שיווק דיגיטלי הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
אסף יצחיאק / צילום: שלומי יוסף

סומוטו ממשיכה להשתפר: פרסמה תוצאות מקדמיות לרבעון השלישי

חברת השיווק באינטרנט, פרסום בווידיאו ובמובייל ואספקת שירותי הפצה של תוכנות ואפליקציות דיווחה כי הכנסותיה ברבעון החולף צפויות להסתכם ב-14-14.5 מיליון דולר - שיפור של 6%-7% לעומת הרבעון השני, אבל ירידה של 6%-7% לעומת הרבעון המקביל אשתקד

קובי ישעיהו 14.10.2018
אמנון דרורי / צילום: יחצ

"מכירות בטלפון מאפשרות ענייניות וחדות על פני פגישות"

סדרת מכירות, פרק 1: אמנון דרורי, Octopai • אמנון דרורי הינו מאנשי המכירות הוותיקים בישראל, בעברו מנהל המכירות של חברת Panaya אותה הוביל למכירות של כ-34 מיליון דולר בשנה עד מכירתה • היום הוא מייסד ושותף ב-Octopai

עוד פודקאסט לסטארטאפים 10.10.2018
מאשה דשקוב - צילום: ליאת מנדל

גם בענף הדיגיטל: נשים מרוויחות פחות מגברים

סקר שערכה סוכנות הפרסום פיאלקוב דיגיטל בקרב מאות עובדים בתעשיית הדיגיטל מגלה: 64% מהנשים בענף מרוויחות פחות מ-12 אלף שקל, זאת לעומת 50% מקרב הגברים • במקביל, נרשמה ירידה מדאיגה גם בחלקן היחסי של נשים בתחום: 59% גברים לעומת 41% נשים בלבד

ענת ביין-לובוביץ' 09.10.2018
שיווק דיגיטלי – פנייה עם ערך מוסף לקהלים ספציפיים / צילום: Shutterstock א.ס.א.פ

מה הסיפור של הסטורי? איך עושים שיווק נכון בעולם דיגיטלי

פרסום ושיווק דיגיטליים יכולים להשתלם במיוחד לעסקים קטנים המוגבלים בתקציב, אבל לרובם חסרים הידע והכלים לעשות את זה כמו שצריך • מדריך למתחילים

ענת ביין-לובוביץ' 10.09.2018
אסף שולמן / צילום: יחצ

האיש שמוכר ביטקוין בכ-180 מדינות מגלה את סודות השיווק

סדרת מרקטינג, פרק 3: אסף שולמן, Coinmama • אסף שולמן כיהן כסמנכ"ל השיווק בצ'קמרקס (Checmarx), שנמכרה ב-2015 לפי שווי של כ-100 מיליון דולר, מעסיקה כיום החברה בישראל כ-400 איש ומוכרת את מוצריה בעשרות מיליוני דולרים • כיום,שולמן מוביל כמנכ"ל את הפעילות של Coinmama, פלטפורמת B2C המאפשרת רכישת מטבעות קריפטו עם כרטיסי אשראי • איך עושים שיווק איכותי גם ל-B2C וגם ל-B2B?

עוד פודקאסט לסטארט-אפים 21.08.2018
אודי לדרגור / צילום: יחצ

רוצים עובד עם 5 שנות ניסיון בפייסבוק? "אין לכם מושג בשיווק"

סדרת מרקטינג, פרק 2: סדרת מרקטינג: אודי לדרגור, גונג • אחרי 20 שנה כמנהל שיווק בחברות Sarin (הונפקה ונסחרת בכחצי מיליארד דולר), Panaya (נמכרה ב-200 מיליון דולר) ו-Yotpo ואחרי שייעץ ליותר מ-20 חברות סטארט-אפ שונות – מומחה השיווק אודי לדרגור הצטרף ל-Gong.io ומעוניין לשנות באמצעות אסטרטגיית השיווק שלו את האופן שבו החברה פונה ללקוחות

עוד פודקאסט לסטארט-אפים 15.08.2018
סיום מחזור 3 של בית ספר לדיגיטליות בעסקים./ צילום: גלית סבג

"בלי קהילות אי-אפשר היום לנהל שיווק אפקטיבי"

סופר-פארם מאמצת את מאמאנט, בנק לאומי מטפח בעלות עסקים, ורקיט בנקיזר משווקת את דורקס לקהילות שונות בדרכים שונות • השיווק באמצעות קהילות הפך לטרנד חובה בזכות הרשתות החברתיות, ודחק הצידה את עמודי המותג המשמימים • אך למרות שכולם מבינים את חשיבות הקהילות, רק מותגים מעטים הצליחו לפצח את דרך העבודה הנכונה מולן • כך תעשו זאת נכון • מדד המותגים

