yes בחדשות - עמוד 5

סוכן חדשות
 
קמפיין הוט / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: אחרי שבועות - yes מפנה את המקום הראשון למתחרה הוט
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן היא הזכורה ביותר השבוע, והושקעו בה 1.1 מיליון שקל
  
 
רון גוראון וקובי גל-רדאי / צילום: רפי דלויה
המנצח? רן גוראון, מנכ"ל פלאפון ו-yes, משיק סדרה חדשה 
וגם: מי צפו בשקיעה ושמרו על הטבע והמורשת?
  
 
הפרסומת ל-yes כבר לא באוויר אבל עדיין הכי זכורה ואהובה
גיאוקרטוגרפיה: שיעור האהדה לפרסומת גבוה בכ-14% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, בעוד ששיעור הזכירות נמוך בכ-62%, כנראה בשל החגים
  
 
ילדים צופים בטלוויזיה /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
גם השנה: ספריות ה-VOD יהיו סגורות ביום כיפור
הוט ו-yes יחשיכו את ערוצי הצפייה שלהן, להוציא ערוצים בינלאומיים דוגמת CNN או BBC • ומה יהיה בפרטנר ובסלקום?
  
 
בזכות החשיפה של סטפן? קמפיין yes עדיין הכי זכור ואהוב
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של קסטרו מציגה ביצועים ממוצעים מבחינת זכירות ואהדה, למרות השיח הציבורי הנרחב שעוררה השבוע
  
 
עובד בזק  / צילום: רפי קוץ
הראלי במניות של קבוצת בזק משקף אופוריה מוגזמת
ההסברים הניתנים לראלי במניית בזק ובניירות הערך של הקבוצה, כאילו המשקיעים בשוק ההון מביעים אמון בהנהלה החדשה, הם לא יותר מהומור לא משובח • יידרש זמן לא קצר כדי להעריך את התרומה הכלכלית של התוכנית האסטרטגית החדשה של בזק לשורות ההכנסות והרווח העתידיות • פרשנות
  
 
פעמיים קומסי קומסה: הפרסומת של yes - גם זכורה וגם אהובה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-yes אהודה יותר בקרב נשים • גברים אוהדים את הפרסומת לביטוח ישיר
  
 
לא יוצאת מהראש: "קומסי קומסה" של yes ממשיכה לככב
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת היא גם הזכורה וגם האהובה בשיעורים הגבוהים משמעותית מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות
  
 
שלמה רודב, יו"ר בזק / צילום: יח"צ
דוחות בזק: הרווח הנקי נחתך, ישולם דיבידנד של 318 מיליון ש'
הרווח הנקי של בזק הסתכם ב-195 מיליון שקל בלבד • ההכנסות ירדו ב-5.3% ועמדו על 2.33 מיליארד שקל • התזרים החופשי של הקבוצה נחתך ב-74.9% ל-122 מיליון שקל
  
 
שוב: "קומסי קומסה" של yes לא יורדת מראש דירוג הפרסומות
גיאוקרטוגרפיה: נתוני האהדה לפרסומת של yes ממשיכים לטפס, למרות שהקמפיין נמצא תקופה לא מבוטלת באוויר • הפרסומת לטריווגו, שהופקה באופן עצמאי, היא המושקעת ביותר השבוע עם 1.07 מיליון שקל
  
 
קמפיין סלקום / צילום מסך
הפרסומת הכי מושקעת השבוע: האקסטרות של משיח
גיאוקרטוגרפיה: היקף ההשקעה בפרסומת של סלקום TV נאמד ב-762 אלף שקל • "קומסי קומסה" של yes ממשיכה להוביל את דירוג הזכורות והאהובות - ובפער גדול מהשאר
  
 
לוגו יס YES
תם סכסוך yes ו-RGE: הודיעו על הארכת הסכם לשידור ספורט 5
ההסכם כולל הוספת כל ערוצי הספורט של RGE לשידורי הטלוויזיה של Sting TV • כמו כן, הושגו הבנות בנוגע לסדרות ערוץ הילדים של RGE שהופקו עבור yes
  
 
גם השבוע: "קומסי קומסה" של yes - הקמפיין הכי זכור ואהוב
גיאוקרטוגרפיה: למרות שהפרסומת לסלקום עם אודי כגן אהובה יותר, הפרסומת לפרטנר עם נטע ברזילי הצליחה להכפיל את שיעורי האהדה אליה
  
 
נטפליקס  / צילום: Shutterstock  א.ס.א.פ קרייטיב
yes והוט נכנסות לקרב בלימה נגד נטפליקס והמתחרות החדשות
הדוחות הכספיים של ענקיות התקשורת בארה”ב מספקים הוכחה נוספת לכך שיותר צופים מעדיפים את הטלוויזיה האינטרנטית החדישה והזולה על פני הטלוויזיה המסורתית, וגם בישראל המגמה דומה • כעת החברות הוותיקות משיבות מלחמה עם הורדת מחירים ושירותים אינטרנטיים משלהן
  
 
הפרסומת של סלקום / צילום מסך
הפרסומות הזכורות והאהובות: אודי כגן מנצח את נטע ברזילי
קמפיין סלקום עם אודי כגן ממשיך להניב תוצאות יפות - ומנגד קמפיין פרטנר עם נטע ברזילי, בו הושקעו כמיליון שקל בשבוע האחרון, מצליח פחות במדד הזכורות והאהודות • קמפיין yes, "קומסקי קומסה", ממשיך להשקיף מגבוה על כולם
  
 
שלמה רודב / צילום: תמר מצפי
האם דירקטוריון בזק בניגוד עניינים בחברות-הבנות?
עפ"י רישיון, בזק רק ליו"ר החברה מותר להיות דירקטור גם בחברות-בנות • אלא שבניגוד לרישיון ולהפרדה המבנית החלה על החברה, וללא היתר, פועל דירקטוריון בזק כבר שנים בתוך ניגודי עניינים מובנים שמשרד התקשורת לא דאג להסדיר
  
 

<    123456789101112131415    >

   נמצאו 1224 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 77