mako (מאקו) בחדשות - עמוד 8

סוכן חדשות
 
TIM: "גלובס" מוביל בגלישה כלכלית מהעבודה; ערוץ הספורט גובר על ONE
"כוכב נולד" חיזק את mako בחודש אוגוסט ■ יד2 נחלש ב-2.5% לשיעור חשיפה של 30.1%
  
 
61% מבני-הנוער העבירו צפייה בתוכניות טלוויזיה לאינטרנט
כך עולה מסקר teenk ■ כ-40% מהנוער מבלים יותר משעה ביום בצפייה בתכני וידיאו ברשת ■ teenk מעלה ערוץ אינטרנט חדש, שיכיל תוכן גולשים ותוכן שיווקי, בהשקעה של 100 אלף דולר
  
 
TIM: "גלובס" מתבסס כאתר הכלכלי המוביל בגלישה ממקום העבודה
אתר יד2 זינק ב-16.4% ■ סיום המונדיאל הוביל לירידה בטראפיק של אתרי הספורט ■ ‎‎האתרים הבינלאומיים ממשיכים לבסס את מעמדם בצמרת האתרים בישראל - בהובלת גוגל, פייסבוק ו-YouTube
  
 
פורטל mako של קשת משיק את makoland - אתר חדש לילדים
‎מדובר במהלך אסטרטגי, על רקע העובדה שכל הפורטלים הגדולים כבר מתחזקים ערוצים ייעודיים לילדים ■ היקף ההשקעה במהלך מוערך בכחצי מיליון שקל
  
 
הקרן לידידות שילמה מיליון שקל על שת"פ עם "כוכב נולד"
שיתוף-הפעולה מופיע בתוכנית כפעילת התנדבותית של ההפקה, אך למעשה מדובר בפעילות מסחרית במסגרת חסות
  
 
כבר לא משחק ילדים: פורטלי הילדים ברשת הפכו לעסק משתלם
ההשקעות הגדולות יחסית שנעשו בשנתיים האחרונות בפורטלי הילדים באינטרנט - 5 מיליון שקל ב"מומו הפרה" ו-800 אלף שקל ב"עמוד הבית הראשון שלי" - מבהירות כי מדובר בפלטפורמה מפולחת היטב עבור מפרסמים
  
 
אתר mako בזירת הילדים: חתם שת"פ עם Virtual Tweens
הסביבה הווירטואלית Ekoloko תפעל מתוך mako, וההסכם כולל גם חלוקת הכנסות משירותי פרימיום ומיתוג משותף ■ הצעד הוא רק ההתחלה בכל הנוגע לכניסת mako לתחום, והמטרה בעתיד היא להקים ערוץ ייעודי לילדים
  
 
אתר weekend ואתר mako חתמו על שיתוף-פעולה ארוך-טווח
גבי גרנלר, מנכ"ל weekend מקבוצת דפי זהב: "שיתוף-הפעולה עם mako הוא מהלך נוסף בחיזוק המותג weekend כאתר מוביל בתחום הפנאי והנופש של ישראל" ■ העלות המדווחת של ההסכם - כ-200 אלף שקל
  
 
סקר TIM לחודש מאי: גוגל ממשיך להוביל את שיעור החשיפה
לגוגל שיעור חשיפה שבועי של 91.9% ■ פייסבוק התחזקה ב-5.2% לשיעור של 68.3% ■ וואלה עלתה ב-6.5% לשיעור של 67.8% ■ במקום השישי מדורג אתר Mako של "קשת" שזינק בכ-16% לשיעור של 38%
  
 
אתר Flix ישיק מיזם לקידום יוצרי סדרות באינטרנט
המיזם הוא מעין קרן לתכני אינטרנט, שתציע תמיכה מלאה ליוצרים צעירים המבקשים ליצור תוכן מקורי שאינו יכול לחיות בפלטפורמה אחרת מלבד האינטרנט ■ המיזם כולל שיתוף-פעולה עם פרויקט "המעבדה" של ערוץ ביפ ואתר mako
  
 
"הפעילות של mako סביב התוכנית 'האח הגדול' היתה מבריקה"
כך טוען אוליביה ג'רס, מנכ"ל חטיבת המותגים בענקית התוכן אנדמול ■ בראיון ל"גלובס" הוא מדבר על מודל ההכנסות בתחום הדיגיטלי - ומספר על הלהיט החדש של אנדמול, "Married on Myspace", שמגיע לישראל
  
 
קשת מתחייבת: העונה השנייה של "חטופים" - כבר בשנה הבאה
פרק הגמר ששודר אמש רשם רייטינג של 26.8% ■ אתר הסדרה רשם את המספרים הגבוהים ביותר בהשוואה לסדרות קודמות בקשת, מאז הושק mako ■ הסדרה מדורגת כדרמה השלישית הנצפית ביותר אי-פעם
  
 
סקר TIM לחודש אפריל 2010: "גלובס" מוביל את אתרי הכלכלה
"גלובס" מוביל בטבלה הכללית עם זינוק של 26%, בהשוואה ל"דה מרקר" שאיבד כ-9% והידרדר למקום 17 ■ "גלובס" מוביל בפער גדול גם בגלישה ממקומות העבודה, עם זינוק של יותר מ-45% ■ ‎‎‏65% מהגולשים בישראל סבורים כי רמת השקיפות באתרים היא בינונית או מועטה
  
 
לראשונה בישראל: אתר ישראלי קונה פורמט ריאליטי
תוכנית הריאליטי האינטרנטית, שבגירסתה הישראלית תיקרא "חתונת השנה", תעקוב אחר זוג שמתחתן על חשבון הפקת התוכנית ■ הפורמט נוצר כשיתוף-פעולה בין מייספייס וחברת ההפקות אנדמול ונרכש ע"י אתר mako
  
 

<    1234567891011    >

   נמצאו 175 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 11

צרו איתנו קשר *5988