yes בחדשות

סוכן חדשות
 
סטפן וחווה אלברשטיין בקמפיין החדש של yes / צילום: יח"צ
קיבלה חיזוק מאפל: שירות הסטרימינג החדש של yes יושק בנובמבר
השירות יושק בשלב הראשון דרך האפל TV ובשלב השני יושק פתרון אנדרואידי
  
 
שאול אלוביץ / צילום: שלומי יוסף
מהלך החילוץ שלא יצא לפועל: שאול אלוביץ’ רצה למכור את חלקו ב-yes למשפחת וייל
ב–2013, שנתיים לפני עסקת בזק-yes הבעייתית, בעל השליטה בבזק וביורוקום חשש שהאישור של רשות ההגבלים שאיפשר לו להחזיק ב–yes יפוג, וסיכם למכור את חלקו בחברה לווייל ב-10 מיליון שקל בלבד • ההסכם איפשר לאלוביץ' לרכוש את המניות בחזרה במועד מאוחר יותר • העסקה התייתרה לאחר שרשות ההגבלים האריכה את האישור של אלוביץ להחזיק ב-yes • וגם: הלחצים שהופעלו על פרופ' אמיר ברנע לאשר את עסקת המכירה לבזק
  
 
רן גוראון / צילום: יח"צ
גוראון ממשיך להתייעל בחברות בנות: שני סמנכ"לים עוזבים
דורון פלח, סמנכ"ל הטכנולוגיות של yes, וניסן אריה, סמנכ"ל עסקים גלובליים בבזק בינלאומי, הודיעו על פרישה, ואת מקומם יתפסו סמנכ"לים מכהנים שיקבלו אחריות מורחבת
  
 
דודו מזרחי מנכל בזק/  ישראל שם טוב
בזק רשמה ברבעון השני הפסד של כ-1.6 מיליארד שקל, וצופה הפסד שנתי של כ-1.1 מיליארד שקל
הפעילות הקווית איבדה 22 אלף מנויי אינטרנט ברבעון • בזק הפחיתה את תחזית ה-EBITDA השנתית לכ-2.9 מיליארד שקל • המניה הגיבה היום לדוחות בירידה קלה בלבד, אחרי שאיבדה כמחצית מערכה בתוך שנה
  
 
שלמה רודב / צילום: רמי זרנגר
מחיקות הענק של בזק יובילו את החברה לגירעון בהון העצמי; המניה צנחה 50% בשנה האחרונה
ההחלטה על הפחתת שווי הפעילות של פלאפון תביא למחיקה של 951 מיליון שקל בשווייה של חברת הסלולר בספרי החשבונות של בזק • ברשות ני"ע הודיעו לבזק כי לא נוצרו התנאים להכרה בנכס מס בסך 1.2 מיליארד שקל, שנבע לחברה כתוצאה מרכישת מניות yes מידי אלוביץ'
  
 
שלמה רודב, יו"ר בזק / צילום: יח"צ
בזק תמחק 1.2 מיליארד שקל שציפתה לקבל במסגרת רכישת yes
זאת בעקבות הודעת רשות ניירות ערך כי הכרה בנכס המס היא בעייתית בעת הזו • נכס המס נוצר כתוצאה מעסקת בזק-yes, והתנאים להכרה בו כנראה שאינם מתמלאים בשלב זה • בנוסף הודיעה בזק על מחיקה של מיליארד שקל מהשווי של חברת-הבת פלאפון
  
 
דודו מזרחי מנכל בזק/  ישראל שם טוב
חיתוך רוחבי: S&P מעלות הורידה את דירוג החוב של בזק, פלאפון ו-yes
הדירוג ירד מרמה של ilAA ל-ilAA מינוס, עם תחזית שלילית, לנוכח הערכת מעלות בדבר המשך שחיקה בפרופיל העסקי של החברה ב-12 החודשים הקרובים, "לנוכח האתגרים העומדים בפני בזק בפרט ושוק התקשורת בכלל" • "אנו צופים כי המחיקה הצפויה של עד 1.1 מיליארד שקל בשוויה של פלאפון תוביל לקיטון בהון העצמי של בזק"
  
 
הפרסומת של MAX / צילום מסך מתוך הקמפיין
אשראי במקסימום: הפרסומת ל-MAX היא הזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-yes בכיכובה של חוה אלברשטיין ממשיכה להוביל את דירוג הפרסומות האהובות
  
