הפרסומות הזכורות והאהובות הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
שני כהן ואסף גרניט בפרסומת של 9 מיליון / צילום: יח"צ

על אדי הקורונה: שבוע אדיר לקופ"ח מכבי, וגם אסף גרניט עוד כאן

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת גם השבוע הפרסומת של 9 מיליון בכיכובם של שני כהן והשף אסף גרניט • הפרסומת של מכבי שירותי בריאות בכיכובו של אדיר מילר – האהודה ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 21.05.2020
שני כהן ואסף גרניט בפרסומת של 9 מיליון / צילום: יח"צ

סקר הפרסומות: אסף גרניט ו-9 מיליון בראש, אבל גם הקורונה עוד כאן

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון, בכיכובם של שני כהן והשף אסף גרנט, היא הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר השבוע • הפרסומת של משרד הבריאות בנושא נגיף בקורונה מובילה בהיקף ההשקעה עם כ-1.8 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 14.05.2020
מתוך קמפיין ההסברה של משרד הבריאות על הדבקה בתקופת הקורונה / צילום: לפ"ם

שיהיה להן לבריאות: פרסומות הקורונה ממשיכות לככב

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של משרד הבריאות "מפגשים הם סכנת חיים" עומדת בראש טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות ביותר גם השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 23.04.2020
קמפיין משרד הבריאות / צילום: לפ"ם

משרד הבריאות כובש גם את הפסקות הפרסומות

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של משרד הבריאות "מפגשים הם סכנת חיים", באמצעות לפ"מ • בראש טבלת הפרסומות האהודות מדורגת תנובה עם קמפיין "חפשו בגוגל זמן משפחה"

ענת ביין-לובוביץ' 16.04.2020
דביר בנדק בקמפיין מזרחי טפחות / צילום: יח"צ

גם בדירוג הפרסומות: במקום פסח - חג באווירת הקורונה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של בנק מזרחי טפחות היא הזכורה ביותר גם השבוע ושומרת על המקום הראשון במדד הפרסומות הזכורות • הפרסומת של סלקום TV עם אודי כגן מצליחה לשמור על ההובלה במדד הפרסומות האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 02.04.2020
דביר בנדק בקמפיין מזרחי טפחות / צילום: יח"צ

החיים בחסות: הקורונה כובשת את טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: כל עשר הפרסומות שנכנסו השבוע למדד הן סביב הקורונה • מזרחי טפחות – הזכורה ביותר; סלקום TV – הכי אהובה

ענת ביין-לובוביץ' 26.03.2020
מורן אטיאס בפרסומת לביטוח ישיר / צילום: יח"צ

מה שבטוח: חברות הביטוח כובשות את טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת הזכורה ביותר השבוע היא של ביטוח ישיר עם מורן אטיאס • אסי עזר ובן זוגו מככבים בפרסומת האהובה ביותר - של AIG

ענת ביין-לובוביץ' 19.03.2020
עומר אדם בפרסומת לאופטיקנה / צילום: יח"צ

המלכה של השכונה: אופטיקנה – הפרסומת הזכורה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת בכיכובו של עומר אדם • בראש האהודות: AIG

ענת ביין-לובוביץ' 12.03.2020
מורן אטיאס בפרסומת לביטוח ישיר / צילום: יח"צ

סקר הפרסומות: זוכרים את מורן אטיאס, אוהבים את רשף לוי

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של ביטוח ישיר • הפרסומת לקוטג' תנובה היא האהובה ביותר • ואיזו פרסומת היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית בשבוע החולף?

ענת ביין-לובוביץ' 05.03.2020
רשף לוי בפרסומת לקוטג' תנובה / צילום: יח"צ

ממש לא טריוויאלי: קוטג' תנובה – הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של תפוזינה הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית עם השקעה של כ-1.04 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 27.02.2020
שני כהן והשחקנית גילה אלמגור מככבות בפרסומת של תשעה מיליון / צילום: יח"צ

סקר הפרסומות: מדברים עם שוקה, משקיעים בקורונה

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של 9 מיליון, "מדברים עם שוקה" • הפרסומת של קוטג' תנובה - הכי אהובה • קמפיין לפ"מ על ההתגוננות מנגיף קורונה הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית

ענת ביין-לובוביץ' 20.02.2020
שני כהן והשחקנית גילה אלמגור מככבות בפרסומת של תשעה מיליון / צילום: צילום מסך מיוטיוב

גילה אלמגור מכתתת רגליים: 9 מיליון - הפרסומת הכי זכורה ואהובה בשבוע החולף

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לקוטג' תנובה היא המושקעת ביותר בשבוע החולף עם השקעה של כ-1.1 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 16.02.2020
בנק לאומי / איל יצהר

הפרסומת לבנק לאומי - הזכורה ביותר השבוע; מפעל הפיס - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת להוט היא המושקעת ביותר בשבוע החולף עם השקעה כוללת של 1.2 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 06.02.2020
קמפיין ביטוח ישיר / צילום: יח"צ

סקר הפרסומות: ביטוח ישיר ו-9 מיליון עדיין בראש הדירוג

גיאוקרטוגרפיה: ביטוח ישיר שוב הכי זכורה, 9 מיליון שוב הכי אהובה • הפרסומת החדשה של מפעל הפיס, בכיכובם של ערן זרחוביץ' וניקול ראידמן, היא המושקעת ביותר השבוע עם כ-966 אלף שקל

ענת ביין-לובוביץ' 30.01.2020
נועה קירל בקמפיין החדש של ביטוח ישיר  / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של ביטוח ישיר

סקר הפרסומות: 9 מיליון הכי אהובה השבוע, ביטוח ישיר הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין ל-yes באמצעות אדלר-חומסקי הוא המושקע ביותר בשבוע החולף עם היקף השקעה של כ-751 אלף שקל

ענת ביין-לובוביץ' 23.01.2020
קמפיין בזק עם גידי גוב ורמי פורטיס / צילום: מתוך יוטיוב

סקר הפרסומות: 9 מיליון הכי אהובה השבוע, בזק הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: עם כניסת חוק סימון המוצרים לתוקף עלה לאוויר קמפיין אגרסיבי של משרד הבריאות, שנועד ליידע את הקהל ולהסביר את מהות הסימונים; הקמפיין אומנם לא זוכה לשיעורי אהדה גבוהים וממוקם רק במקום האחרון בדירוג הזכירה, אך מבחינת אהדה הוא ממוקם במקום השלישי והמכובד

ענת ביין-לובוביץ' 16.01.2020

   123456789101112131415   

   נמצאו 519 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 33

צרו איתנו קשר *5988