ענת ביין-לובוביץ' 01.08.2018
פאדי חוסיין / צילום: טאלנט דיגיטלי

"אחרי יום העבודה אני מנגן בעוד, בגיטרה ובכינור"

פאדי חוסיין (28) הוא מנהל פרויקטים SEO בחברת Booya Digital • טווח שכר: 12-17 אלף שקל

שירי דובר 30.07.2018
בינה מלאכותית / צילום: שאטרסטוק

נפלאות הבינה: סמנכ"לי שיווק בוחרים את המהלכים המנצחים

כל ארגון או מותג נעזר כיום בבינה מלאכותית על שלל נגזרותיה, אבל זה שהבוט קופץ עם כל כניסה לאתר האונליין שלכם, לא אומר שבאמת מימשתם את הפוטנציאל השיווקי של הטרנד הבוער הזה • סמנכ"לי שיווק, החברים באיגוד השיווק, בוחרים עבור "גלובס" את המותגים ואת המהלכים שעושים את השימוש הנכון ביותר והבנאלי פחות בבינה מלאכותית • מדד המותגים

גלובס 22.07.2018
אדיר רגב/צילום:סיון פרג'
אדלר חומסקי | לפני כולם

שת"פ בין אייל חומסקי ואדיר רגב: מקימים את GO Tech

מדובר בחברת-בת של GO אינטראקטיב שעוסקת בייעוץ, הטמעה וניהול של תשתיות שיווק דיגיטליות ומסחר אלקטרוני

ענת ביין-לובוביץ' 04.06.2018
אמזון / צילום: שאטרסטוק

אמזון בישראל: לא רק איום - אלא בעיקר הזדמנות עסקית

בואה של ענקית הקמעונאות האמריקאית תעודד עסקים ישראלים לעלות לרשת ■ דעה

ענבל לביא 21.03.2018
שיווק בפייסבוק. תוכן מייצר ערך/ צילום:Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

לייק פלוס: איך לייצר תוכן מניע לפעולה בפייסבוק?

כך תוכלו לנצל באופן מיטבי את הרשת החברתית לקידום המותג שלכם: כמה טיפים לניהול יעיל של דף עסקי בעל ערך מוסף בפייסבוק

קורן דור 21.12.2017
רן גוראון/ צילום: איל יצהר

"הדיגיטל הוא מורה עם סבלנות מוגבלת; מי שלא ישתנה, ימות"

במפגש "IOT על הבר" אמר רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, כי כל אחד בארגון צריך להבין בדיגיטל בתחום שלו ■ מירב ספקטורובסקי-ששון, מובילת יחידת הדיגיטל לארגונים ב-IBM ישראל: "טרנספורמציה דיגיטלית מפנה את העובדים ממשימות פשוטות ומאפשרת להם לעשות דברים יותר מאתגרים"

עירית אבישר 25.09.2017
ג'רני 2017

שיווק בחסות הטכנולוגיה: להתקדם או להיעלם

כנס ה-JOURNEY של פירמת הייעוץ וראיית החשבון EY ושל עיתון "גלובס" יציע כיווני חשיבה חדשים ■ הכנס יתקיים ב-25 באוקטובר במלון הילטון ת"א

שירות גלובס 14.09.2017
קריירה לבוגרים אקדמאיים / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

סקר: פערי השכר בדיגיטל מתרחבים; השכר הממוצע בענף עלה

סקר שערכה סוכנות פיאלקוב מדיה בקרב מאות עובדים בתעשיית הדיגיטל מגלה: השכר הממוצע בענף עלה ב-7% בשנה ■ ביקוש גבוה במיוחד למנהלים צעירים בדרגי הביניים ■ רק 7% מהנשים מרוויחות מעל 20 אלף שקל, לעומת 23% מהגברים

ענת ביין-לובוביץ' 29.08.2017
שיר זכאי, סמנכ"לית שיווק נירלט  צילום: גליה חרמוני

תנובה נערכת לשינוי: מרכזת כל פעילות הדיגיטל במחלקה אחת

הפורמט מזכיר לא מעט את הפורמט של המתחרים בשטראוס ■ לתפקיד סמנכ"לית הדיגיטל מונתה שיר זכאי-חורש

ענת ביין-לובוביץ' 22.08.2017

   123456789101112   

   נמצאו 179 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 12

צרו איתנו קשר *5988