פרסום באינטרנט הוספה למעקב +

כתבות אחרונות

 
ג'ף בזוס   / צילום: רויטרס

"הענק התעורר": האם אמזון בדרך להשתלט גם על עולם הפרסום המקוון?

לפי חברות מחקר, ענקית הקניות צפויה להכפיל את הרווחים שלה מפרסום עוד השנה ולהפוך לאיום מהותי על פייסבוק וגוגל • בניגוד למתחרים, לאמזון אפשרויות יש פרסום מגוונות ורבות - החל מפעילות קידום המוצרים באתר, דרך אריזות המשלוחים, אירועי ספורט בשידורים חיים שהיא מכסה ועד לחנויות של הול פודס

וול סטריט ג'ורנל 12.12.2018
הפרסומת החדשה של עומר אדם וגידי גוב לבזק / צילום: גבע טלמור

ניצחון האדם על האלגוריתם: הקאמבק הגדול של הקריאייטיב

אחרי שנים קשות שעברו על מחלקות הקריאייטיב בגלל הדרישה לפרסום מבוסס תוצאות, היצירתיות עושה קאמבק • המפרסמים הבינו שטרגוט אינו תחליף לבניית מותג, ואלגוריתם לא יחליף קריאייטיב אנושי • הקריאטיביות אמנם עשתה התאמות לעידן הדיגיטל אבל העולם (עדיין) שייך ליצירתיים • מגזין פירמה משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 07.12.2018
תינוק/ צילום:  Shutterstock א.ס.א.פ קרייטיב

כך אמזון גורמת לכם לרכוש מוצרים לתינוקות שאתם לא צריכים

הורים טריים בארה"ב מתוסכלים משיטת פרסום מטעה של אמזון, שגורמת לחבריהם לרכוש עבורם מוצרים שהם לא צריכים: כאשר הורים מרכיבים באמזון רשימת מתנות עבור תינוק (Gift registry), אמזון מוסיפה באופן אוטומטי מוצרים נוספים של יצרניות ששילמו עבור הפרסום, בעיצוב שמקשה להבדיל בין המוצרים שההורים בחרו לבין המודעות הממומנות

אושרית גן-אל 29.11.2018
מארק צוקרברג / צילום: Leah Millis, רויטרס

פייסבוק שקלה למכור מידע של משתמשים לחברות

כך חושפים מסמכים משפטיים חסויים שמביאים תכתובות מייל פנימיות בחברה בין השנים 2012-2014, שהגיעו לידי הוול סטריט ג'ורנל • המסמכים צפויים להיחשף בשבוע הבא בבית הנבחרים הבריטי

אושרית גן-אל 29.11.2018
גוגל / צילום: שאטרסטוק

גוגל תגביר את השקיפות סביב מודעות פוליטיות באירופה

החל מינואר, גוגל תדרוש ממפרסמים להגיש בקשה המותנית באישור לפני שיוכלו לשלם עבור מודעה פוליטית • זאת לקראת הבחירות לאיחוד האירופי באביב

אושרית גן-אל 22.11.2018
גוגל כרום / צילום: SHUTTERSTOCK

בקרוב בכרום: פרסומת זדונית באתר? כל הפרסומות בו ייחסמו

בגרסת כרום 71, שעתידה לצאת בחודש הבא, אתר שיראה פרסומות זדוניות באופן תדיר יגרור חסימה של כל הפרסומות שבו, גם אלה שאינן זדוניות

אושרית גן-אל 06.11.2018
פיד בפייסבוק / צילום: shutterstock

פייסבוק תסיר קטגוריות להתאמת פרסומות כדי למנוע אפליה

הרשת החברתית תסיר 5,000 קטגוריות שמאפשרות התאמה אישית של פרסומות למשתמשים כדי למנוע אפליה • הקטגוריות שיוסרו עשויות להדיר מהקהל שנחשף למודעות קבוצות מיעוט דתיות או אתניות