 
מדד המותגים: תקשורת, מדיה וסלולר / אילוסטרציה: דגנית ג'מצי, גלובס
ענף במשבר מחכה לצלצול הגואל: מי הם מותגי המדיה והסלולר שהישראלים בכל זאת אוהבים
שוק התקשורת במשבר עמוק, וקשה לגלות אופטימיות: ההכנסות ממשיכות להישחק, הרגולציה ממשיכה להכביד, ותפקיד שר התקשורת הפך לכלי משחק פוליטי שלא נותר אלא לקוות כי לא יגרום נזק • מנטפליקס עד פלאפון - אלה המותגים המובילים בענף בישראל ב-2019
  
 
קמפיין בזק / צילום: מתוך יוטיוב
בזק - הפרסומת הכי זכורה ומושקעת השבוע; yes - הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: קבוצת בזק באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי משתלטת השבוע על ראש דירוג הפרסומות
  
 
סטפן לגר וחוה אלברשטיין בקמפיין yes / צילום: יח"צ
הפרסומת של yes עם חוה אלברשטיין - האהובה והזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: פרסומות הזמר דוחקות מראש הדירוג את הפרסומת של טורנדו בכיכובה של רותם סלע, שדורגה בשבועות האחרונים גבוה יחסית • היקף ההשקעה בפרסומת של yes עמד השבוע על כ-1.7 מיליון שקל
  
 
רותם סלע בפרסומת למזגני טורנדו / צילום:
סקר הפרסומות: חווה אלברשטיין בלב, רותם סלע בראש
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק הפועלים עם קובי מרימי הייתה יקרה, מושקעת ומצחיקה ואף קיבלה תשבחות מהברנז'ה - אך מציגה ביצועים בינוניים בדירוג הזכורות והאהובות • לעומת זאת, חווה אלברשטיין עוררה באזז סביב הפרסומת החדשה ל-yes, אך בעיקר סביב בחירתה להשתתף לראשונה בפרסומות
  
 
קמפיין YES / צילום: יח"צ
Yes יוצאת לראשונה עם חבילת טריפל, ובמחיר לא זול בכלל
הטריפל החדש ישווק ביחד עם בזק בינלאומי, אך המותג שילווה את הפעילות יהיה של חברת yes, וזאת על מנת להגיב למתחרות • הצעת ה-premium תעלה 139 שקל לשלושת החודשים הראשונים; חבילה שנייה על בסיס שירות הטלוויזיה של STINGTV תעלה 99 שקל לחודש בשלושת החודשים הראשונים
  
 
טל גרנות-גולדשטיין, מנכ"לית HOT / צילום: יח"צ
איגודי היוצרים דורשים ממועצת הכבלים והלוויין להבטיח את תנאי העסקת העובדים בהפקות של yes והוט
הארגונים פנו במכתב שבו הם דורשים לעדכן את תנאי "נאותות ההפקה", שנקבעו לפני 11 שנים ואינם רלוונטיים לשוק הטלוויזיה הנוכחי
  
 
טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית HOT / צילום: יחצ
שוק הטלוויזיה לקראת מהפכה? הוט מתחילה במעבר לשידורים על גבי האינטרנט
חברת הוט הכריזה על ניסוי בטלוויזיות חכמות שיאפשרו ללקוחות לצפות בשידוריה דרך האינטרנט ובצורה אפליקטיבית; המהלך מיועד ללקוחות הטריפל בלבד • בתוך כך, פרטנר מחזירה את הטבת נטפליקס, וסטינג TV מבית yes משנה מודל עסקי
  
 
רן גוראון, מנכ"ל פלאפון / צילום: יונתן בלום
גוראון לעובדי בזק בינלאומי: נצא עם הטריפל החדש איתכם או בלעדיכם
על רקע המו"מ להסכם קיבוצי חדש, מנכ"ל בזק בינלאומי הבהיר לעובדים כי אם לא תחול התקדמות במו"מ, הוא לא יהסס לצאת למהלך הטריפל בלעדיהם, ורמז כי יבחר ספק אינטרנט אחר לחבילה
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 1241 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 78

צרו איתנו קשר *5988