פרסום באינטרנט הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock

הפרסום הדיגיטלי בבריטניה שובר שיא: יחזיק נתח של יותר מ-50%

כך עולה מהערכות שפרסמה Group M, זרוע רכש המדיה של תאגיד הפרסום WPP, לפיהן הוצאות הפרסום יגיעו בשנה הבאה ל-24.6 מיליארד דולר

רועי גולדנברג 02.12.2014
גוגל

שרת הפרסום של גוגל נפל לשעה - מודעות באינטרנט נעלמו

DoubleClick חזר לפעול לאחר שהיה "למטה", מה שהביא להפסדים לחברות בכל רחבי האינטרנט

שירות גלובס 12.11.2014
לוגו עיתון הגרדיאן / צלם: יחצ

העיתון הבריטי "גארדיאן" משיק מחדש את האתר בארה"ב

מלבד מתיחת הפנים הגרפית, האתר יכלול גם גישה שיווקית חדשה שתיתן למפרסמים מספר אפשרויות פרסום וכן מקום ייעודי לכתבות תוכן שיווקי

שירות גלובס 30.10.2014
פייננשל טיימס FT

אתרים בארה"ב יתמחרו את המודעות בדיגיטל לפי משך החשיפה

עד היום התמחור של המודעות בדיגיטל היה לפי מספר הגולשים שצפו במודעה

אדוורטייזינג אייג' 23.10.2014
פייסבוק / צילום מסך

פייסבוק: נתוני הגולשים ישמשו מפרסמים גם בפרסום חיצוני

רשת הפרסום Atlas תאפשר למפרסמים להשתמש ביכולות הטרגוט של פייסבוק כדי לפרסם באפליקציות ובאתרים חיצוניים וכן לעקוב אחר אפקטיביות המודעות

רועי גולדנברג 29.09.2014
צעירים מול פרסומת של Snapchat / צילום: בלומברג

הפרסום בארה"ב: צמיחה מזערית ברבעון השני של השנה

עם זאת, הפרסום באינטרנט ממשיך לצמוח וגדל ב-6.2% במהלך הרבעון

אדוורטייזינג אייג' 16.09.2014
וואלה / צילום: יחצ

וואלה משיקה את וואלה פלוס - קניית מדיה חכמה לפי קהלי יעד

חלק מקניית המדיה תבוצע דרך בורסת מדיה שתייצר וואלה עבור לקוחותיה, שיוכלו להציע לרכוש קהלי יעד בזמן אמת (RTB)

שירות גלובס 09.09.2014
טוויטר לוגו / צלם: יחצ

טוויטר משיקה בארה"ב בית-ספר למשרדי פרסום

מטרת התוכנית: ללמד משרדי פרסום איך לעשות שימוש מיטבי בפרסום באתר

אדוורטייזינג אייג' 28.08.2014
אדם סינגולדה / צילום: יחצ

טאבולה הישראלית רוכשת חברה בעשרות מיליוני דולרים

החברה הישראלית המפעילה מנוע המלצות תוכן מוביל רוכשת את Perfect Market שעוסקת באופטימיזציה של פרסומות טקסט ■ בחברה הנרכשת הושקעו כ-30 מיליון דולר ■ קצב ההכנסות השנתי של טאבולה עומד על 250 מיליון דולר

רועי גולדנברג 04.08.2014
נועם בנד / צילום: דני בראדון

אלגומייזר משיקה אבטיפוס ראשוני של התוכנה שפיתחה

החברה תציע את התוכנה ללקוחותיה כגרסה מסחרית ראשונית

שירות גלובס 03.08.2014
אינסטגרם Instagram / צלם: יחצ

אינסטגרם עורכת סקרים לגבי אפקטיביות הפרסום אצלה

הרשת החברתית לשיתוף תמונות מציעה את הסקרים כחלק מעסקת חבילה עבור מפרסמים גדולים

אדוורטייזינג אייג' 28.07.2014
רשת פייסבוק / צלם: בלומברג

לקנות בלי לצאת מהפייסבוק: הכול על כפתור ה-buy

הרשת החברתית שוקלת להשיק את הכפתור buy שימשוך חברות בתחום הקמעונאות ■ גופים קמעונאיים יוציאו השנה 11.1 מיליארד דולר על פרסום מקוון

פייננשל טיימס 21.07.2014
נתי יעקובי / צילום: תמר מצפי

לראשונה בישראל: מערכת לניטור וניתוח פרסומות וידיאו באתרים

המערכת של יפעת בקרת פרסום מספקת מידע על מי מהגולשים דילג על פרסומות ביו-טיוב, וכן יכולות לפלח נתונים לפי פרזנטורים, הוצאות פרסום וקבוצות אחזקה

רועי גולדנברג 14.07.2014
פסיפיק אינטראקטיב / צילום: יחצ

המפרסמים הישראליים הגדולים בפייסבוק: לא מי שחשבתם

המפרסמים הישראליים הגדולים בפייסבוק הם דווקא סטארט-אפים מקומיים, שמבקשים להפיץ את הטכנולוגיה שלהם למיליארדי לקוחות פוטנציאליים בעולם

רועי גולדנברג 08.07.2014
טוויטר לוגו / צלם: יחצ

ארה"ב: המפרסמים יגדילו את הפרסום בפייסבוק ובטוויטר

84% בוחרים בעדיפות ראשונה לפרסם בפייסבוק, 74% בטוויטר, ו-56% ביו-טיוב

אדוורטייזינג אייג' 01.07.2014
תוכן תמורת תשלום באינטרנט / צילום: shutterstock

כל מה שאתם צריכים לדעת על שיווק באינטרנט ב-6 אותיות

גיבוש אסטרטגיה בעידן דיגיטלי יכול להתמצות ב-6 אותיות, 6 שאלות WH או פשוט פעמיים WWW ■ איך עושים את זה נכון?

ירון אחר 29.06.2014

   2345678910111213141516   

   נמצאו 476 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 30

צרו איתנו קשר *5988