גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

yes

YES הינה המותג של חברת DBS, חברה בת של בזק ויורוקום, המספקת שידורי טלוויזיה בלוויין

yes     הוא המותג של חברת די.בי.אס שירותי לווין (1998), המספקת שידורי טלוויזיה רב-ערוצית ושירותי  VOD    באמצעות הלווינים עמוס 2 ועמוס 3. 

יס מצויה בבעלות בזק ויורוקום, שתי חברות בבעלותו של איש העסקים שאול אלוביץ'. החברה מפעילה סרטים וסדרות בהפקות מקור, אולם מתבססת בעיקר על סדרות זרות מעולות, בין השאר מספקים התכנים האמריקנית המוערכת, HBO. מנכ"לyes  הוא רון אילון.

 

עוד כתבות

דניאלה פיק בקמפיין החדש של Yes / צילום: רותם לבל

הפרסומת של yes עם דניאלה פיק - הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של yes היא גם המושקעת ביותר בשבוע החולף, עם השקעה יוצאת דופן שעומדת עפ"י נתוני יפעת בקרת פרסום על כ-1.9 מיליון שקל • הפרסומת האהובה ביותר השבוע - תאגיד מיחזור האריזות תמיר

גל סטאל, יו"ר ובעלים באנטרופי / צילום: יונתן בלום, גלובס

אנטרופי ממליצה לדירקטוריון לאומי על דירקטור בבזק לשעבר שתמך בעסקת בזק-yes

מדוח של אנטרופי לקראת האסיפה הכללית של בנק לאומי בעוד כשבועיים, שהגיע לידי "גלובס", עולה כי יצחק (איציק) אילדמן זוכה לתמיכתה של חברת הייעוץ לכהונה נוספת כדירקטור חיצוני בבנק

דניאלה פיק בקמפיין החדש של Yes / צילום: רותם לבל

סקר הפרסומות: דניאלה פיק ו-yes כבשו את הצמרת

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין הכי מושקע בשבוע החולף - כרטיס פליי קארד של אל על עם השקעה של 1.2 מיליון שקל

דודו מזרחי מנכל בזק/  ישראל שם טוב

בזק חזרה לרווח ברבעון השלישי; ההפסד מתחילת השנה - 1.1 מיליארד שקל

גם הרווח הרבעוני, בהיקף של 191 מיליון שקל, עדיין נמוך ב-18% מהתקופה המקבילה אשתקד • הכנסותיה הרבעוניות של בזק נשחקו בכ-2%, ל-2.25 מיליארד שקל

מתוך הקמפיין של גינדי תל אביב UPPER HOUSE / צילום: אתר גינדי תל אביב

הצעצוע של גינדי: נטע ברזילי בראש דירוג הפרסומות הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות האהובות מדורגת השבוע דלתא עם הקמפיין לפיג'מות החורף • הקמפיין של yes לסדרה "יס מן" הוא המושקע ביותר עם כ-1.1 מיליון שקל

רן גוראון, מנכ”ל yes  ודודו מזרחי, מנכ”ל בזק / צילום: איל יצהר, גלובס

בלעדי האוצר מפתיע: תומך בביטול ההפרדה המבנית בבזק, אבל רק באופן חלקי

בדיונים עם משרד התקשורת המליצו אנשי אגף התקציבים להתחיל בביטול ההפרדה המבנית בין בזק לבזק בינלאומי ולדחות את ביטול ההפרדה מפלאפון ומ-yes

רן גוראון, מנכ”ל yes  ודודו מזרחי, מנכ”ל בזק / צילום: איל יצהר, גלובס

המעבר לאינטרנט נועד להציל את yes, אבל דווקא בזק היא זו שעלולה לסבך אותה

השקת הטלוויזיה האינטרנטית של yes היא הסנונית הראשונה בדרך לנטישת הלוויין, ובינתיים החברה תנסה להתחרות בשני המגרשים במקביל • האתגר הגדול הוא המחיר של פרטנר וסלקום, שנמוך בכמחצית • אלא שהתחרות עשויה להגיע ממקום בלתי צפוי

רן גוראון, מנכ"ל yes / צילום: שלומי יוסף, גלובס

עוברת לסטרימינג: yes השיקה את שירות הטלוויזיה באינטרנט. כמה הוא יעלה לכם, ומה יקרה ללוויין?

המוצר החדש ייקרא yes+ ויסופק ללקוחות ללא תוספת תשלום • לדברי רן גוראון, מנכ"ל החברה, "העבודה על השירות החדש לקחה שנה. yes משנה את פניה לטובת האינטרנט, והשינוי נמצא בעיצומו. עבדנו עם אפל במודל חסר תקדים להצעה חדשה ללקוח"

נתי כהן/  צילום: כדיה לוי

לאן נעלמו השידורים באיכות 4K בישראל, ומתי נזכה ליהנות מרמת שידור כמו באירופה?

לקראת שידורי אירועי ספורט מרכזיים, מפעילות הטלוויזיה מתחרות על ליבו של הצרכן דרך איכות השידור, אך מיד לאחר סיום המשחקים, השידורים חוזרים לאיכות שידור נמוכה • האם גם לפני טוקיו 2020 הסיפור יחזור על עצמו, ומתי ישראל תיישר קו עם איכות השידור הנהוגה בעולם המערבי?

