שיווק הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
יובל הס/ צילום: מתן פורטנוי

הנער שהפך לגורו לאנשי עסקים וכבר מנהל תחתיו 5 עובדים

יובל הס, בן 17, כבר מנהל עסק של 5 עובדים ומגלגל לפי הערכות מחזור של מעל 100 אלף שקל בחודש: "הילד הזה ממלא אולמות של 300-400 אנשי עסקים בכל חודש"

איתן בייגל 03.01.2019
קניון הסטריט-מול ברמת ישי. פעילויות מבוססות דאטה ליולדות/צילום: גונן שמר

שיווק מבוסס דאטה בקידום קניונים: לייצר חוויית קנייה ייחודית

בשנים האחרונות התקדמו והשתפרו כמות ואיכות המידע הנגיש לשימוש, הדבר מאפשר התאמה אישית של חוויית השיווק • לא עוד מודעות פרסום גנריות, אלא קמפיינים מפורטים, מפולחי קהל, מניעים לפעולה לשם הגדלת תנועת המבקרים בקניונים

רעות כהן 10.12.2018
מערכת הפרסום של פייסבוק / צילום: Shutterstock

דווקא לפני הבלאק פריידיי: מערכת הפרסום של פייסבוק שותקה

מערכת הפרסום (Ads Manager) של פייסבוק שותקה קרוב ליממה • נבהיר שלא מדובר בתקלה הנוגעת רק לשווקים בחו"ל: למעשה כל מי שמנהל היום עסק ומפרסם, בוודאי מי שמנהל סחר אלקטרוני כלשהו, נפגע

ענת ביין-לובוביץ' 21.11.2018
גל הסלקורן / צילום: יחצ

"אנשי מכירות לא נחים. רק פעם ברבעון, וגם זה – אם הצלחת"

גל הזלקורן הצטרף לנייס כשהעסיקה 200 עובדים, שצמחה מאז לכ-3,000 איש, במהלך הזמן הזה ניהל צוות מכירות של איש שייצרו מעל ל-100 מיליון דולר הכנסות בשנה • בפרק החמישי של "עוד פודקאסט למכירות" אדיר צימרמן שוחח איתו על תפקידו של איש המכירות, ומה ההבדל בין למכור בחברה גדולה לעומת סטארט-אפ קטן

עוד פודקאסט לסטארט-אפים 21.11.2018
דן אכדיה / צילום ארכיון מלונות דן

אחרי 20 שנה: רפי בארי, סמנכ"ל השיווק של מלונות דן עוזב את הרשת

בארי ציין כי כעת יפנה לכיוון של התנדבות ותרומה לקהילה

מיכל רז-חיימוביץ' 18.11.2018
אמנון דרורי / צילום: יחצ

"מכירות בטלפון מאפשרות ענייניות וחדות על פני פגישות"

סדרת מכירות, פרק 1: אמנון דרורי, Octopai • אמנון דרורי הינו מאנשי המכירות הוותיקים בישראל, בעברו מנהל המכירות של חברת Panaya אותה הוביל למכירות של כ-34 מיליון דולר בשנה עד מכירתה • היום הוא מייסד ושותף ב-Octopai

עוד פודקאסט לסטארטאפים 10.10.2018
שחקני הפוטבול קולין קפרניק (במרכז), אלי הרולד ואריק ריד כורעים ברך בהשמעת ההמנון האמריקאי \ צילום: ר

ההתאבדות המוצלחת של נייקי

ההימור של נייקי על פרזנטור בעייתי משתלם, כשהמותג מחזק את הקשר שלו עם הצעירים, הליברליים והלא-לבנים

ד"ר גיל סמסונוב 12.09.2018
מישל תמיר / צילום: יחצ

דרוש מחליף: סמנכ"ל השיווק של רנואר יסיים את תפקידו

מישל תמיר, סמנכ"ל השיווק בקבוצת האופנה רנואר וטוונטיפורסבן, עתיד לסיים את תפקידו בחברה בסוף 2018 ולפי שעה טרם מונה לו מחליף

שני מוזס 26.08.2018
מנכ"ל סודהסטרים דניאל בירנבאום (עם החולצה שחורה) ושחקני משחקי הכס / צילום: באדיבות סודהסטרים

סודהסטרים היא גם פס ייצור לפרסומות. הנה תזכורת

בשנים האחרונות הצליחה סודהסטרים להפוך את עצמה למותג • היא מתמקדת באיכות הסביבה ובמלחמה בבקבוקי פלסטיק, משתפת פעולה עם שחקנים בינלאומיים ואפילו הייתה החברה הישראלית הראשונה ששידרה פרסומת בסופרבול • אלה הן הפרסומות הכי זכורות שלה

פולי טובמן 20.08.2018
אודי לדרגור / צילום: יחצ

רוצים עובד עם 5 שנות ניסיון בפייסבוק? "אין לכם מושג בשיווק"

