שיווק דיגיטלי הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 

בנק דיסקונט פתח גנון

לקח מקמפיין ג'סטין ביבר: ככה זה עם ילדים - קל להביא אותם, אבל קשה לגדל אותם

ליאור צורף 17/04/2011

שירות לקוחות 3.0

פייסבוק מלאה בשלדים עמוסי "לייקים" וחסרי תנועה - קופ"ח מכבי עשתה זאת אחרת

יניב לויתן 13/04/2011

שובו של עידן הספר

סטימצקי מתמודדת עם מעבר עולם הספרים לרשת ע"י סינרגיה בין העולם הפיזי לווירטואלי

אבי זיתן 06/04/2011

לקחים מכנס M2C: איך לפעול נכון בג'ונגל המדיה החברתית?

כנס הדיגיטל M2C בפריז סיפק 6 תובנות עיקריות על שיווק נכון במדיה החברתית ■ בעולם שבו עדיין לומדים תוך כדי תנועה, יש כבר כמה שורות תחתונות שלא כדאי להתעלם מהן

אלון מוליאן 30/03/2011

כנס הדיגיטל M2C ייערך תחת הכותרת "המדיה החברתית מתה"

הכנס, שייערך בשבוע הבא בפריז, יעביר את המסר כי המדיה החברתית היא כבר חלק מחיי היומיום, ולכן אין צורך עוד בהפרדה שבין מדיה למדיה חברתית

אלון מוליאן 22/03/2011

בחזרה לחיים האמיתיים

והרי הודעה למי ששכח את הסיסמה לחייו האמיתיים: השיווק חוזר לשם, עם טוויסט

אדם שוב 16/03/2011

גירושים נוסח פייסבוק: למה עושים unlike למותגים במדיה חברתית?

מחקר חדש מגלה כי כמו במערכת זוגית אמיתית, גם ברשת מותגים חייבים לשמור על אמון, השקעה, חיזור ומרחב מחייה ■ מתי עשויה רשלנות במדיה החברתית להביא ל"גירושים"?

נועה פרג 10/03/2011

מנהל מחלקת האינטראקטיב והניו-מדיה של ערוץ 10 פורש

איתי צמיר, המכהן בתפקיד כ-3.5 שנים, ישמש כיועץ עצמאי לשיווק דיגיטלי וימשיך להרצות בתחומי השיווק האינטראקטיבי במוסדות לימוד שונים

לי-אור אברבך 05/01/2011

התעתוע של ה-"like"

משווקים, אל תסמכו רק על פייסבוק - יש תוכן שמתאים לו ויש כזה שמתאים למקום אחר

נועה פרג 14/09/2010

אלופי ה"לייק": מהם 10 המותגים האהובים ביותר בפייסבוק?

מותגי-העל המובילים בעולם זונחים את אתרי האינטרנט הרשמיים שלהם לטובת עמוד מושקע בפייסבוק, בו רבבות אוהדים מצטרפים מדי יום ■ קוקה-קולה וסטארבקס כבר שם

אדוורטייזינג אייג' 14/09/2010

מדוע למותגים הישראליים יש נוכחות כה דלה במדיה החברתית?

בעולם אין כמעט מותג שמכבד את עצמו שלא מתחזק עמוד פעיל במדיה החברתית ובעיקר בפייסבוק - אך בדיקה של "גלובס" מראה כי בישראל מרבית המותגים נשארו הרחק מאחור

נועה פרג 02/09/2010

כמה שווים 4,000 אוהדים בפייסבוק?

שני מודלים למדידת ערך הלייקיסט הממוצע כשלו. הנה קווי מתאר לסולם מדידה אחר

איילת נוף 02/09/2010

"ההשפעה הגדולה ביותר על צרכנים מגיעה מהצרכנים עצמם"

סיימון בונד, מנהל הפיתוח העסקי בסוכנות הפרסום הדיגיטלית פרוקסימיטי מבית BBDO, מציג את חזון השיווק הדיגיטלי שלו ■ הבשורה הטובה: הצרכן הופך לשותף במערך השיווקי

חגית ברונסקי 18/08/2010

זה באמת ישנה את העולם

ראיתי שווקים עולים ויורדים, בועות מתפוצצות והמצאות נהדרות, אבל כזה יש פעם ב-50 שנה

אלון גל 18/08/2010

"סימנתי מטרה מוצהרת: להרוויח מיליון דולר תוך שנה"

בעידן שאחרי יוסי ורדי, אנשי העסקים באינטרנט כבר לא מבססים את עסקיהם על טכנולוגיות מהפכניות ■ החדשנות שלהם מתחכמת הרבה יותר ■ כך הפכו חמשת הישראלים הבאים לאייקונים ולמנטורים עולמיים בתחומם

ענת כהן 30/06/2010

מייסד Digital Lab ישתתף בוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס"

המיזם, בראשות סיימון בונד, מסייע למנהלי מותגים להתמודד עם השינויים בתחום השיווק הדיגיטלי והמדיה החברתית

שירות גלובס 28/06/2010

   123456789101112   

   נמצאו 179 כתבות   |   עמוד 11 מתוך 12

צרו איתנו קשר *5988