פרסומות הוספה למעקב +

כתבות אחרונות

 
רשף לוי בקמפיין לתנובה / צילום: יח"צ

האומץ לפרסם: החברות שהצליחו למנף את המשבר ועל הדרך קיבלו בונוס תדמיתי

חודש לפרוץ הקורונה לחיינו, אפשר להתחיל לבחון את המהלכים השיווקיים–פרסומיים לא רק בפריזמה של האם עושים אלא גם מה עושים • דווקא בקטגוריות שהמצב לא פגע בהן כמו מזון ובנקאות, מפרסמים גדולים נכנסו לשיתוק והותירו את הזירה למיעוט שלא היסס ופעל בנחישות

ענת ביין-לובוביץ' 31/03/2020
הקמפיין החדש של אלקטרה עם נינט טייב, אמיר דדון וגיא זוארץ / צילום: אלקטרה

ענף הפרסום מתעשת ויוצא מהבונקר: "דקות הפרסום חוזרות להתמלא"

אחרי ההלם בימים הראשונים, כשברקע זיכרון הטראומה של "צוק איתן", מתחילים לעלות לאוויר קמפיינים פרסומיים • לקראת סוף השבוע המאמץ החל לתת את אותותיו, וביום שלישי כבר נרשמה עלייה של 50% בכמות הזמנים לפרסום בטלוויזיה • "בשוק מבינים שיש מצב שמייצר הזדמנויות"

ענת ביין-לובוביץ' 19/03/2020
אישה בבידוד בספרד / צילום: Associated Press

קהילת הפרסום מתגייסת לייצור קמפיינים שיעודדו להישאר בבית

במסגרת יוזמה שנולדה בקהילת הפרסום בפייסבוק "creative first", החלו משרדי פרסום ואנשי פרסום עצמאיים לעודד לקוחות לייצר מהלכים פרסומיים שכוללים עידוד הציבור להישאר בבית ולשמור על כללי הבידוד - ברוח המותג

ענת ביין-לובוביץ' 17/03/2020
קמפיין שופרסל אונליין / צילום: מתוך יוטיוב

כדור השלג בדרך: אחרי התעופה והתיירות - גם בענף הפרסום נערכים למשבר

בשלב הזה אולי אין ביטולי קמפיינים המוניים, אך אי-הנוחות בענף הפרסום ניכרת היטב • ההחלטה שלא לקיים אירועים המוניים, לצד הרתיעה של הציבור מיציאה לא הכרחית מהבית, מתחילות להשפיע על אירועי השקת מוצרים • אבל יש מי שנשאר אופטימי ורואה את ההזדמנות לייצר אהדה מותגית

ענת ביין-לובוביץ' 11/03/2020
ההמבורגר מלא העובש בפרסומת של ברגר קינג / צילום: צילום מסך מפייסבוק
שיווק | דעה

דעה: ברגר קינג עושה זאת שוב - מה הסיפור של קציצת העובש?

היא מפתיעה, לוקחת סיכונים ומטרילה את המתחרה הגדולה. סיפורו של מותג נועז

אבי זיתן 23/02/2020
ההמבורגר מלא העובש בפרסומת של ברגר קינג / צילום: צילום מסך מפייסבוק

למה רשת ברגר קינג מפרסמת המבורגר מלא בעובש?

רשת המזון המהיר האמריקאית ברגר קינג בחרה בדרך בוטה מאוד להציג את השינוי החדש שעשתה בהמבורגר המפורסם שלה - "וופר"

שירות גלובס 19/02/2020
מתוך קמפיין מעורר המחלוקת של חברת התעופה הסקנדינבי  We Are Travelers - SAS / עיבוד תמונה: טלי בוגדנובסקי

הקמפיין שמעורר סערה בסקנדינביה: "אין לנו לאום, הכול מועתק"

SAS - חברת התעופה הלאומית של שבדיה, דנמרק ונורבגיה - העלתה קמפיין מעורר מחלוקת תחת המסר: "מה באמת סקנדינבי? שום דבר, הכול מועתק" • הקמפיין נתקל התנגדות ציבורית ופוליטית, במיוחד מצד גורמי ימין שמרניים המתנגדים להגירה - והחברה נאלצה לגנוז אותו

אסף אוני 13/02/2020
מעריצה רוקדת במדרגות מתוך "ג'וקר" / צילום: מתוך יוטיוב

לרוץ במעלה המדרגות של רוקי ולשיר בחניון עם ליידי גאגא: כך נראית הפרסומת החדשה של גוגל

הפרסומת החדשה של גוגל טוענת כי אפליקציית גוגל מאפס תביא אתכם לכל המקומות מהסרטים שאתם הכי אוהבים • איך הגיבו הגולשים?