סטפן וחווה אלברשטיין בקמפיין החדש של yes / צילום: יח"צ

בלעדי קיבלה חיזוק מאפל: שירות הסטרימינג החדש של yes יושק בנובמבר

השירות יושק בשלב הראשון דרך האפל TV ובשלב השני יושק פתרון אנדרואידי

שאול אלוביץ / צילום: שלומי יוסף

בלעדי מהלך החילוץ שלא יצא לפועל: שאול אלוביץ’ רצה למכור את חלקו ב-yes למשפחת וייל

ב–2013, שנתיים לפני עסקת בזק-yes הבעייתית, בעל השליטה בבזק וביורוקום חשש שהאישור של רשות ההגבלים שאיפשר לו להחזיק ב–yes יפוג, וסיכם למכור את חלקו בחברה לווייל ב-10 מיליון שקל בלבד • ההסכם איפשר לאלוביץ' לרכוש את המניות בחזרה במועד מאוחר יותר • העסקה התייתרה לאחר שרשות ההגבלים האריכה את האישור של אלוביץ להחזיק ב-yes • וגם: הלחצים שהופעלו על פרופ' אמיר ברנע לאשר את עסקת המכירה לבזק

רן גוראון / צילום: יח"צ

בלעדי גוראון ממשיך להתייעל בחברות בנות: שני סמנכ"לים עוזבים

דורון פלח, סמנכ"ל הטכנולוגיות של yes, וניסן אריה, סמנכ"ל עסקים גלובליים בבזק בינלאומי, הודיעו על פרישה, ואת מקומם יתפסו סמנכ"לים מכהנים שיקבלו אחריות מורחבת

דודו מזרחי מנכל בזק/  ישראל שם טוב

בזק רשמה ברבעון השני הפסד של כ-1.6 מיליארד שקל, וצופה הפסד שנתי של כ-1.1 מיליארד שקל

הפעילות הקווית איבדה 22 אלף מנויי אינטרנט ברבעון • בזק הפחיתה את תחזית ה-EBITDA השנתית לכ-2.9 מיליארד שקל • המניה הגיבה היום לדוחות בירידה קלה בלבד, אחרי שאיבדה כמחצית מערכה בתוך שנה

שלמה רודב / צילום: רמי זרנגר

מחיקות הענק של בזק יובילו את החברה לגירעון בהון העצמי; המניה צנחה 50% בשנה האחרונה

ההחלטה על הפחתת שווי הפעילות של פלאפון תביא למחיקה של 951 מיליון שקל בשווייה של חברת הסלולר בספרי החשבונות של בזק • ברשות ני"ע הודיעו לבזק כי לא נוצרו התנאים להכרה בנכס מס בסך 1.2 מיליארד שקל, שנבע לחברה כתוצאה מרכישת מניות yes מידי אלוביץ'

שלמה רודב, יו"ר בזק / צילום: יח"צ

בזק תמחק 1.2 מיליארד שקל שציפתה לקבל במסגרת רכישת yes

זאת בעקבות הודעת רשות ניירות ערך כי הכרה בנכס המס היא בעייתית בעת הזו • נכס המס נוצר כתוצאה מעסקת בזק-yes, והתנאים להכרה בו כנראה שאינם מתמלאים בשלב זה • בנוסף הודיעה בזק על מחיקה של מיליארד שקל מהשווי של חברת-הבת פלאפון

דודו מזרחי מנכל בזק/  ישראל שם טוב

חיתוך רוחבי: S&P מעלות הורידה את דירוג החוב של בזק, פלאפון ו-yes

הדירוג ירד מרמה של ilAA ל-ilAA מינוס, עם תחזית שלילית, לנוכח הערכת מעלות בדבר המשך שחיקה בפרופיל העסקי של החברה ב-12 החודשים הקרובים, "לנוכח האתגרים העומדים בפני בזק בפרט ושוק התקשורת בכלל" • "אנו צופים כי המחיקה הצפויה של עד 1.1 מיליארד שקל בשוויה של פלאפון תוביל לקיטון בהון העצמי של בזק"

הפרסומת של MAX / צילום מסך מתוך הקמפיין

אשראי במקסימום: הפרסומת ל-MAX היא הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-yes בכיכובה של חוה אלברשטיין ממשיכה להוביל את דירוג הפרסומות האהובות

מדד המותגים: תקשורת, מדיה וסלולר / אילוסטרציה: דגנית ג'מצי, גלובס

ענף במשבר מחכה לצלצול הגואל: מי הם מותגי המדיה והסלולר שהישראלים בכל זאת אוהבים

שוק התקשורת במשבר עמוק, וקשה לגלות אופטימיות: ההכנסות ממשיכות להישחק, הרגולציה ממשיכה להכביד, ותפקיד שר התקשורת הפך לכלי משחק פוליטי שלא נותר אלא לקוות כי לא יגרום נזק • מנטפליקס עד פלאפון - אלה המותגים המובילים בענף בישראל ב-2019

קמפיין בזק / צילום: מתוך יוטיוב

בזק - הפרסומת הכי זכורה ומושקעת השבוע; yes - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: קבוצת בזק באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי משתלטת השבוע על ראש דירוג הפרסומות

סטפן לגר וחוה אלברשטיין בקמפיין yes / צילום: יח"צ

הפרסומת של yes עם חוה אלברשטיין - האהובה והזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: פרסומות הזמר דוחקות מראש הדירוג את הפרסומת של טורנדו בכיכובה של רותם סלע, שדורגה בשבועות האחרונים גבוה יחסית • היקף ההשקעה בפרסומת של yes עמד השבוע על כ-1.7 מיליון שקל