סדרת מרקטינג, פרק 2: סדרת מרקטינג: אודי לדרגור, גונג • אחרי 20 שנה כמנהל שיווק בחברות Sarin (הונפקה ונסחרת בכחצי מיליארד דולר), Panaya (נמכרה ב-200 מיליון דולר) ו-Yotpo ואחרי שייעץ ליותר מ-20 חברות סטארט-אפ שונות – מומחה השיווק אודי לדרגור הצטרף ל-Gong.io ומעוניין לשנות באמצעות אסטרטגיית השיווק שלו את האופן שבו החברה פונה ללקוחות

עוד פודקאסט לסטארט-אפים 15.08.2018
אייל מרקוס /  צילום: פרסטו נאג'י

טו בי או נוט טו B2B: כך הופכים שיווק לעסקים לאטרקטיבי

בעשירייה הפותחת של המותגים המובילים בעולם נמצאות חברות המשווקות לעסקים - מגוגל ועד מיקרוסופט • רוב מוצרי ה-B2B, כמו מחשוב ענן, פתרון אנליטיקס או מערכת אחסון, מגיעים באריזה הכי משעממת ובלתי אטרקטיבית • איך בכל זאת החברות הללו זוכות להצלחה ולשווי של מיליארדים? מתברר שגם כאן יש מקום חשוב לקריאטיביות • מדד המותגים

אייל מרקוס 08.08.2018
סיום מחזור 3 של בית ספר לדיגיטליות בעסקים./ צילום: גלית סבג

"בלי קהילות אי-אפשר היום לנהל שיווק אפקטיבי"

סופר-פארם מאמצת את מאמאנט, בנק לאומי מטפח בעלות עסקים, ורקיט בנקיזר משווקת את דורקס לקהילות שונות בדרכים שונות • השיווק באמצעות קהילות הפך לטרנד חובה בזכות הרשתות החברתיות, ודחק הצידה את עמודי המותג המשמימים • אך למרות שכולם מבינים את חשיבות הקהילות, רק מותגים מעטים הצליחו לפצח את דרך העבודה הנכונה מולן • כך תעשו זאת נכון • מדד המותגים

ענת ביין-לובוביץ' 01.08.2018
סיציליה המכושפת של דולצ'ה וגבאנה / צילום: מתוך הפרסומת

בחזרה לשפת הסימנים: עתיד המיתוג באימוג'ים

התקשורת הלא-מילולית היא הערוץ האולטימטיבי להעברת מסרים, כשמנגד כוחה של המילה המדוברת הולך ונשחק בעולם שבו האימוג'ים הולכים ותופסים חלק נכבד • הגיע הזמן לבנות מותגים בעזרת סימנים, ולהפסיק להציף את הלקוחות במלל • מדד המותגים

אסף חתוכה 30.07.2018
בינה מלאכותית / צילום: שאטרסטוק

נפלאות הבינה: סמנכ"לי שיווק בוחרים את המהלכים המנצחים

כל ארגון או מותג נעזר כיום בבינה מלאכותית על שלל נגזרותיה, אבל זה שהבוט קופץ עם כל כניסה לאתר האונליין שלכם, לא אומר שבאמת מימשתם את הפוטנציאל השיווקי של הטרנד הבוער הזה • סמנכ"לי שיווק, החברים באיגוד השיווק, בוחרים עבור "גלובס" את המותגים ואת המהלכים שעושים את השימוש הנכון ביותר והבנאלי פחות בבינה מלאכותית • מדד המותגים

גלובס 22.07.2018
פרופסור ברק ליבאי / צילום: שלומי יוסף

"יש דור שלם של מנהלי שיווק שלא מבינים את התפקיד שלהם"

מומחה השיווק פרופ' ברק ליבאי חושב שלקוחות פחות נאמנים ממה שחושבים, שגם לקוחות הפסדיים יכולים להיות חשובים, ושמנהלי השיווק בכלל לא מכירים את הלקוחות שלהם. "חברות כמו פייסבוק וגוגל עושות את זה מצוין, ובגלל זה הן משתלטות על העולם" • 5 תובנות על שיווק נכון • מדד המותגים

עמרי זרחוביץ' 18.07.2018
גיא וינגסט / צילום: שלומי יוסף
ועידת MAD | ועידת MAD

גיא וינגסט: "מותגים משבשים שפה כדי שזה יתפוס"

כך אמר אמש סמנכ"ל אסטרטגיה ופלנינג בגיתם BBDO בוועידת MAD של "גלובס" בפאנל בנושא "על מוטגים ותעויוט: למה מפרסמים משבשים וממציאים שפה"

אושרית גן-אל 10.07.2018

   123456789101112131415   

   נמצאו 303 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 19

צרו איתנו קשר *5988