אלכס נימלמן 09/02/2020
הפרסומת של שטראוס בסופרבול / צילום: מתוך יוטיוב

5.6 מיליון דולר בשביל חצי דקה: הפרסומות בסופרבול עושות הכול כדי שלא נישאר אדישים

מאות מיליוני אמריקאים יתקבצו הלילה סביב הטלוויזיה כדי לצפות בסופרבול, וחשוב לא פחות, בפרסומות שמלוות אותו • עם עלות של 186,666 דולר לשנייה של שידור, המותגים המובילים בעולם מנסים לכבוש את הלב שלנו כל הדרך אל הכיס

פולי טובמן 02/02/2020
ביל אבוט, מנכ"ל הולמרק הפורש / צילום: FayesVision/WENN.com, רויטרס

מנכ"ל חברת האם של ערוץ המשפחה האמריקאי פורש בגלל שידור פרסומת חתונת לסביות

ביל אבוט, המנכ"ל הפורש, אמר בנובמבר שערוץ הולמארק יהיה פתוח לתוכניות להט"ביות, וגרם בכך לכמה צופים למתוח ביקורת על האפשרות הזו

 

וול סטריט ג'ורנל 23/01/2020
מתוך קמפיין סימון המוצרים. / צילום מסך  מתוך יוטיוב

לא הקדימו תרופה למכה? רפורמת סימון המוצרים מבלבלת את מפרסמי המזון

קמפיין משרד הבריאות המסביר את מהלכי רפורמת סימון המוצרים, הקדים את מפרסמי חברות המזון ואף הפתיע אותם • בכירים בענף מסבירים מדוע הזירה התקשורתית נותרה פתוחה, איך צריך לנהל אותה, והיכן, אם בכלל, נראה שינוי אמיתי בהרגלי הצריכה

ענת ביין-לובוביץ' 16/01/2020
יוסי ואסה מככב בקמפיין החדש של רכבת ישראל ומשרד התחבורה / צילום: מתוך הפרסומת של רכבת ישראל

דעה: בשעה טובה התקדמנו

הפרסומת החדשה של רכבת ישראל ומשרד התחבורה מציגה סטראוטיפים נדושים על הקהילה האתיופית - או שמא מדובר בכיוון חיובי שיעיד על מגמת שינוי? • דעה

מיכל אברה סמואל 16/01/2020
בניין קשת / צילום: תמר מצפי, גלובס

בפעם השנייה מאז המיזוג: מחיר הפרסום בטלוויזיה שוב עולה

עיקר ההתייקרות השנה צפוי להתרחש בקשת, שהודיעה על העלאה של 10% בפרסום ברצועת החדשות • בענף מעריכים כי המהלכים יביאו לעליית מחיר ממוצעת של כ-5%

ענת ביין-לובוביץ' 13/01/2020
פרופ' משה בר / צילום: איל יצהר
פרסום | ראיון

חוקר המוח הלא שגרתי שמבטיח: "יום אחד אוכל להגיד לפי סריקה של המוח, אם אדם הוא ימני או שמאלני"

איך זה שמי שבעד הזכות לשאת נשק בארה"ב הוא לרוב גם מתנגד הפלות ונגד מתן זכויות ללהט"בים? למה אדם שרוצה שקבר רחל יהיה חלק מישראל הוא גם כמעט תמיד נגד שהות העובדים הזרים בדרום תל אביב? השאלות הללו העסיקו גם את חוקר המוח פרופ' משה בר, והוא מאמין שהוא בדרך לפתרון

שלומית לן 11/01/2020
יוצא "האח הגדול" אלעד צפני ממכב בפרסומת החדשה "המרוץ לשוויון" של עמותת "לינק 20" / צילום: לינק 20

רצו להראות כמה קשה לנכים בתחבורה הציבורית - ועל הדרך יצרו קמפיין ייחודי

עמותת "לינק 20", הפועלת לשוויון הזדמנויות לצעירים בעלי מוגבלויות, העלתה פרסומת סאטירית באמצעות ארטימדיה תחת הכותרת "המרוץ לשוויון" • הפרסומת הגיעה לביצועים יוצאי דופן מבחינת החשיפה אליה • "כשאמרו לנו שיעלה סרטון של 6 דקות, אמרנו שאין סיכוי שמישהו יראה פרסומת כזו ארוכה - אבל הופתענו"

ענת ביין-לובוביץ' 07/01/2020
הקמפיינים שזכו לאהדה, ישראל 2019 / צילום: צילום מסך מתוך פייסבוק, יוטיוב, עיבוד: טלי בוגדנובסקי
סיכום 2019 | ניתוח

אפור, לא יצירתי ומשעמם: השנה השחונה של הקריאטיב הישראלי

זו הייתה שנה אפורה שאופיינה במעט מאיד אומץ יצירתי, אבל יש מי שהצליח לבלוט בה • "גלובס" מציב זרקור על הקמפיינים שזכו להכי הרבה אהדה • סיכום 2019 בענף הפרסום - חלק שני בסדרה

ענת ביין-לובוביץ' 31/12/2019

   123456789101112131415   

   נמצאו 607 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 38

צרו איתנו קשר *5988