שיווק דיגיטלי הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
דרכים זולות לשווק את העסק שלך / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

גיוס לקוחות לבית העסק: אפשר גם בלי הוצאה כבדה

העידן הדיגיטלי מאפשר לבעלי עסקים לקדם מכירות בהשקעה נמוכה באמצעות ערוצי שיווק דיגיטליים ■ כיצד תייצרו בעזרתם חשיפה שתעניק לכם ערך מוסף?

גילי בארי 05.01.2017
אייל בירן ודנה פריזמן / צילום: איל יצהר

"אין קסם. כדי להיות ארגון מונע דאטה חייבים לנהל תהליך"

כולם מדברים על דאטה, אבל רק מעט עובדים נכון ולא מסתבכים בנבכי השיווק הדיגיטלי ■ אייל בירן ודנה פרידמן, מחלוצי התחום בישראל, הקימו את Data Tapas, שמסייעת לארגונים לעשות את הטרנספורמציה המיוחלת

ענת ביין-לובוביץ' 19.12.2016
כרמל ברן / צילום: יחצ

ארגון מנהלי הדיגיטל הציע לגורמים המלצה תמורת 15% מהעסקה

זאת בהמשך לחשיפת "גלובס" על הצעת הארגון לתת למכללות ללימודי דיגיטל "תו איכות" תמורת תשלום ■ כאשר איש דיגיטל הומלץ בעמוד הפייסבוק של הארגון בפני מנהלת פרסום שחיפשה "תותח דיגיטל", פנה אליו יו"ר הארגון כרמל ברן וביקש שישלם תמורת ההפניה

ענת ביין-לובוביץ' 18.12.2016
מאשה דשקוב / צילום: עידן גרוס

"מקצוע השיווק קפא על שמריו; הדיגיטל הוא ההשכמה הרצינית הראשונה"

כשמאשה דשקוב הבינה שתעשיית הדיגיטל משוועת לעובדים, היא עזבה את תפקידה כסמנכ"לית שיווק במכללה למינהל והקימה את Digitalent, בית ספר לתעשיית הדיגיטל ■ בראיון ל"גלובס" היא חולקת תובנות על שיווק ופרסום בעידן הדיגיטלי

ענת ביין-לובוביץ' 11.12.2016
קמפיין בדיגיטל / צילום: : Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

"המפרסמים התבלבלו ונסחפו אחרי המושגים שהמדיות הרעיפו עליהם"

איך מודדים קמפיין בדיגיטל? התשובה אמורה להיות פשוטה, אך המדידה מורכבת יותר ממה שמקובל לחשוב ■ הפרסומאים, המפרסמים והמשווקים מסכימים: "כל מפרסם צריך לגבש לעצמו פרמטרים של מדידה, וזה תהליך למידה"

ענת ביין-לובוביץ' 04.12.2016
הצורך בנוכחות דיגיטלית/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

ברבורים שחורים מעל משרדי הפרסום: המצב חמור, לא סופני

אתם עדיין עובדים עם משרד פרסום? כנראה שבקרוב מאוד תגידו לו שלום, "זה לא אתה, זה אנחנו", ותיפרדו כידידים ■ ולא, זה לא בגלל שאתם לא מעריכים את החברים המוכשרים שם

גיא עמיעד 08.11.2016
גוגל / צילום: רויטרס

6 טיפים שישימו את אתר ה-E-Commerce שלכם בעמוד הראשון של תוצאות חיפוש בגוגל

מפתח להגדלה משמעותית של התנועה לאתר, לאורך זמן ולא רק ע"י פרסום במדיה, הוא אופטימיזציה של האתר עבור מנועי חיפוש, או באנגלית - E-Commerce SEO ■ איך עושים את זה נכון?

שי בילינסקי 07.11.2016
הצורך בנוכחות דיגיטלית/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

השיווק כווועדת קישוט - באיזו מציאות עסקית, איך ומתי?

