גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

המותגים המושקעים

עוד כתבות

המותגים המושקעים: סופר פארם, שופרסל ו-You בולטות

חג הפסח מתקרב וכמו בכל שנה, רשתות השיווק מתחרות על ארנקו של הצרכן ■ מפעל הפיס השקיע 4.7 מיליון שקל בפרסום במארס, yes השקיעה 4.07 מיליון שקל, סופר פארם השקיעה 3.29 מיליון שקל

הוט מובייל מעלה ווליום: המפרסמת הבולטת בחודש נובמבר

הקרבות בין חברות הסלולר מביאים להצפה של המסך בפרסום ■ בזק במקום השני בטבלת המותגים המושקעים החודשית עם סדרה של קמפיינים

התאוששות: עלייה של 8% בהוצאה לפרסום בישראל באוקטובר

הקמפיין של משרד הפנים לעידוד ההצבעה בבחירות לרשויות המקומיות ותערוכת Babyland של סופר-פארם בלטו בטבלת המותגים המושקעים החודשית

דיסקונט - המותג המושקע ביותר באפריל עם כ-4.8 מ' ש'

חודש אפריל משקף את האפטר-שוק של פסח עם מחזורי פרסום חלשים יחסית

סופר-פארם - המותג המושקע ביותר במארס עם כ-8.2 מ' ש'

זכייניות הטלוויזיה המסחרית רשמו גידול של 15% בזמן האוויר לפרסום במהלך חג פסח 2013 לעומת החג בשנה שעברה

המפרסמים התעוררו? גידול בביקוש לזמן אוויר בטלוויזיה

סופר-פארם הוא המותג המושקע ביותר בפרסום בפברואר עם כ-5.8 מיליון שקל

מפעל הפיס - המותג המושקע ביותר בדצמבר עם 6.8 מ' ש'

3 בנקים, 3 חברות תקשורת, שני משרדי ממשלה, ענקית קמעונאות וזרוע ההימורים הממשלתית - אלה הם 10 המותגים המושקעים ביותר בדצמבר

סופר-פארם - המותג המושקע ביותר בנובמבר עם כ-4.6 מ' ש'

קרבות הסלולר בין סלקום ל-YouPhone מסמלים את המאבק בין הקרייאטיב המיתוגי להצעת מחיר אטרקטיבית

סופר-פארם - המותג המושקע ביותר באוקטובר עם כ-7.4 מ' ש'

מרבית החברות מפרסמות פרסום "הארד סייל" ופחות משקיעות במיתוג ותדמית

בנק הפועלים - המותג המושקע ביותר החודש עם 7.3 מ' ש'

חודש ספטמבר אופיין בקמפיינים של הארד סייל לחגים, אך גם הבנקים הגדולים וחברות התקשורת גדשו את המסך

פלאפון - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים השבוע - בזק עם כ-1.3 מיליון שקל

המותגים המושקעים בפרסום: יובל המבולבל נכנס לדירוג

המבולבל התחיל לפרסם את משרד התעשייה והמסחר בקמפיין בהשקעה של 1,65 מיליון שקל ■ בקמפיין "הכול כלול ב-89 שקל" של הוט מובייל הושקעו השבוע 1.6 מיליון שקל

סופר-פארם - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.5 מ' ש'

הקמפיין לאירוע BEAUTY CITY ממשיך להוביל את טבלת המותגים המושקעים

סופר-פארם - המותג המושקע השבוע עם כ-2.3 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - בזק בינלאומי עם כ-2.1 מיליון שקל

סופר-פארם - המותג המושקע השבוע עם כ-1.9 מיליון שקל

אירועי "ביוטי סייל" של סופר-פארם והזעזוע בשוק הסלולר משתלטים על הטבלה

הוט - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.6 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - בזק ו-B144 עם כ-1.3 מיליון שקל

סלקום - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.1 מיליון שקל

המפעילים החדשים הושקו השבוע, אך סלקום הוותיקה מובילה את הטבלה

סלקום - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.7 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - מזגני טורנדו עם כ-1.6 מיליון שקל

בזק - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.2 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - ווינר עם השקעה של כ-1.4 מיליון שקל

טוטו-ווינר - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.6 מ' ש'

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - בזק עם השקעה של כ-1.27 מיליון שקל