פרסום באינטרנט הוספה למעקב +

כתבות אחרונות

 

שטח פרסום: לוגואים של מותגים יופיעו על המפות של גוגל

ענקית החיפוש השיקה השבוע בארה"ב תוכנית פיילוט פרסומית חדשה על גבי שירות Google Maps, המציעה ללקוחות אופציה לשבץ לוגואים מסחריים על גבי שירות המפות הפופולרי

נועה פרג 02.09.2010

5 מיתוסים אודות שיווק בפייסבוק

במדיה חברתית מפרסמים בחינם? לא ממש. מדיה חברתית זה רק באינטרנט? לא נכון

אליאב אללוף 01.09.2010

קראט: ענף הפרסום בעולם צפוי לצמוח ב-2010 ב-3.9%

התחזית ל-2011 אופטימית יותר: צפי לצמיחה ב-4.7% ■ הטלוויזיה היא עדיין מדיום הפרסום העיקרי, עם כ-45% מסך ההוצאה על פרסום וצמיחה צפויה של כ-6% בשנתיים הקרובות

חגית ברונסקי 31.08.2010

רשת דורשת למכור בעצמה את שטחי הפרסום שלה ב-ynet

הזכיינית משדרת את תכני הטלוויזיה שלה באתר, ומבקשת להגדיל את התגמול שהיא מקבלת מ-ynet על נוכחותה בו ■ עפ"י ההערכה, ynet משלם לרשת 3-4 מיליון שקל בשנה

לי-אור אברבך 22.08.2010

עו"ד 2.0

דרווין קשישא גילה מזמן: מי שיתאים את עצמו - ישרוד, ומי שלא - לא, גם אם הוא עורך דין

מעין נווה 22.08.2010

זה באמת ישנה את העולם

ראיתי שווקים עולים ויורדים, בועות מתפוצצות והמצאות נהדרות, אבל כזה יש פעם ב-50 שנה

אלון גל 18.08.2010

מה לא עושים בשביל חסות: אתר תפוז החליף לוגו ושם

אתר תפוז אנשים עלה אתמול לאוויר עם לוגו ושם חדש - "אתר חמוציות אנשים", ואף נצבע בצבעי אדום במקום הצבע הכתום שמייצג את אתר תפוז אנשים הרגיל ■ מדובר בטיזר פרסומי ל-3 ימים עבור מוצר חדש של פרימור

נועה פרג 16.08.2010

עם הפופולריות מגיעים הדולרים: הפרסום בפייסבוק מזנק

מנהלת התפעול של הרשת החברתית הגדולה בעולם: המפרסמים הגדולים הגדילו בשנה האחרונה את הפרסום פי 10 ויותר; חלקם אף הגדילו ביותר מפי 20 ■ הערכות: פייסבוק תרשום השנה הכנסות של כ-1.4 מיליארד דולר

יוסי ניסן 04.08.2010

תחזית אופטימית לפרסום בעולם: צפי לצמיחה ב-3 השנים הקרובות

לפי תחזיות של זניט, הפרסום באינטרנט יגיע ב-2012 לנתח שוק של 17% ויעמוד על 82 מיליארד דולר ■ גם הטלוויזיה ממשיכה להתחזק וצפויה להגיע לנתח שוק של 41% מעוגת הפרסום

נועה פרג 27.07.2010

מדד הפרסום לרבעון השני: נקודת שיא חדשה לענף הפרסום

תחזיות הצמיחה מסוף 2009 התממשו, והמדד עולה ב-9.6 נקודות ל-139.73 ■ הטלוויזיה שומרת על דומיננטיות, והאינטרנט מתבסס במקום השלישי ■ מודי כידון, יו"ר איגוד הפרסום: "העלייה בביקושים חוצה את כל צינורות המדיה"

חגית ברונסקי 27.07.2010

"מדידת הרייטינג באינטרנט תתחיל ברבעון הראשון של 2011"

בפאנל בנושא "עתיד המדידה" בוועידת תקשורת ונתח שוק היו חילוקי דעות האם המדידה החדשה תביא לשינויים בעוגת הפרסום ■ גיא אליאב, מנכ"ל נענע10: "אני מעריך כי הנתח של MASA יגדל משמעותית" ■ לכל הידיעות מהוועידה

רותם דנון 20.07.2010

"כל הכותרות שחברת החשמל פושטת רגל הן קשקוש; צריך להעלות את תעריפי החשמל"

גלובס tv מנכ"ל חברת החשמל עמוס לסקר בוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס": "אנו משקיעים סכומים נכבדים בשנה וכמה כבר אפשר לגייס בשוק ההון?" ■ מנכ"ל בזק בינלאומי: "הצרכן הישראלי לא משלם יותר מדי על האינטרנט שלו" ■ PwC: "צפוי גידול של 10% לשנה בפרסום באינטרנט עד 2014" ■ לריכוז כל הידיעות מהוועידה

יוסי ניסן ושמוליק שלח 19.07.2010

מחלוקת בלשכה: האם עוה"ד יוכלו לפרסם את עצמם באינטרנט?

‎‎פרסום כללים חדשים במחוז ת"א, שהגמישו את האיסור על עו"ד לגבי פרסום באינטרנט, הביא להתנגשות עם המוסדות הארציים של לשכת עורכי הדין: "זו חריגה מסמכות" ■ מחוז ת"א: "החוקים ארכאיים ואינם מותאמים לעידן האינטרנט‏"

‎‎יובל יועז‏ 19.07.2010

להבין טוב יותר את הגולשים

מדידת הרייטינג באינטרנט תפתח למפרסמים יכולות פילוח חדשות שטרם נראו בישראל

מודי כידון 13.07.2010

חברת טכנולוגיית הפרסום ADTECH נכנסת לישראל

ADTECH היא חברה-בת של ענקית האינטרנט AOL המתמחה בפתרונות חדשניים בתחום השיווק והפרסום באינטרנט ■ הודיעה על השקת תוכנה חדשנית לניהול והגשת קמפיינים מקוונים

נועה פרג 13.07.2010

דפי זהב תפיץ מודעות פייסבוק לעסקים קטנים ובינוניים

‎מדובר בהסכם אסטרטגי ראשון לקבוצת ‏MASA‏ המוכרת את מודעות פייסבוק בישראל וכן בצעד חשוב של דפי זהב בפיתוח העסקים הדיגיטליים שלה

אליאב אללוף 07.07.2010

   131415161718192021222324252627   

   נמצאו 472 כתבות   |   עמוד 20 מתוך 30

צרו איתנו קשר *5988