שיווק דיגיטלי הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 

חושבים לשווק ברשת? 7 כללים לאתר אי-קומרס מצליח

הצרכנים בישראל רוכשים כיום מוצרי צריכה ברשת בהיקף של כ-2-2.5 מיליארד שקל בשנה, אך רוב התנועה מתבצעת בחו"ל ■ את הפער הזה ניתן בהחלט למלא

קובי ישעיהו 22.11.2013

הפרסום הוא חבר שלכם

כנס AD TECH בניו-יורק הוכיח שמפרסם אחד אמיץ יכול להוביל דרך לכל התעשייה

רונן ליפובצקי 14.11.2013
 ירון קאופמן, סמנכ"ל השיווק של One Hour Translation ישראל /יח"צ

לוקאליזציה ברשת - שירות יעיל לתרגום אתרי אינטרנט

חברת One Hour Translation ישראל משיקה את-WeST, כלי המציע ללקוחותיו תרגום אתרים למעל 70 שפות זמינות

שירות גלובס 03.11.2013

"פייסבוק עלולה להפוך לזירת טרור לגופים הגדולים"

ד"ר יניב לויתן, מומחה ללוחמה פסיכולוגית, מוציא ספר חדש - "לחץ כאן" - על שיווק דיגיטלי ■ בריאיון ל"גלובס" הוא מדבר על הבעיות בתחום: "נעשות המון טעויות"; על שיווק בפייסבוק: "עדיין לא אפקטיבי"; ועל 5 הטעויות בשיווק באינטרנט

יניב מגל 22.10.2013

יהושע TBWA הקים יחידה לפרסום ושיווק בסלולר

היחידה תפעל כחלק אינטגרלי ממערך הדיגיטל של המשרד, תחת ניהולו של דודו דהן, ולא כחברה נפרדת

ענת ביין-לובוביץ' 20.10.2013

כיצד פוגשים את הצרכנים שעדיין לא מחפשים אותך?

מנתונים שהצטברו אצלנו ב-Outbrain, המבוססים על אתרים בהם הוטמעה מערכת גילוי תוכן, עולה כי 30%-40% מהמשתמשים שהקליקו על המלצות התוכן בתחתית כתבה, גללו גם את הכתבה הבאה עד תחתיתה ולחצו על המלצה נוספת

איתן גלאי 15.07.2013

"עם כל הכבוד להצלחת אובמה בדיגיטל, אי-אפשר לנצח רק עם זה"

תומס גנסמר סייע להביא את אובמה פעמיים לבית הלבן באמצעות גיוס תרומות של מאות מיליוני דולרים מהדיגיטל ■ בראיון ל"גלובס" לקראת ועידת MAD הוא מדבר על ההבדל בין עבודה עם פוליטיקאים לבין עבודה עם מותגים מסחריים

רועי גולדנברג 11.07.2013

"אינטואיציה ותחושות בטן הניעו שנים את עולם הפרסום - אבל זה נגמר"

אלון ברנר היה סמנכ"ל האסטרטגיה במקאן-אריקסון, והיום הוא מנכ"ל K Logic ■ לדבריו, את המעבר ממשרד הפרסום המסורתי לסוכנות השיווק הדיגיטלי יעשו בקרוב גם הלקוחות. כלומר, אלה שיהיו מספיק מתוחכמים

שירות גלובס 08.07.2013

רק 20% עושים לייק למותג בפייסבוק בגלל שהחברים עשו

מחקר של חברת Syncapse: כ-78% ממעריצי מותג בפייסבוק הם גם לקוחות שלו

רועי גולדנברג 03.07.2013

רק בזמן אמת

התובנה של השיווק בעידן הדיגיטלי: אם זה לא קורה עכשיו, זה פשוט לא קורה

איתי צמיר 07.05.2013

איך מייצרים מדיה חברתית בועטת למותג לא סקסי?

הצצה לפעילות הניו-מדיה של ג'נרל אלקטריק מלמדת כי גם חברות שאינן פועלות ישירות מול הצרכן הסופי, יכולות לייצר תוכן אטרקטיבי ולמשוך מאות אלפי גולשים

רועי גולדנברג 11.02.2013

מקאן-אריקסון: מרכז ניו-מדיה עם 120 עובדים במצפה רמון

המרכז יספק שירותי ניהול דפי פייסבוק (לרבות המגזר הערבי והרוסי), קידום ממומן וקידום אורגני באינטרנט וברשתות החברתיות, שירותי מיתוג ועיצוב ובניית אתרים

שירות גלובס 04.02.2013

האם האתגר של הפרסום הדיגיטלי קרוב לפיצוח?

שנה קשה עברה על הפרסום הדיגיטלי: משרדים ויתרו עליו, אחרים הטמיעו את המחלקות האינטראקטיביות בתוכם, ורבים פוטרו ■ אחרי ההתפכחות הכואבת, מסתמן שב-2013 הענף יצמח לכיוונים חדשים ויעמיק את פעילותו במובייל

ענת ביין-לובוביץ' 15.11.2012

עמדה: מתי כבר ייפול האסימון למנהלי השיווק?

משרדי פרסום נופלים ומפילים לקוחות בגלל אסטרטגיית הכוח ■ התחום הדיגיטלי למשל חייב להיות מחוץ למשרדי הפרסום - וכך גם תחום המיתוג

אלי דרפיש 24.10.2012

ינון לנדנברג: "השיווק הדיגיטלי מת כי הוא נולד בחטא"

לנדנברג, מייסד משרד הפרסום אידיאולוג'יק, בכנס פורום השיווק הישראלי: "לאנשים בתעשיית הפרסום השיווק לא הייתה הכשרה מתאימה לעסוק בפרסום דיגיטלי"

מיכל רז-חיימוביץ' 14.10.2012

שיווק תוכן באינטרנט: 90% מאמינים שהתחום יהפוך לחשוב יותר

מחקר של Outbrain חושף כי 34% מהחברות מקדישות תקציב מיוחד לשיווק תוכן

רועי גולדנברג 03.10.2012

   123456789101112   

   נמצאו 179 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 12

צרו איתנו קשר *5988