פרסום בטלוויזיה הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
יעקב הלפרין /    צילום:  יהונתן הלפרין

יעקב הלפרין נ' קשת: ניצלה מעמדה בשוק הפרסום; בקשת מכחישים בחריפות

בעלי אופטיקה הלפרין פנה לממונה על התחרות בטענה כי התנהלותה של קשת 12 בלתי כלכלית באופן קיצוני ומהווה ניצול לרעה של מעמדה בשוק הפרסום • זאת לאחר שנסיונותיו לפרסם בערוץ בתקופת הקורונה עלו בתוהו עקב דרישת קשת ל"עסקה שנתית" • בקשת מכחישים: "הלפרין מוזמן כפי שהיה מוזמן תמיד לרכוש זמני פרסום"

ענת ביין-לובוביץ' 15.05.2020
עוברת אורח מסתכלת בנייד כשברקע גרפיטי בבריטניה על ההסטריה בצל הקורונה / צילום: Massimo Paolone/LaPresse, Associated Press
טלוויזיה | פרשנות

פרשנות: פה זה לא אירופה, וגם לא אוסטרליה

בזמן שבישראל מלקקים את הפצעים וזוכים לכתף קרה משר התקשורת, במדינות שונות בעולם הממשלה דווקא מנסים לסייע לגופי השידור לצלוח את התקופה • וגם: לפי מחקר חדש בארה"ב, כמעט 26% יותר מותגים מפרסמים בטלוויזיה האמריקאית היום לעומת לפני שנה

דוד ורטהיים 27.04.2020
שלטי פרסום ריקים לצד איילון / צילום: איל יצהר, גלובס
ענף הפרסום | ניתוח

היום שאחרי: בענף הפרסום צופים ירידה של לפחות 25% בהכנסות

בתעשיית הפרסום מאמינים שהחלק הקשה עוד לפניהם • לקראת הקיץ המחירים אמורים לעלות באופן ניכר, אך בקרב הגופי השידור מחלחלת ההבנה שזה כנראה כבר לא יקרה • ובינתיים, ברשת מנמיכים את יעדיי ההכנסות, ובקשת משמישים פורמטים ישנים ונערכים לקיצוץ

ענת ביין-לובוביץ' 26.04.2020
יוליה שמאלוב–ברקוביץ’, יו”רית הרשות השנייה  / צילום: כדיה לוי

הרשות השנייה אישרה שילוב חסויות מסחריות במהדורות החדשות

ההחלטה החדשה תהיה בתוקף כל זמן שתקנות החירום תהיינה בתוקף

ענת ביין-לובוביץ' 25.03.2020
הקמפיין החדש של אלקטרה עם נינט טייב, אמיר דדון וגיא זוארץ / צילום: אלקטרה

ענף הפרסום מתעשת ויוצא מהבונקר: "דקות הפרסום חוזרות להתמלא"

אחרי ההלם בימים הראשונים, כשברקע זיכרון הטראומה של "צוק איתן", מתחילים לעלות לאוויר קמפיינים פרסומיים • לקראת סוף השבוע המאמץ החל לתת את אותותיו, וביום שלישי כבר נרשמה עלייה של 50% בכמות הזמנים לפרסום בטלוויזיה • "בשוק מבינים שיש מצב שמייצר הזדמנויות"

ענת ביין-לובוביץ' 19.03.2020
בניין קשת / צילום: תמר מצפי, גלובס

בעקבות הצניחה בביקוש לפרסום: קשת ורשת מורידות מחירים

מחירי הפרסום חזרו למחירי טרום חג הפסח - מדובר בהוזלה של כ-15% • על פניו מדובר במהלך שמיועד להחזיר מפרסמים לטלוויזיה, אך אפשר להעריך בזהירות כי הסיכוי שלו להשפיע איננו גבוה

ענת ביין-לובוביץ' 17.03.2020
"חתונה ממבט ראשון", עונה שלישית / צילום: צילום מסך

מכה דרמטית לפרסום בטלוויזיה: "ירידה של 50% ונגיע להרבה יותר"

בכיר בתעשייה: "קשת ורשת מתפקדות בתקופות כאלה כמו ערוצים ציבוריים, אבל אין קורלציה בין ההכנסות בשעת חירום להוצאות שגדלות. המצב דורש השקעות גדולות, אבל צריך לייצר גם אסקפיזם כדי לתת מענה אמיתי למי שמחפש אותו" • במקביל, גם הפרסום הדיגיטלי צונח

ענת ביין-לובוביץ' 15.03.2020
הפרסומת של שטראוס בסופרבול / צילום: מתוך יוטיוב

5.6 מיליון דולר בשביל חצי דקה: הפרסומות בסופרבול עושות הכול כדי שלא נישאר אדישים

מאות מיליוני אמריקאים יתקבצו הלילה סביב הטלוויזיה כדי לצפות בסופרבול, וחשוב לא פחות, בפרסומות שמלוות אותו • עם עלות של 186,666 דולר לשנייה של שידור, המותגים המובילים בעולם מנסים לכבוש את הלב שלנו כל הדרך אל הכיס