אושרית גן-אל 22.08.2018
פיצה/ צילום: Shutterstock א.ס.א.פ קרייטיב,

הכירו את מותג הפיצה המזויף שהצליח ללמוד עליכם הכל

צוות של גוגל ניצל את פלטפורמת יוטיוב, שבבעלות החברה, כדי לבחון את תוקפן של הנחות מקובלות בתחום הפרסום, וההנעה לפעולה • בין הממצאים: האפקטיביות עולה כשמורים לצופה לדמיין, וכן כשהפרסומת משתמשת ביותר מחוש אחד

אושרית גן-אל 21.08.2018
מארק צוקרברג / צילום: סטפן לם, רויטרס

פייסבוק: מפרסמים יידרשו לחשוף מקור המידע האישי שאספו

עדכוני הפרטיות החדשים של פייסבוק - עוד מאמץ של החברה להוכיח שהיא ראויה לאמון הגולשים

ענת ביין-לובוביץ' 17.06.2018
פרסום בסלולר / צילום: שאטרסטוק

Fyber משיקה מוצר חדש ושת"פ עם Facebook audience

החברה הישראלית-גרמנית נסחרת בבורסה בפרנקפורט בשווי שוק של 64 מיליון אירו ועוסקת בפיתוח טכנולוגיות לפרסום במובייל

שירי חביב-ולדהורן 07.06.2018
מטה גוגל בקליפורניה / צילום: שאטרסטוק
גוגל | בלעדי

מהפכת השופינג: מנוע הקניות של גוגל נכנס לישראל

על רקע המשבר בתחום הקמעונאות, החל מה-7 במאי יוצג לגולשים בארץ גוגל שופינג, הפיצ'ר שמציג מוצרים לרכישה בתוצאות החיפוש ומשווה מחירים • בין המפרסמים שכבר נרשמו: עזריאלי וסופר-פארם

מיכל רז-חיימוביץ' 16.04.2018
מטה גוגל בקליפורניה / צילום: שאטרסטוק

YouTube מגבילה את הגשת הפרסומות לצדדים שלישיים

המשמעות של המהלך בפועל הוא כי מסוף מאי כל מפרסם או חברת מדיה שירצו להציג פרסומות ביוטיוב באירופה, יצטרכו לעשות זאת באמצעות מערכות ההגשה של גוגל בלבד

ענת ביין-לובוביץ' 08.04.2018
אמיר גלייט / צילום: יחצ

PwC חותכת ב-17% את תחזית הצמיחה של הפרסום באינטרנט

לפי פירמת הייעוץ הגלובלית, קשיים במדידת האפקטיביות והעדפה של צרכנים לפלטפורמות ללא פרסום מובילים לירידה בביקוש לפרסום דיגיטלי בכל העולם • למרות ההתפכחות, הפרסום הדיגיטלי ימשיך לצמוח, ושיעורו יעמוד ב-2021 על 47% מכלל עוגת הפרסום העולמית

ענת ביין-לובוביץ' 05.04.2018
פייסבוק / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

פייסבוק מגבילה פרסומאים לייצר מראש אומדן וזיהוי קהלים

חברות מדיה ודיגיטל גילו בימים האחרונים כי הרשת החברתית כבר לא מאפשרת לדעת את גודל הקהלים המותאמים אישית ואת פוטנציאל החשיפה אליהם • ככל הנראה, מדובר בניסיון של פייסבוק להתמודד עם פרשת חשיפת המידע על 51 מיליון משתמשים ע"י קיימברידג' אנליטיקס

ענת ביין-לובוביץ' 26.03.2018
מארק פריצ'רד / צילום: רויטרס, Neil Hall

המפרסמים מאוכזבים מהדיגיטל, אבל הוא כאן כדי להישאר

פרוקטר&גמבל קיצצה מאות מיליוני דולרים מהפרסום בדיגיטל, והיא לא היחידה ■ אין צורך להתחיל בהספדים

ענת ביין-לובוביץ' 11.03.2018
פייסבוק / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

פרפל אינטראקטיב זכתה בתקציב הרשתות של התעשייה האווירית

פרפל אינטראקטיב תקבל ריטיינר של כמה אלפי שקלים מדי חודש כדי לקדם את פרסומי התעשייה האווירית ברשתות החברתיות בישראל ובחו"ל

ענת ביין-לובוביץ' 08.03.2018

   123456789101112131415   

   נמצאו 472 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 30

צרו איתנו קשר *5988