מקאן תל-אביב הוספה למעקב

משרד פרסום

כתבות אחרונות

 
קופת חולים כללית / צילום: בר אל
ענף הפרסום | בלעדי

גליקמן, אדלר ומקאן עלו לשלב הבא במכרז שירותי בריאות כללית

משרדי הפרסום יציגו בקרוב מצגות קריאטיב להנהלת הקופה • היקף הפרסום של כללית עומד על למעלה מ-10 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 01/06/2020
עמית משיח / צילום: יח"צ

אפקט הקורונה: פיטורים, קיצוצי שכר ושינויים בצמרת מקאן ת"א

במכתב ששלח אמש המנכ"ל עמית משיח לעובדי החברה, הוא העריך כי מדובר במשבר שיימשך עוד תקופה ארוכה • אתמול הודיעו במשרד על פיטורי כ-35 עובדים, ושכרם של כל המשתכרים מעל 10,000 שקל קוצץ

ענת ביין-לובוביץ' 25/05/2020
עמית משיח / צילום: יח"צ
סלונה | בלעדי

קבוצת מקאן מפסיקה לתמוך בפעילות: אתר סלונה נסגר

סלונה תהפוך לחברת תוכן עסקי בלבד, והאתר יפסיק בהדרגה לפעול

ענת ביין-לובוביץ' 29/03/2020
קמפיין טמבור/ צילום: יחצ

תקציב הפרסום של טמבור עובר מאדלר-חומסקי למקאן ת"א

בשנה האחרונה טמבור כמעט לא השקיעה בפרסום מסורתי, ויש להניח כי העברת התקציב למקאן מסמנת כוונה לפעול באופן אחר

ענת ביין-לובוביץ' 24/03/2020
אופיר כהן/  צילום: יחצ

מינויים חדשים בזרוע הדיגיטל של קבוצת מקאן

אופיר כהן, עד לאחרונה המשנה למנכ"ל יוניברסל מקאן דיגיטל, מונה למנכ"ל החברה • בנוסף מצטרף לקבוצה רון כספית, אחד הדמויות המוערכות בענף בתחום ה-CRM והמרקטינג אוטומיישן, שמונה למנכ"ל MRM - חברת הדאטה החדשה שהקימה מקאן

ענת ביין-לובוביץ' 19/01/2020
גדעון עמיחי / צילום: יונתן בלום, גלובס

גדעון עמיחי יטפל בתקציב הפרסום של המותג SKYMAX

היות שמשרד הפרסום מקאן ת"א מחזיק בתקציב של MAX אבל גם בזה של אל על, הוחלט ב-MAX כי תקציב תת-המותג SKYMAX יטופל ב"משרד קטן בעל ניסיון של משרד גדול"

ענת ביין-לובוביץ' 14/01/2020
יוסי לובטון ועמית משיח / צילום: איל יצהר, גלובס

פרטנר כמשל: החיבור המפתיע למקאן מסמן את העתיד המטריד של חברות התקשורת

ההחלטה של פרטנר להעביר את תקציבי הפרסום שלה מקבוצת פובליסיס למקאן ת"א הגיעה בעיתוי מפתיע • כיצד ישפיע המהלך על המתחרות שנדרשות היום לבנות מותג, אבל ללא תקציבי העתק לו הן הורגלו בעבר?

ענת ביין-לובוביץ' 12/01/2020
איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר / צילום: תמר מצפי
פרטנר | בלעדי

אין פרטנר: תקציב פרטנר עובר מקבוצת פובליסיס לקבוצת מקאן

כפועל יוצא מכך תקציב הקריאייטיב יעזוב את משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב, המטפל בו כמעט עשור, והמדיה תעזוב את זניט מדיה לאחר שנתיים של פעילות משותפת

ענת ביין-לובוביץ' 09/01/2020
ערן ניר / צילום: יח"צ

ערן ניר מצטרף לקבוצת מקאן ת"א בתפקיד סמנכ"ל קריאייטיב Digital Factory

ניר, מאנשי הקריאייטיב המוערכים בענף, פרש רק לפני מספר שבועות מגיתם • Digital Factory תרכז את כל אנשי התוצר הדיגיטליים בקבוצת מקאן תחת ניהולם המשותף של נווה זרח, סמנכ"ל תוצר קבוצת מקאן, וערן ניר

