתר שלה?
מי שעקב אחר עלילותיו של השר הפיקטיבי רובי פולישוק, ששודרו בזכיינית ערוץ 2 קשת, יודע שאין כמעט גבול לטעויות המגוחכות שהוא עלול לעשו...המשך
  
 
קשת ומיקרוסופט ישתפו פעולה: אתר Mako יספק תכנים שיוצגו באתר msn ישראל
קשת תטמיע את הטכנולוגיה של מיקרוסופט ב-Mako ■ גולשי msn ישראל יוכלו ליהנות מצפייה בקטעים מתוכניות כגון "ארץ נהדרת", "האח הגדול", "כוכב נולד" ועוד
  
 
סקר TIM לאפריל: וואלה מצמצם את הפער מגוגל; רק 1% מהגולשים הישראליים בטוויטר
הבאזז נגמר - ואתר Mako של קשת מאבד 22.6% עם סיום "האח הגדול VIP" ■ רק 18% מהגולשים מדווחים כי שמעו על טוויטר
  
 
אתר אחד - שני ספקי תוכן: גם "one" וגם "ספורט 5" מעבירים תכנים למאקו
שיתופי-הפעולה בתחום התוכן מתבססים ברוב המקרים על בלעדיות ; לאתר מאקו של קשת יש שיתוף-פעולה עם אתר one - אך הוא מקבל תכנים גם מחברת חדשות ערוץ 2, לה יש הסכם דומה עם אתר ספורט 5 המתחרה
  
 
סקר TIM למארס: "האח הגדול VIP" הביא לשיא בחשיפה למאקו, ירידה של 20% לנענע 10
מרבית האתרים רשמו ירידה בחשיפה החודש, למעט פייסבוק ; הפער בין וואלה ל-ynet ממשיך להצטמצם - ועומד על 133 אלף גולשים לשבוע בלבד
  
 
מנכ"ל תפוז, דן חן: "לא כל המפרסמים יודעים את הנתונים של Flix"
עם 12 מיליון צפיות וידיאו בחודש ומפרסמים שמעלים קמפיינים ייחודיים, אתר הווידיאו Flix של תפוז רוצה להיות ה-YouTube הישראלי - אבל לדן חן, מנכ"ל תפוז, יש לא מעט משוכות בדרך
  
 
סקר TIM לפברואר: נענע10 מתחזק - גם הפעם בזכות "הישרדות"; מאקו נחלש לפני השפעת "האח הגדול VIP"
ynet מתחזק בפברואר, לעומת וואלה שנחלש מעט ; MSN נכנס לעשירייה ; עוד בסקר: 60% מהגולשים נוהגים לקרוא טוקבקים
  
 
מנכ"ל yes רון אילון: "מבחינה כלכלית, Mako של קשת זו פשוט שגיאה איומה"
מזכיינית ערוץ 2 קשת נמסר בתגובה: "תוצאות סקר TIM ממקמות את Mako גבוה בדירוג, והן מדברות בעד עצמן" ; לגבי עסקת רשת-ynet מודה איילון כי מדובר במהלך יפה של רשת, אך טוען כי הוא לא נלחץ ממנו
  
 
סקר TIM לינואר: "גלובס" שומר על מעמדו כאתר הכלכלי מספר 1 בישראל - ופותח פער גדול מ"דה מרקר"; וואלה, נענע10 ויד 2 מתחזקים - ירידה ל-ynet
סקר מיוחד לרגל המלחמה מעלה כי כ-50% מהגולשים "צרכו" אינטרנט יותר מהממוצע ; לפי הסקר, אתר "גלובס" מקדים את "דה מרקר" ב-16% בדירוג הכללי ובפער עצום של 37% ממקומות העבודה
  
 
נועה פרג
נועה פרג
שובה של האחות הקטנה והדחויה
כך הגיחה רשת היום מכיוון בלתי צפוי לזירת האינטרנט ואיך יגיבו וואלה, נענע10 וקשת
זירת האינטרנט בישראל מדממת: בשוק רווי להפליא, אין לפורטלים לאן להתרחב מבלי שינגסו בנתח השוק של יריב זה או אחר. העסקה שנחתמה הבוקר ...המשך
  
 
עורך חדשות ערוץ 2 באינטרנט: "גם את ynet נעקוף בסוף"
המלחמה בעזה הפכה את חדשות ערוץ 2 באינטרנט לשחקן בולט בתחום החדשות ברשת ; סמנכ"ל המדיה האינטראקטיבית בערוץ 2, לירן דן, חושף את נתוני האתר בזמן המלחמה ומסתכל ל-ynet ולנענע10 ישר בעיניים
  
 
קיצוצים בקשת: 20 עובדים יפוטרו; הזכיינית תקצץ 15% מתקציבה ב-2009
20 העובדים שיפוטרו מקשת מגיעים מכל המחלקות בזכיינית, כולל מאתר mako שאך זה החל לפעול ; ל"גלובס" נודע כי כחלק מהקיצוצים החליטה קשת להקפיא מספר תוכניות ריאליטי שיועדו לשידור בשנה הבאה
  
 
אבי ניר, מנכ"ל קשת, נבחר לאיש השיווק של חודש נובמבר
איגוד השיווק הישראלי: "ניר הוביל השנה את מהפכת הריאליטי, הבאה לידי ביטוי אופטימלי במהלך השיווקי המזהיר של 'האח הגדול'" ; מנכ"ל האיגוד, תלמה בירו: "תקיפתו של ניר התקבלה על-ידינו בזעזוע, פלצות וחרדה"
  
 
סקר TIM לאוקטובר: ירידה בגלישה במרבית האתרים המובילים
לבד מוואלה ומאקו של קשת, נחלשו החודש רוב האתרים המובילים ; הפער בין אתרי הספורט ספורט5 ו-ONE מצטמצם ; אתר "גלובס" ממשיך להוביל מבין האתרים הכלכליים בגלישה ממקומות העבודה
  
 
אתר Mako של זכיינית ערוץ 2 קשת יעלה לאוויר בשבועיים הקרובים
באתר ניתנת בולטות מיוחדת לתכני הטלוויזיה של קשת ; האתר כולל שיתוף-פעולה נרחב עם דפי זהב, שמאפשר לגולשים לצפות באתרי הנישה השונים של הקבוצה ועדיין להישאר באתר Mako
  
 

<    1234567891011   

   נמצאו 175 כתבות   |   עמוד 11 מתוך 11

צרו איתנו קשר *5988