גיא עמיעד מגיב על מאמרה של אורנה רודי ■ "מ-16 שנות ניסיוני, אגף שיווק חזק ודומיננטי בחברה מצביע כיום באופן חד-משמעי על עוצמתה והצלחתה"

גיא עמיעד 30.10.2016
משתתף בכנס / צילום: בלומברג

תובנות מכנס dmexco: הפרסום הדיגיטלי ממשיך לשבור מחיצות

המפרסמים עוברים לשלב הבא ביחסים עם הצרכן, חברות הפרסום משלבות ידיים עם ענקיות הטכנולוגיה, חוסמי הפרסומות מציגים מודל בעייתי, והפרסום הפרוגרמטי בדרך לכבוש את הטלוויזיה

איתמר בר, אופיר כהן ואדיר רגב 20.09.2016
שם: אינטרנט עם ערך מוסף קרדיט: שאטרסטוק.

"את המשוואה Value for Money החליפה המשוואה Value for Data"

כולם פוחדים מאובדן הפרטיות ומהמידע שגוגל ופייסבוק אוספות על הגולשים, אולם סקר שנערך לאחרונה בארץ מגלה כי למרות החשש, רובנו מוכנים לוותר על פרטיותנו בתמורה להטבות ולפרסום מותאמים אישית

ענת ביין-לובוביץ' 18.09.2016
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock

שיווק דיגיטלי: כמה מרוויחים העוסקים בתחום המתפתח?

סקר Fialkov Digital מציג פרופיל של העובדים בתחום השיווק הדיגיטלי את דרגות השכר שלהם ■ האם לקורס יש יתרון בתלוש המשכורת, ואילו מקצועות הכי מתגמלים בתחום?

ענת ביין-לובוביץ' 22.08.2016
מסחר גלובלי/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

Wemark הישראלית מביאה את בשורת השיווק האוטומטי למוכרים הקטנים והרבים ברשת

החברה פיתחה מערכת המאפשרת למוכרים באתרי Marketplace לייצר קמפיין פרסומי ממוקד בפייסבוק בתוך דקות

שירות גלובס 10.08.2016
שגיא סטוניס ואלעד גולדנברג אלעד ושגיא  מייסדי Digital / צילום: יחצ

מכוונים לאונליין: מנהלי השיווק והמותג משתדרגים

המעבר של ארגונים וחברות לפעילות מכירתית ברשת מציב בפני מנהלי השיווק ומנהלי המותג אתגרים שונים מבעבר ■ שלושה מהם מספרים על המציאות החדשה ואיך מתמודדים עמה

17.07.2016
אמיר שניידר טל ספיבק וירון פורמן / צילום:תמר מצפי

"כיף לדקלם 'סנאפצ'ט' ו'פרוגרמטי', אבל מנהלי שיווק צריכים יותר מזה"

הם פתחו דף פייסבוק כבלון ניסוי והפכו לדבר החם בעולם השיווק המקומי ■ אמיר שניידר, טל ספיבק ולירן פורמן מסבירים איך הפכה קהילת "מנהלי שיווק מצייצים" שייסדו לגוף משמעותי בן אלפי חברים

ענת ביין-לובוביץ' 14.06.2016
זיו שינפלד/ צילום:  יח"צ

50 אלף צפו בשידור פייסבוק לייב באירוע של מיקרוסופט ישראל

סוכנות השיווק הדיגיטלי Z Digital House הפיקה את השידור ■ "זה היה מהלך מתבקש"

שירות גלובס 09.06.2016
אייל חומסקי / צילום: איל יצהר
אדלר חומסקי | לפני כולם

אדלר-חומסקי רוכש את סוכנות השיווק הדיגיטלי GO אינטראקטיב

בכך יחזק המשרד את כוחו בתחום השיווק הדיגיטלי, שבו הוא לוקה בחסר

ענת ביין-לובוביץ' 09.05.2016

   123456789101112   

   נמצאו 179 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 12

צרו איתנו קשר *5988