פרסום באינטרנט הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
אור שני / צילום: יחצ

סיפור הצלחה: אור שני שווה "על הנייר" רבע מיליארד שקל

Adgorithms, הפועלת בשוק הפרסום המקוון, הונפקה בשבוע שעבר בבורסת ה-AIM הבריטית לפי שווי של 128 מיליון דולר ■ החברה הוקמה רק לפני 5 שנים ■ שני, רק בן 34, מכר בהנפקה מניות תמורת 21 מיליון שקל

טלי ציפורי 14.06.2015
גלישה באינטרנט, מיילים / צילום: שאטרסטוק

הוצאות הפרסום בדיגיטל בארה"ב יגיעו השנה ל-60 מיליארד דולר

הרשתות הקמעונאיות הן המפרסמות הגדולות בתחום ■ הפרסום בווידיאו יגיע השנה לכ-8 מיליארד דולר

רועי גולדנברג 20.05.2015
אינטרנט / צילום: shutterstock

"יש ביקוש יתר של כ-30% לפרסום בווידיאו באינטרנט"

יותר ויותר גולשים נוטים להעדיף תוכני וידיאו על פני טקסט ■ האתרים המובילים בישראל דאגו להצטייד בווידיאו זמין כדי לעמוד בביקוש של המפרסמים, אך עדיין יש מחסור בשטחי פרסום לווידיאו ■ כמה כסף נשאר בחוץ?

רועי גולדנברג 14.05.2015
הקמפיינים למאזדה ולנורופן/ צילום מסך

"אפשר כבר להשתמש בדיגיטל כמדיה עיקרית בקמפיין"

מאזדה ונורופן העלו באחרונה קמפיינים רחבים, אבל לא קנו אף ספוט בטלוויזיה ■ האם המפרסמים הגדולים מתחילים להישען בעיקר על הדיגיטל, והאם ניתן להגיע בדיגיטל לחשיפה דומה לזו שבטלוויזיה?

ענת ביין-לובוביץ' 11.05.2015
עופר מילר/ צילום:יחצ

"גלובס" מאמץ את טכנולוגיית הפרסום בווידיאו של ארטימדיה

החברות חתמו על הסכם בלעדי, במסגרתו כל מלאי הווידיאו של "גלובס" ינוהל ויימכר אוטומטית באמצעות רשת הפרסום של ארטימדיה

שירות גלובס 07.05.2015
עופר מילר ואילן ישועה / צילום: יחצ

ארטימדיה תנהל ותמכור את מלאי הפרסום של וואלה בווידיאו

היקף העסקה מוערך בעשרות מיליוני שקלים ■ אילן ישועה, מנכ"ל וואלה: "היקף תכני הווידיאו שלנו הולך ומתעצם, והדבר מצריך מערכות ממוכנות שיידעו לטרגט את הצופים ביעילות"

שירות גלובס 29.04.2015
אופל משיקה בוואלה את קמפיין האינטרנט היקר אי פעם / צילום מסך

אופל משיקה בוואלה את אחד מקמפייני האינטרנט היקרים בישראל

בוואלה טוענים כי עלות הקמפיין היא מעל למיליון שקל ■ הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום גיתם

רועי גולדנברג 19.03.2015
מומו הפרה

Web3 ו-DigTV יוצרות את גוף המדיה המוביל לילדים ולנוער

החברות מנהלות כיום את המדיה עבור אתרים מובילים בתחום כמו "מומו הפרה", "יויו", "טרולית" ועוד

רועי גולדנברג 10.03.2015
מודעות קרוסלה/ צילום: יחצ

אינסטגרם תאפשר לשלב מצגת שתפנה לאתר הבית של המפרסם

במקביל לאינסטגרם, גם הרשת החברתית פינטרסט משיקה כלי פרסום חדשים עבור מפרסמים, שיאפשרו לטרגט טוב יותר את קהל היעד

רועי גולדנברג 05.03.2015
אינטרנט / צילום: shutterstock

כך הפכה 2014 לפריצת הדרך של הפרסום הדיגיטלי בישראל

הבאזז התגשם: הפרסום בווידיאו באינטרנט הפך להיות כלי הכרחי, היכולת לפלח קהלים ולהגיע רק לצרכנים הרלווטים רק משתפרת, והפרסום בסלולר ממשיך להתחזק משנה לשנה ■ ומה צפוי ב-2015?

ענת ביין-לובוביץ' 15.02.2015
קמפיין רנואר / צילום: יחצ
ynet | לפני כולם

רשת רנואר מעלה את קמפיין האונליין היקר בישראל

מעלה פרסומות וידיאו ב-ynet בהיקף של מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום אברהם ■ הקמפיין מקדם את החנות המקוונת החדשה של רשת האופנה

רועי גולדנברג 15.02.2015
נועם בנד / צילום: דני בראדון

מניית היום: מזנקת בכ-12% על רקע הבנות עם לקוח חשוב

לאחר השלמת הפיילוט, מתחילות שתי החברות לשתף פעולה במסגרת מסחרית כלכלית - במסגרת זו צפויה אלגומייזר לבצע אופטימיזציה של כ-3,000 קמפיינים פרסומיים אותם מנהל הלקוח

קובי ישעיהו 15.02.2015
הפרסומת של באדוויזר / צילום מתוך הקמפיין

הפרסומת של באדוויזר בסופרבול - הנצפית ביותר ברשת

קמפיין "Like a girl" של המותג Always זכה למעורבות הגבוהה ביותר מצד הגולשים

אדוורטייזינג אייג' 03.02.2015
סופרבול 2014 NFL / צלם: רויטרס

פייסבוק תציע פרסום ממוקד סביב סטטוסים על הסופרבול

ויקטוריה'ס סיקרט קנתה זמן פרסום בטלוויזיה במהלך המשחק, והיא תקדם את המותג לקראת וולנטיין דיי

אדוורטייזינג אייג' 22.01.2015
הנרי בלוג'ט / צילום: world economic forum
DLD | DLD conference

בלודג'ט: "הכסף סוף-סוף הולך בעקבות עיני הגולשים"

העורך הראשי של אתר "ביזנס אינסיידר": "עולם הדיגיטל השתנה - הכנסות הפרסום של גוגל היום הרבה יותר גדולות מאלה של העיתונים והמגזינים יחד"

רועי גולדנברג, מינכן 19.01.2015
יו טיוב youtube / צלם: יחצ

גוגל תאפשר למפרסמים לדעת אם הפרסומות שלהם ביו-טיוב נצפו

הציגה בכנס CES כלי חדש שיבדוק אם הגולשים אכן צפו בפרסומת הווידיאו ביו-טיוב

רועי גולדנברג 07.01.2015

   123456789101112131415   

   נמצאו 476 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 30

צרו איתנו קשר *5988