פולי טובמן 02.02.2020
בניין קשת / צילום: תמר מצפי, גלובס

בפעם השנייה מאז המיזוג: מחיר הפרסום בטלוויזיה שוב עולה

עיקר ההתייקרות השנה צפוי להתרחש בקשת, שהודיעה על העלאה של 10% בפרסום ברצועת החדשות • בענף מעריכים כי המהלכים יביאו לעליית מחיר ממוצעת של כ-5%

ענת ביין-לובוביץ' 13.01.2020
קובי גדעון-לע"מ

טראמפ ובלומברג בדו-קרב: מי יקנה את הספוט הכי טוב בסופרבול

טראמפ ובלומברג קנו שניהם תשדירים של 60 שניות בזמן משחק הסופרבול • הסופר בול יתקיים ב־2 בפברואר, יום לפני הבחירות המקדימות במפלגה הדמוקרטית באיווה

וול סטריט ג'ורנל 08.01.2020
יוליה שמאלוב ברקוביץ' / צילום: יח"צ
חברות מדיה | בלעדי

מבטלים את הרף? הרשות השנייה תמנה מומחה כלכלי שיבחן מחדש את הגבלת רכש המדיה

שוק רכש המדיה בישראל נחשב לריכוזי מאוד עם מספר שחקנים מצומצם • המומחה הכלכלי שתמנה הרשות יבחן את שוק המדיה המקומי ויגבש חוות-דעת בנוגע לצורך להגביל את כוחן של חברות המדיה

ענת ביין-לובוביץ' 07.01.2020
שוק הפשפשים של פייסבוק / צילום: shutterstock, עיצוב: טלי בוגדנובסקי

משנה את פניה: פייסבוק תשדר פרסומת בסופרבול לראשונה בתולדותיה

פייסבוק מנסה לשפר את הדימוי של הרשת שלה, בין היתר באמצעות קמפיין שנקרא "יותר ביחד" • בתשדיר של 60 שניות יככבו כריס רוק וסילבסטר סטאלון והוא יקדם את פונקציית הקבוצות של האתר

רועי ברק 21.12.2019
אבי ניר, מנכ"ל קשת ויוסי ורשבסקי, מנכ"ל רשת / צילומים: רפי דלויה, תמר מצפי, יח"צ, עיבוד תמונה: טלי בוגדנובסקי

משבר חריף בין קשת לרשת על רקע הדרך לחישוב הרייטינג

המשבר, ששיאו בפיצוץ פגישה שהתקיימה בין שתי בעלות הרישיון, עלול להשפיע על מכירת הפרסום בטלוויזיה החל מינואר 2020

ענת ביין-לובוביץ' 15.12.2019
שיווק על ידי משפיענים / אילוסטרציה: שאטרסטוק

"מנהלי שיווק מצייצים" בחרו: ynet האתר מועדף לפרסום במגזר הכללי, "גלובס" בכלכלי

כך עולה מסקר משותף של קבוצת הפייסבוק "מנהלי שיווק מצייצים" וחברת המחקר Segmanta • "גלובס" מוביל בהעדפה של המפרסמים לפרסום מתוך כלל האתרים הכלכליים: 25.9% ממשתתפי הסקר ציינו כי יפרסמו בו בשנה הבאה

ענת ביין-לובוביץ' 08.12.2019
יוליה שמאלוב ברקוביץ' / צילום: יח"צ
חברות מדיה | בלעדי

הגבלת רכש המדיה בטלוויזיה: הרשות השנייה טרם הכריעה

הרשות השנייה סיימה את השימוע שערכה בנוגע להגבלת רכש המדיה בערוצים המסחריים • ל"גלובס" נודע כי בהודעה לביהמ"ש דיווחה הרשות כי לאחר שקיימה שימוע ציבורי, מועצת הרשות צפויה להתכנס לישיבה נוספת שבה צפויות להתקבל החלטות

ענת ביין-לובוביץ' 06.10.2019
אורי נצר. עוד לא ברור מי ישלם עבור המערכת / צילום: תמר מצפי
סקר TGI | בלעדי

בעקבות סקר TGI המחמיא, הפרסום בתחנות התאגיד מתייקר ב-10%

עליות המחירים של הפרסום בטלוויזיה לא לבד • ל"גלובס" נודע כי טרגט ספיריט, בעלת הזיכיון לשיווק הפרסום של תאגיד השידור, הודיעה לחברות המדיה על התייקרות של 10% על כל זמן הפרסום • הסיבה: העלייה בשיעור ההאזנה לתחנות הרדיו של "כאן" לפי סקר TGI האחרון

ענת ביין-לובוביץ' 07.08.2019

   123456789101112131415   

   נמצאו 279 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 18

צרו איתנו קשר *5988