פרסום באינטרנט הוספה למעקב +

כתבות אחרונות

 

כבר לא משחק ילדים: פורטלי הילדים ברשת הפכו לעסק משתלם

ההשקעות הגדולות יחסית שנעשו בשנתיים האחרונות בפורטלי הילדים באינטרנט - 5 מיליון שקל ב"מומו הפרה" ו-800 אלף שקל ב"עמוד הבית הראשון שלי" - מבהירות כי מדובר בפלטפורמה מפולחת היטב עבור מפרסמים

נועה פרג 02.07.2010

מארק צוקרברג יציג בפסטיבל קאן מודלים של פרסום בפייסבוק

‎ההופעה הפומבית של מייסד פייסבוק בפסטיבל קאן היא במסגרת ניסיון להגדיל את הכנסות הרשת החברתית מפרסום ■ צוקרברג, שיגיע לכנס כדי לקבל את פרס "איש המדיה של השנה", יעניק בכנס ראיון לקהל המפרסמים והפרסומאים

נועה פרג 21.06.2010

ynet יתחיל לשווק ללקוחותיו גם שטחי פרסום בפייסבוק

מדובר רק בשטחי הפרסום בעמודים הפנימיים של פייסבוק ולא בעמוד הבית של האתר - שאת שטחי הפרסום שבו משווק בבלעדיות MASA, גוף המדיה החדש של נענע10 ומיקרוסופט

נועה פרג 20.06.2010

רונית קן אישרה את הליך מדידת הרייטינג באינטרנט

הממונה על ההגבלים העסקיים אישרה היום את תהליך המדידה ■ יגאל בר-און, מנכ"ל איגוד חברות הפרסום, מסר ל"גלובס" כי "נתוני אמת ראשונים על תעשיית האינטרנט הישראלית יהיו כבר בחודשיים הקרובים"

נועה פרג 13.06.2010

הקרב על הפרסום: עוד חקירת הגבלים עסקיים נגד אפל?

רשויות ההגבלים העסקיים בארה"ב עשויות לפתוח בחקירה נגד אפל בחשד כי שינויים שביצעה בהסכמים הנוגעים לפרסום באפליקציות ה-iPhone וה-iPad שלה יפגעו באפשרויות הפרסום של גוגל ומיקרוסופט

שירות גלובס 10.06.2010

קמפיין מיסיונרי של "יהודים למען ישוע" עלה באתר וואלה

ככל הנראה, במרחב האינטרנט אתר וואלה הוא היחיד שהסכים לפרסם את הקמפיין, המעורר סערה בקרב המגזר הדתי ■ וואלה בתגובה: "איננו נוהגים להתערב בפרסום באתר כל עוד אין מניעה חוקית לפרסמו"

נועה פרג 09.06.2010

מה עושה עורך דין בפייסבוק?

ועדת האתיקה מציעה לא למנוע מעוה"ד לקדם עצמם באינטרנט כשהדבר לא גורר עלות כספית

יובל יועז 30.05.2010

לראשונה בישראל: קמפיין תלת-מימד יעלה באינטרנט

ערוץ 10 יוצא בקמפיין אינטרנטי בתלת-מימד לתוכנית "הישרדות אולסטארס" ■ הבאנרים והמיני-סייט יוגשו בתלת-מימד, והגולשים יוכלו להתחבר באמצעות הבאנר לפייסבוק ולראות מי מהחברים שלהם עשה לכך "Like"

נועה פרג 26.05.2010

התפוח תופח: מה יעשה ה-iAd של אפל לפרסום האינטראקטיבי

סטיב ג'ובס הכריז על מערכת פרסומות המובייל iAd - ועולם הפרסום שוב כמרקחה ■ איך תשפיע המערכת על פרסום אינטראקטיבי ומי יוצא להגן על כבודו האבוד של הבאנר הישן והטוב

נועה פרג ורותם דנון, ניו-יורק 22.05.2010

YouTube משיק בישראל את תוכנית שיתוף הגולשים בהכנסות

גולשים ישראליים שמעלים סרטוני וידיאו ל-YouTube יוכלו להציג פרסומות לצד התכנים הללו, בניסיון להגיע למאות אלפי צפיות ולייצר מכך הכנסות ■ הגולשים הם אלה שיבחרו לצד אילו סרטונים יופיעו הפרסומות

נועה פרג 12.05.2010

ענקית הפיצה מחלקת לך כסף

דומינו'ס וליוו'ס מגייסות את הלקוחות שלהן לקידום המותג - מה מרוויחים מזה הלקוחות?

אדם שוב 04.05.2010

לא חייבים לאנוס את YouTube

מפרסמים חכמים לא ישפכו לשם פסולת פרסום משוכפלת מהקמפיין בטלוויזיה. אז מה כן?

אלון גל 28.04.2010

ענקיות האינטרנט סימנו את היעד הבא: שוק האינטרנט הערבי

מיקרוסופט, גוגל ויאהו סימנו את שוק האינטרנט הערבי כבעל פוטנציאל צמיחה עצום, כשרק 1% מהתכנים ברשת כתובים כיום בערבית ■ כעת הן מנסות לפתח כלים ולעודד יזמות לקידום תכנים רבים יותר בערבית ברשת

שירות גלובס 27.04.2010

סרטון של נענע10 ו-msn נגד וואלה ו-ynet השתמש בדמות היטלר

גלובס tv MASA, גוף מכירת המדיה החדש בראשות גיא אליאב שהקימו האתרים נענע10 ו-msn ישראל , קיים אתמול כנס למפרסמים בו הוצג סרטון לכאורה מהסדרה הפרודית "היטלר", שהוסרה מ-YouTube עקב הפרת זכויות יוצרים ■ מנכ"ל וואלה: "חוסר טעם ושיפוט בין טוב לרע" ■ הווידיאו הוסר במהלך היום מהרשת

נועה פרג ודורון אביגד 26.04.2010

זהו, עכשיו הם ידעו עליכם הכל

הכפתור Like בפייסבוק, שיופץ מעתה לכל עבר, הוא גן-עדן למפרסמים וגיהנום לפרטיות

דרור פויר 26.04.2010

   141516171819202122232425262728   

   נמצאו 472 כתבות   |   עמוד 21 מתוך 30

צרו איתנו קשר *5988