ענת ביין-לובוביץ' 02/01/2020
אלדד וינברגר / צילום: יח"צ

ממקאן לרשת: אלדד וינברגר מונה לסמנכ"ל הדיגיטל ברשת 13

וינברגר שימש בתפקידו האחרון כמשנה למנכ"ל משרד הפרסום מקאן ת"א, אך לאחרונה החליט לפרוש על רה-ארגון שנערך בהנהלת הקבוצה

ענת ביין-לובוביץ' 30/12/2019
נדב פרסמן - מקאן תל אביב /צילום: תמר מצפי

במקאן בונים את ההנהלה מחדש ומציגים את "מקאן 2025"; אמיר וייס ודן אלעזרי ישמשו כמשנים למנכ”ל

ל"גלובס" נודע כי מנכ"ל הקבוצה עמית משיח צפוי להודיע לעובדים על תוכנית אסטרטגית שכוללת שורת צעדים ארגוניים, לרבות מינויים חדשים בהנהלת הקבוצה וכניסה לתחומים חדשים, בהם עולם הדאטה • נדב פרסמן ימונה למנכ"ל משרד הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 10/12/2019
אמזון / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

אמזון תעלה השבוע קמפיין השקה באמצעות מקאן ת"א

הקמפיין יתמקד בדיגיטל ויודיע על הגרסה העברית של האתר ועל מבצע השילוח חינם בקנייה מעל 49 דולר • זו הפעם הראשונה שבה מעלה אמזון קמפיין מקומי בארץ

ענת ביין-לובוביץ' 17/11/2019
הקמפיין של איקאה בכיכובו של עובד מקאן, אלדר יוספוב/ צילום: מתוך קמפיין הנגישות של איקאה מקאן

סוף למלחמת הקרדיטים בקמפיין איקאה: מקאן נותנים קרדיט למיזם TOM

משרד הפרסום מקאן ת"א הודיע כי פנה להנהלת פסטיבל הפרסום בקאן וביקש לכלול את מיזם TOM ברשימת הקרדיטים להפקת קמפיין ThisAbles של איקאה • מלחמת הקרדיטים על הקמפיין, שזכה להצלחה בפסטיבל קאן, נחשפה ב"גלובס"

ענת ביין-לובוביץ' 15/09/2019
נדב פרסמן סמנכ"ל קריאייטיב-באומן בר ריבנאי / צילום: כפיר זיו

מסמנים את המנכ"ל הבא? נדב פרסמן מונה למשנה למנכ"ל מקאן

אלדד וינברג, שחלק עם נדב פרסמן את תפקיד "מספר 2" במקאן, יפרוש בסוף השנה • סיגל עבודי תמונה למנהלת קריאייטיב ראשית

ענת ביין-לובוביץ' 08/09/2019
בנימין ושרה נתניהו בנאום הניצחון בבחירות / צילום: שלומי יוסף

המשנה למנכ"ל מקאן: "הליכוד הוא מותג מדהים. בשמאל עדיין ציניים למותגים"

נדב פרסמן, המשנה למנכ"ל משרד הפרסום מקאן, מסביר את הקשר בין משחת שיניים לקמפיינים של מפלגות ישראל בבחירות האחרונות: "הציבור מחפש מותג שידבר אליו בגובה העיניים" • למרות הכול הוא משוכנע שהצרכנים הפסיקו להתרגש מקמפיינים: "המותגים ממש לא דת. די כבר עם זה" • האזינו ל"גלובסטוק" - פרק מיוחד מוועידת MAD

ליאת רון 25/07/2019
ים קרדשיאן ווסט x קרולינה למקה ברלין / צילום: יחצ

חכמים בשמש: מקאן יטפלו בתקציב מותג קרולינה למקה

המשרד יצלם בקרוב קמפיין חדש למותג בכיכוב הפרזנטורים בר ראפלי ואסי עזר • עד לפני מספר חודשים טיפל במותג משרד הפרסום ראובני פרידן, אך לאחר שניטלה מהם ההובלה על הקו הפרסומי, הדבר הוביל למשבר ביחסים

ענת ביין-לובוביץ' 11/07/2019

   123456789101112131415   

   נמצאו 444 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 28

צרו איתנו קשר *5988