פרסום באינטרנט הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
גוגל
יו טיוב (YouTube) | לפני כולם

גוגל מטעה? מציעה פרסום באפליקציות של אתרים ישראלים

האם גוגל מציגה למפרסמים שהיא יכולה למכור פרסום באתרים ישראליים, על אף שהיא לא באמת יכולה לספק את הסחורה ולהציע את הפרסום בהם?

רועי גולדנברג 23.06.2014
סופר תאני / צילום: רוני שיצר

"פייסבוק היא כלי פרסומי משלים לקמפיינים וחסויות בטלוויזיה"

מנהלת פייסבוק ישראל, עדי סופר תאני: "הסטארט-אפים המקומיים שמפרסמים לקהל הגלובלי הופכים את ישראל לשוק הרבה יותר מיוחד בעיני פייסבוק"

רועי גולדנברג 11.06.2014
יואב שחם, קונטרה / צלם איל יצהר

אמובי קונה את קונטרה הישראלית ב-150 מיליון דולר

קונטרה הוקמה על-ידי יואב שחם, אסף הנקין והנית ויטוס, הקימו את החברה ב-2009לאחר שמשנת 2000 עסקו בפיתוח רעיונות סביב נושאי הטקסט באינטרנט

צחי הופמן 11.06.2014
אינטרנט / צילום: shutterstock

מה המסר? איזה מהם?

מדוע קמפיין שכל-כך מצליח בפייסבוק, לא מייצר לידים בגוגל?

גיל שגיב 10.06.2014

מבוכה לגולן טלקום: הפרסום בגוגל מפנה להוט

שי בוארון מחברת מדיה נט שעלה על הטעות פנה לגולן טלקום, אך נציגת השירות לא הסכימה להעביר אותו להנהלת החברה

גד פרץ 26.05.2014

"גוגל הסינית" רוצה מפרסמים ישראלים: באידו בשת"פ עם WEB3

הרעיון הוא לפנות למפרסמים ישראליים ולפתוח להם את הדלת לפרסום בסין, באמצעות הפלטפורמה האינטרנטית של באידו שבה גולשים כ-590 מיליון איש

רועי גולדנברג 25.05.2014

הנפקה ישראלית חמישית השנה בלונדון: מרימדיה גייסה 50 מ' ד'

החברה, שעוסקת בתחום הפרסום באתרי האינטרנט, גייסה לקופתה 30.2 מיליון דולר, וכל בעלי המניות בה מכרו מניות תמורת 20.1 מיליון דולר

טלי ציפורי 22.05.2014

מאמינים בדיגיטל: פובליסיס חתמה על עסקת ענק עם פייסבוק

לפי הערכות, קבוצת הפרסום התחייבה לפרסם ברשת החברתית במשך מספר שנים בהיקף של 500 מיליון דולר

אדוורטייזינג אייג' 20.05.2014

"מדורת השבט הרווחית היא הדיגיטל ולא הטלוויזיה"

למקס שצ'רבקוב נמאס לעבוד במשרדי הפרסום הגדולים, שוויתרו לדבריו על תחום הדיגיטל ■ אז הוא הקים את חוליגנס - בוטיק קריאייטיב והפקות דיגיטל שפועל במודל חדש המנתק את העבודה היצירתית מהתגמול על המדיה

ענת ביין-לובוביץ' 18.05.2014

מנכ"ל אלגומייזר: "מאמין שנהפוך לעוד הצלחה ישראלית"

שנה אחרי שמוזגה לתוך השלד של "מעריב", החברה שפיתחה תוכנה שמייעלת ניהול של תקציבי פרסום באינטרנט, מתקרבת לרגע בו תשיק אותה באופן מסחרי ■ נועם בנד: "חובת ההוכחה היא עלינו"

טלי ציפורי 15.05.2014

קפצו על עגלת הפרסום של פינטרסט: גאפ, נסטלה, קראפט ועוד

12 חברות יריצו בחודשים הקרובים נעיצות ממומנות ברשת החברתית מבוססת התמונות, שלה 40 מיליון גולשים בארה"ב

רועי גולדנברג 14.05.2014

האיחוד האירופי: גוגל מחויבת להסיר מידע שלילי ממנוע החיפוש

בית הדין הגבוה לצדק קבע כי לכל אדם קיימת "הזכות להישכח" ולכן ענקית החיפוש באינטרנט מחויבת להסיר פרסומים אישיים שונים במידה ומתקבלת בקשה כזו

שירות גלובס 13.05.2014

טוויטר משיקה פלטפורמת פרסום לעסקים קטנים בישראל

כבר תקופה ארוכה שטוויטר מנסה לכבוש את הגולש הישראלי, אך עד כה רשומים כאן כ-155 אלף מצייצים בלבד ■ כעת היא משיקה פלטפורמת פרסום חדשה, בניסיון למשוך את העסקים המקומיים לרשת החברתית ■ האם היא תצליח?

רועי גולדנברג 13.05.2014

Priceline רוכשת את הסטארט-אפ Qlika בכ-3 מיליון ד'

החברה הישראלית אינה עוסקת בתחום התיירות אלא דווקא בתחום טכנולוגיות הפרסום, שצובר תאוצה בשנים האחרונות בישראל ובעולם

רועי גולדנברג 12.03.2014

לקוחות אומניקום יפרסמו באינסטגרם בהיקף של 40 מיליון דולר

באתר Adweek מעריכים כי היקף העסקה בין הצדדים נאמד ב-40 מיליון דולר

רועי גולדנברג 10.03.2014

מצייצים בטוויטר מול הטלוויזיה? כנראה שלא ממש

היקף הציוצים לגבי האירועים הגדולים בטלוויזיה דווקא נמצא בירידה ומעמיד את טוויטר בבעיה בניסיון לשכנע את המפרסמים לפרסם אצלה

אדוורטייזינג אייג' 20.02.2014

   34567891011121314151617   

   נמצאו 476 כתבות   |   עמוד 10 מתוך 30

צרו איתנו קשר *5988